Gå til innhold

tankespinn og hverdagslige ting


Tingeling1983

Anbefalte innlegg

Tehe, jeg er også veeldig glad i mat. Spiser så lenge det er mat tilgjengelig! Men jeg haater å lage mat, så jeg kan ha store pauser uten mat bare fordi jeg ikke gidder å lage meg noe. :roll:

:sjokk: Hvordan klarer du å gå uten mat???? :sjokk:

Jeg er nesten konstant sulten.. okay, ikke konstant da.. men det går ikke mer enn to-tre timer, så romler magen... Går det fem-seks timer uten mat blir jeg helt gal og humøret raser nedover :sjenert:

I begynnelsen pleide kjæresten min å himle med øya hver gang jeg sa jeg var sulten.. nå har han delvis vent seg til det, spesielt om humøret mitt blir rar, da sier han bare: "gå og spis" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg klarer også fint å gå timesvis uten mat, kjenner det ikke på kroppen heller. Jeg blir verken svimmel, uvel eller får vondt i hodet. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjokk: Hvordan klarer du å gå uten mat???? :sjokk:

Jeg er nesten konstant sulten.. okay, ikke konstant da.. men det går ikke mer enn to-tre timer, så romler magen... Går det fem-seks timer uten mat blir jeg helt gal og humøret raser nedover :sjenert:

I begynnelsen pleide kjæresten min å himle med øya hver gang jeg sa jeg var sulten.. nå har han delvis vent seg til det, spesielt om humøret mitt blir rar, da sier han bare: "gå og spis" :fnise:

:fnise: Vel, jeg ignorer sultfølelsen og fortsetter med å gjøre mitt!

Du høres ut slik jeg var da jeg var "frisk". :fnise: Har slitt med spiseforstyrrelser nå det siste året, derfor jeg fint klarer å gå uten mat i lange perioder. Men synes det er litt rart at humøret mitt ikke raser lenger, da :klo:

:ler: Så søtt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir også fort sur og irritabel om jeg blir for sulten. (Det samme blir samboer, så om vi begge er sultne så venter vi med å ha noen samtaler og diskusjoner til vi har fått spist litt. :fnise: ). Jeg klarer ikke å gå lenge uten mat, da blir jeg sur, irritabel, ukonsentrert og kan til og med begynne å bli "lightheaded" og skjelven om blodsukkeret er for lavt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer også fint å gå timesvis uten mat, kjenner det ikke på kroppen heller. Jeg blir verken svimmel, uvel eller får vondt i hodet. ;)

Du høres ut som kjæresten min, han er også sånn! Fem timer uten mat? Ingen problem liksom!

Har slitt med spiseforstyrrelser nå det siste året, derfor jeg fint klarer å gå uten mat i lange perioder.

off, ikke noe gøy med spiseforstyrrelser :/ jeg er så glad i mat til at jeg ikke engang klarer å gå på diett.. :ler:

Jeg ligner veldig på tabris jeg da :ler: jeg klarer ikke å ta diskusjoner når jeg ikke har nok mat i kroppen :fnise:

Går jeg for lang tid uten mat begynner jeg jo å fryse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God formiddag til alle sammen! og :kaffe: er servert til de som liker det :D

Ble sein natt igår, da jeg måtte teste Dragon Age2.

Fikk tak i sånn flysyke armbånd greie og noen milde tabletter, så jeg skal se om disse funker mot svimmelheten jeg opplever når jeg spiller spill.

Snille snille kjæresten <3 dukka opp på døra her med en bukett roser :rodmer:

Litt morsomt i og med at jeg snakka med han i telefonen da han gikk på bussen (jeg trodde han gikk på bussen hjem til foreldrene sine), og da jeg la på var bussen akkurat kommet frem til min holdeplass :fnise: og fyren sa ingenting om at han var på vei til meg :rodmer:

post-20914-0-26225700-1299851835_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dragon Age 2, ja. :fnise: Jeg hadde planer om å teste det selv, men nå klarer jeg ikke spille det før jeg er over G, tror jeg. :sukk:

Ååh, herlig kjæreste du har da. :rodmer: Heldiggris!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så var det jo kjempemorro å våkne opp til jordskjelvet og tsunami i Japan når jeg har flere venninner fra språkkurset mitt som bor der... Har tatt kontakt med dem via facebook og så ser vi hvordan det går *vente*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forbannede mensen :kjefte:

Nå merker jeg ikke om jeg er sulten, eller det er menssmerter.

Og jeg kan heller ikke si om jeg :fryser: pga mensen eller fordi jeg mangler mat. :murvegg:

:daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensen suger. :kjefte:

Får det snart jeg også :sukk: Men jeg vurderer å hoppe over med p-pillene. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Tenkte jeg skulle stikke innom å si god kveld ;)

Fine roser! Bildet var så stort at jeg så KG fanen øverst til høyre på pc'n i tillegg til avataren til suzy :fnise: Hektet jeg, neeeida :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble sein natt igår, da jeg måtte teste Dragon Age2.

Fikk tak i sånn flysyke armbånd greie og noen milde tabletter, så jeg skal se om disse funker mot svimmelheten jeg opplever når jeg spiller spill.

Likte du spillet? Jeg har første spillet i serien, Dragon Age Origins, men har ikke kommet igjennom det enda. Jeg er mer av en mmorpg spiller. :) Jeg blir heldigvis ikke svimmel av vanlige spill men det er helt umulig å spille FPS spill, blir helt susen og uvel. ;) Nuvel det er ikke noe big deal, jeg liker ikke FPS spill. ;)

Søt kjæreste da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:Tenkte jeg skulle stikke innom å si god kveld ;)Fine roser! Bildet var så stort at jeg så KG fanen øverst til høyre på pc'n i tillegg til avataren til suzy :fnise: Hektet jeg, neeeida :ler:

Vet du hva som er morsomt? Det er et bilde tatt av mobilen, en sony ericsson xperia mini pro. Ganske bra kvalitet på dem :nigo:

Likte du spillet? Jeg har første spillet i serien, Dragon Age Origins, men har ikke kommet igjennom det enda. Jeg er mer av en mmorpg spiller. :) Jeg blir heldigvis ikke svimmel av vanlige spill men det er helt umulig å spille FPS spill, blir helt susen og uvel. ;) Nuvel det er ikke noe big deal, jeg liker ikke FPS spill. ;)Søt kjæreste da! :)

Kjæresten min er blodfan av det originale DA spillet, så jeg tenkte jeg måtte prøve oppfølgere :D Så langt synes jeg spillet virker lovende. Bare svimmelheten min holder seg unna så jeg får testa litt mer :niga:

Åh, er du også sånn som blir ådrlig av FPS spill?? Har aldri møtt noen andre som er det før! Godt å vite at jeg ikke er den eneste.... de felste jeg kjenner ser bare rart på meg når jeg forteller dem det :/

***********

:jepp: er veldig glad for kjæresten min :rodmer:

han er den eneste som har kjøpt slikt til meg uoppfordret :rodmer:

:fnise: han lo da jeg fortalte at jeg skulle skryte av han på KG :nigo:

Endret av Tingeling1983
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Yes, flotters gitt! Angsten kicka inn sånn fire-fem tiden på morgenen idag. Skikkelig tilbakefall. Yay :ironi:

Så jeg satte meg ned og skrev. Tenkte egentlig at jeg skulle legge det ut her, men det ble jo så langt før jeg gikk tom, hele 4 maskinskrevne sider, nesten 2000 ord :sjokkert:

Morsomt når øyelokka ikke klarer å holde seg oppe og faller konstant igjen, mens hodet går faktisk i hundre. Hadde vel sikkert fått sovet om jeg gikk og la meg nå, så utslitt og vond i musklene som jeg er, men jeg er så frustrert :murvegg:

Jeg er DRITTLEI av å slite med depresjon og angst :kjefte: , drittlei av det skal holde meg tilbake og at jeg ikke får leve det livet jeg vil. Da må jeg jo såklart grave fram rota og kaste det ut som ugress, men jeg forstår bare ikke hvordan :kjefte:

Endret av Tingeling1983
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oida, har du angst, du? *sende masse medfølelse* :klemmer:

Har hatt min runde med slikt jeg og. Riktig nok en veldig light-versjon, så jeg skal ikke påstå jeg skjønner hvordan du har det - men jeg vet at det er kjipt. Skikkelig kjipt. Er det lov å spørre om du går til noe slags behandling for det?

Håper det ordnet seg og du fikk sove etterhvert. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet akkurat hva du mener. Vil bare kaste depresjonen og angsten ut av vinduet selv. :kjefte:

:troest: Får håpe tilbakefallet ditt ikke varer så lenge. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du sover søtt og våkner med ny giv :klem: Sånn generelt, for alle mennesker, så er det slikt at i 4-5 tiden så ticker det rare tanker inn i hodene våre. Det er bare for mannen/damen i gata å legge merke til det. Alt blir usannsynlig osv osv, det er hjernen som vil ha søvn nemlig. Det er selvfølgelig ikke det samme som du sliter med men når man sliter med angst og depresjon er søvn viktig :sjenert: Jeg har bare en bachelor i psykologi, så jeg burde ikke fortelle noen noe på nett, men dette utspinner seg ikke bare fra den lille utdanneseln jeg har, men også det jeg vet som menneske.

Håper du får behandling :)

Og håper du får en herlig lørdag sammen med oss :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...