Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2011 #121 Del Skrevet 7. mars 2011 Makan til kjerringsladder,at det går ann å skrive så mye rart. Har han vært utro så er dette ikke måten å takle det på. Slenge dritt rundt seg. Er en grunn til det meste her i verden,det vet dere alle. Når noe på tråden snakker om å hevne,så er det LAVMÅL LANGT UNDER DET Å VÆRE UTRO. Hadde da aning om at dame rvar kjerringer,men er kommer det helt klart fram. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2011 #122 Del Skrevet 7. mars 2011 Makan til kjerringsladder,at det går ann å skrive så mye rart. Har han vært utro så er dette ikke måten å takle det på. Slenge dritt rundt seg. Er en grunn til det meste her i verden,det vet dere alle. Når noe på tråden snakker om å hevne,så er det LAVMÅL LANGT UNDER DET Å VÆRE UTRO. Hadde da aning om at dame rvar kjerringer,men er kommer det helt klart fram. Og her lukter det bitter taper lang vei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 7. mars 2011 #123 Del Skrevet 7. mars 2011 Makan til kjerringsladder,at det går ann å skrive så mye rart. Har han vært utro så er dette ikke måten å takle det på. Slenge dritt rundt seg. Er en grunn til det meste her i verden,det vet dere alle. Når noe på tråden snakker om å hevne,så er det LAVMÅL LANGT UNDER DET Å VÆRE UTRO. Hadde da aning om at dame rvar kjerringer,men er kommer det helt klart fram. Bare så du er klar over det så er han som skriver om hevn mann 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NovaFlare Skrevet 7. mars 2011 #124 Del Skrevet 7. mars 2011 Bare så du er klar over det så er han som skriver om hevn mann En person som også skrev at å forlate en utro mann er et nederlag, måtte jo bare være en mann! Da mener han vel også at de som forlater sin mann som slår er taperne, mens de som blir og HEVNER seg er vinnerne. For en idiot. Ja, jeg snakker om Waco.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2011 #125 Del Skrevet 8. mars 2011 TS Det er slutt. Jeg orker ikke mer manipulasjon. Leter etter et nytt sted å flytte alene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2011 #126 Del Skrevet 8. mars 2011 TS Det er slutt. Jeg orker ikke mer manipulasjon. Leter etter et nytt sted å flytte alene. Fornuftig valg. TS er med fornuftig en mange av de som har kommetert her. Skrevet av samme som skrev .................Makan til kjerringsladder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sign Skrevet 8. mars 2011 #127 Del Skrevet 8. mars 2011 TS Det er slutt. Jeg orker ikke mer manipulasjon. Leter etter et nytt sted å flytte alene. Føler virkelig med deg. Har vært akkurat der du er nu, men i mitt tilfelle var det konkrete bevis som gjorde at det ikke var noe tvil om at han var utro. Jeg gjorde dessuten den tabben å forsøke å tilgi og å få forholdet til å fungere igjen, følte at 16 år sammen burde være verd det. Det eneste det medførte var 3 mnd lengre i helvete; flere løgner, sjalusi, vonde følelser, håp, skuffelse... Skulle gått med en gang. Uansett; jeg skjønner godt at du har det tøft nu og at ting kan virke uoverkommelig. Men jeg tror at når det virkelig gjelder så henter vi fram urkreftene i oss, vi klarer å gjøre ting som man i etterkant ikke fatter at man klarte. Midt i en orkan av følelser og destruktive tanker klarte jeg å få gjort alt som faktisk måtte gjøres av praktiske ting samtidig som jeg ikke var borte en dag fra jobb og klarte å følge opp ungene. I dag skjønner jeg ikke hvordan jeg klarte å holde meg oppreist, men som sagt - man får uante krefter når det virkelig gjelder. En god til deg. Ønsker deg alt godt videre og at du finner virkelig kjærlighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cyanid Skrevet 8. mars 2011 #128 Del Skrevet 8. mars 2011 Leste hele tråden og håpte det var noe sånt jeg ville lese på side 7, for han der virket jo både slem OG dum! Fysjomføy! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
origin Skrevet 8. mars 2011 #129 Del Skrevet 8. mars 2011 Han hadde nok ikke knust tlf om han ikke hadde noe å skjule. Ønsker deg lykke til med å finne et nytt sted å bo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tingeling1983 Skrevet 8. mars 2011 #130 Del Skrevet 8. mars 2011 Det er et fornuftig valg TS! Lykke til med å finne nytt sted å bo, du vil nok se gleden i det langt om lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2011 #131 Del Skrevet 8. mars 2011 syns du heller burde se litt kos forhold dere egentlig har og har hatt over tid..det er da vel pokker ikke damens feil at mannen har mobil i sekken.det er nok over for dere desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dobbeltseng Skrevet 8. mars 2011 #132 Del Skrevet 8. mars 2011 TS Det er slutt. Jeg orker ikke mer manipulasjon. Leter etter et nytt sted å flytte alene. Håper virkelig han har vært utro nå! Det er vel en liten mulighet for at han ikke har det? Og at han bare er veldig dårlig på å forklare seg, eller ikke orker å krangle? Har han sagt noe mer om det? Om at han ikke har det, eller har det? Jeg vet ikke om jeg hadde klart å gått fra kjæresten min om jeg ikke 110% hadde VIST at han hadde vært utro. Selv om det virkelig ser mørkt ut, så vet du det da ikke 110% sikkert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2011 #133 Del Skrevet 8. mars 2011 Så du mener hvis kjæresten din knuste en mobil med mistenkelige meldinger for å så skylde på ts er uskyldig? lurer på hvor dumme og naive noen kan være. Jeg har aldri blitt bedratt før, men hvis dette hadde hendt hadde jeg gjort som ts og flyttet ut, Man kan da ikke godta all mulig drit fra den personen man skal være mest åpent til. Gir deg en kjempe stor ts. Det er vondt nå, men nå har du mulighet til å finne en god mann som ikke behandler deg som dritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 8. mars 2011 #134 Del Skrevet 8. mars 2011 Håper virkelig han har vært utro nå! Det er vel en liten mulighet for at han ikke har det? Og at han bare er veldig dårlig på å forklare seg, eller ikke orker å krangle? Har han sagt noe mer om det? Om at han ikke har det, eller har det? Jeg vet ikke om jeg hadde klart å gått fra kjæresten min om jeg ikke 110% hadde VIST at han hadde vært utro. Selv om det virkelig ser mørkt ut, så vet du det da ikke 110% sikkert? Uansett om han skulle mot all formodning vært uskyldig så ville ihvertfall ikke jeg vært sammen med en fyr som hadde behandlet meg så respektløst som TS sin samboer har gjort de siste dagene. Men alt tyder da på at han har vært utro, hvem ville vel ikke bevist sin uskyld når det var så enkelt å bevise? Hvis denne mannen er uskyldig så oppfører han seg totalt irrasjonelt. Syns du er tøff, TS. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2011 #135 Del Skrevet 8. mars 2011 Be om å få snakke med denne kollegan og så kan han gi deg tlf nr til dama så kan du ringe og snakke med henne. Lykke til Ser det er slutt mellom dere nå, men ville bare si at dette er det beste rådet du har fått. Hvis du skal sjekke ut mere må du si til eksen at du vil snakke med hans kollega. Når du snakker med kollegaen ber du denne om tlf.nr. til dama, og ringer og snakker med henne. Ikke la eksen din få vite om disse planene på forhånd. Lykke til videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2011 #136 Del Skrevet 8. mars 2011 TS Jeg tenker han hadde bevist det til nå om han var uskyldig. Han har hatt god tid på å bevise sin uskyld, noe han ikke har gjort- fordi han ikke kan. Han står fast på sitt, men det overser jeg nå. Trenger ikke den oppførselen. Syns jeg fortener mer. Hvis et 4 år langt forhold betyr så lite for han så skal det ikke bety mer for meg. Nå skal jeg se framover å tenke på meg selv og MITT liv- hva JEG vil i livet. Er hardt, men føler ikke jeg har noe valg. Han har satt meg i denne situsjonen, og jeg skal da klare meg- selv om jeg må be NAV om hjelp den første perioden. Skulle jo lissom bare mangle at jeg for tiden er arbeidsledig da... han kunne lissom ikke funnet et bedre tidspungt ....Men har funnet ut at jeg flytter til en annen by å starter på nytt med blanke ark. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2011 #137 Del Skrevet 8. mars 2011 Jeg er glad på dine vegne jeg og stolt at deg. Jeg tenker akkurat som deg at hadde han virkelig vært uskyldig så hadde han gjort sitt for å bevise det også. At han velger å ikke gjøre det betyr at han ikke kan. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 8. mars 2011 #138 Del Skrevet 8. mars 2011 Selv om det er veldig tungt og vanskelig nå, så tror jeg ikke du kommer til å angre på denne avgjørelesen. Tøft gjort av deg! (Og på kvinnedagen attpåtil.. :gjeiper: ) Lykke til med det nye livet ditt uten den manipulerende drittsekken! Jeg heier på deg! Også vil jeg gi deg en stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NovaFlare Skrevet 9. mars 2011 #139 Del Skrevet 9. mars 2011 Stolt av deg TS! Du er et forbilde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå