Gå til innhold

Har han vært utro?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ta det fra noen som har blitt bedratt: når reaksjonen ved konfrontasjon er sinne og når han ikke vil bevise sin uskyld så er det fordi han ikke kan. Det sier seg jo selv at om man blir beskyldt for utroskap som ikke har hendt så gjør man alt i sin makt for å bevise at man faktisk ikke har gjort det man blir beskyldt for. Eksen min nektet helt til jeg fersket han i senga, da ble det plutselig litt værre. Å bli bedratt er noe av det værste man kan oppleve, men pakk sakene dine (eventuelt hans) og gå videre i livet ditt. Hans tap!!!!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hanna32

Til TS

Jeg har vært i samme situasjon som deg, kjæresten var utro mot meg, det såret som bare det da jeg fikk vite det.

Jeg kan love deg at du kommer deg gjennom dette, det tar bare tid.

Mitt første råd til deg er å forlate typen, reis hjem til hjembygda di hvis det er det eneste stedet du kan dra til. Dette er ikke lett.

Lykke til!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg TS?

Og du GJEST, som mente på at hun ikke skal høre på noen på KG, ingen andre enn hun kjenner ham og blablabla... vet du hva? Jeg pleier aldri egentlig å ta lett på noe slikt og sier vanligvis ikke "forlat" ham så fort. Jeg har vært i et over 6 års langt forpliktende forhold så jeg vet litt hva jeg snakker om. TS velger selv hva hun vil legge i det vi andre skriver her. Men når ting er så innlysende er det vanskelig å tro typen hennes og la tvilen komme han til gode. Hadde han gjort forsøk på å forklare hadde saken vært annerledes, men han gjør jo alt for å slette alle spor og bevis slik at han kan manipulere henne ved å si "stoler du ikke på meg?" for da er det ALT hun har! Og da kan det noenganger være greit å høre fra andre, fra et annet perspektiv, fra utenforstående, NETTOPP fordi hennes egne følelser kan gjøre henne forvirret. Hun skriver her forresten helt frivillig, og da har man lov å svare. Jeg svarer bare ærlig det jeg helt oppriktig tror ut fra det hun forklarer. Det er opp til henne å spille videre ut fra det.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ts

hei. Nei.. Går ikke akkurat så bra. Sinnet har begynnt å gå over. Blir mer og mer såret. Fortvila.. Kjører hue. Sinnsykt hardt å være i denne situasjonen. Dette er en mann jeg så for meg familie med en dag, og nå føler jeg bare tomhet. Mer forvirra kan jeg ikke bli.. Han står på sitt og bruker "silent treatment". Han takler ikke konfronasjoner, han bare går å blir oppgitt. For han har jo self "ikke gjort noe galt"... Er jo jobbkolegaen hans. Blir bare oppgitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du forhastet deg, og nå må du lide for det. Hvorfor sjekket du ikke datoene før du konfronterte ham? Hvorfor forutså du ikke at han ville blånekte, og derfor ha flere argumenter klare? Du burde ha besinnet deg og planlagt dette her.

Han lå jo å sov! Du hadde jo gooooood tid. Men så fikk du panikk og alt ble kaos. Sjokket gjorde at du ikke klarte å tenke klart, - fordi du hadde vel et ørlite håp om at han ville legge seg flat og du fikk bekreftet at han endelig elsket deg og utroskapen ble bedrageriet som forsvant i enda sterkere samhørlighet.

Sånn går det når man stresser. =(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Illiya

Ts

hei. Nei.. Går ikke akkurat så bra. Sinnet har begynnt å gå over. Blir mer og mer såret. Fortvila.. Kjører hue. Sinnsykt hardt å være i denne situasjonen. Dette er en mann jeg så for meg familie med en dag, og nå føler jeg bare tomhet. Mer forvirra kan jeg ikke bli.. Han står på sitt og bruker "silent treatment". Han takler ikke konfronasjoner, han bare går å blir oppgitt. For han har jo self "ikke gjort noe galt"... Er jo jobbkolegaen hans. Blir bare oppgitt.

Ville tatt kort prosess på dette om jeg var deg.

Fortell han at så lenge han ikke kan vise deg/bevise at det ikke er han som har sendt og mottatt meldingene, så er det dette du har av informasjon. Altså at det er han som har gjort det, via sendt/mottatt fra en tlf som han hadde.

Og vil han ikke bevise at det ikke er han, så betrakter du forholdet som over.

Sier du noe slikt, så får du enten fart på han, eller så viser han vel ved å fortsatt ikke gjøre noe at han faktisk er skyldig her.

Føler veldig med deg! Men jeg ville ikke latt han trekke dette ut, og gå der og være "oppgitt" og konfliktsky.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Ts

Med andre ord forsøker han til the bitter end å få deg til å ta ansvaret for det han har gjort. = skylda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ts

ja virker som han skal ha det til at det er jeg som har skylda. for "han har jo ikke gort det". skal ta dette vidre, må bare våkne litt. ikke akkurta hatt 2 flotte netter med søvn akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du pønsket ut hvordan du skal få straffet ham enda? Hvis du ikke går så må du ta igjen, - og det sier jo nesten seg selv.

Problemet blir å pine ham uten at han merker det selv, og hvordan kan du få kjørt huet hans like mye som han har kjørt huet ditt?

Da må du jo finne hans svakheter, - du kjenner en av dem, og det er bra, han er nemlig livredd for å bli avslørt som løgner og bedrager.

Spill på det, det hadde jeg gjort. Nå er det dessverre ikke kriminelt å være utro så det nytter ikke å politianmelde ham. =( Det gjør ingenting om du greier å småpsyke ham litt hver dag. Sånn at han ikke klarer å få ett eneste natt uthvilt søvn. Er du flink og gjør alt riktig så kansskje han du klarer å få ham på et mentalsykehus hvor han med tvangstrøye stanger huet sitt inn i hjørnet på pute-cella han er på.

Begynn planleggingen nå!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du pønsket ut hvordan du skal få straffet ham enda? Hvis du ikke går så må du ta igjen, - og det sier jo nesten seg selv.

Problemet blir å pine ham uten at han merker det selv, og hvordan kan du få kjørt huet hans like mye som han har kjørt huet ditt?

Har du hørt noe så dumt?

Nei, ENTEN får du gå fra ham, eller så får du tilgi. Hevn er noe tull, og det vil uansett skade forholdet ditt ENNÅ mer og da er det ihvertfall IKKE noe å satse på mer.

Enten eller. Gå og straff ham med det, eller tilgi og gå videre. Har du tilgitt har du tilgitt og da må du faktisk også la ham slippe mer gnål om det.

Jeg hadde ikke tilgitt. Men jeg synker ikke så lavt at jeg tar "hevn". Det er hevn nok at du forlater ham.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å forlate ham er jo å gi ham seieren! Da kan han fortelle omgivelsene at han endelig er ferdig med hu tvangstenkede impulsivhandlete jenta som beskylder ham for all verdens tragedier og utroskap uten ett eneste bevis?

Skal hu bli et omsorgssviktsoffer og han leve lykkelig og glad alle sine dager? Forresten snakker jeg om gjengjeldelse og rettferdighet. Ikke hevn og terror.

Jeg snakker ikke om å plage gutten for å være slem.

- Jeg snakker om å spørre ham alt mulig fordi hun vil bli ordentlig kjent med ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å forlate ham er jo å gi ham seieren! Da kan han fortelle omgivelsene at han endelig er ferdig med hu tvangstenkede impulsivhandlete jenta som beskylder ham for all verdens tragedier og utroskap uten ett eneste bevis?

Er du 14 år? Dette er noe av det dummeste jeg har hørt!

Ved å gå fra ham så har hun respekt for seg selv og sier til ham at hun finner seg ikke i å bli behandlet på den måten. Derfor går hun. Hun gir ham ingen seier ved det!

Derimot ved å bli gir hun ham sier, for da sier hun at du kan gjøre HVA du vil med meg og behandle meg dårlig, for jeg blir jo hos deg uansett!

Det er de som tilgir og blir som f.eks blir slått om og om igjen. De som går blir ikke det, for de skaffer seg bedre menn!

Endret av NovaFlare
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til TS: Jeg har vært i nesten nøyaktig samme situasjon som deg. En hemmelig epost konto som ble oppdaget ved en ren tilfeldighet. En mann som deretter jobbet hardt for å slette alle spor, fulgt av beskyldninger om at jeg ikke stolte på ham etc etc. Etter flere dager med løgner bestemte jeg meg for å gå. Da kom sannheten omsider på bordet (han innså vel at han faktisk ville miste meg ved å holde på på den måten), og vi fikk faktisk jobbet oss gjennom dritten, over tid. Så for å oppsummere så var eneste redningen for forholdet at han faktisk tilsto. Hadde han ikke gjort det ville jeg definitivt gått. Jeg er jo ikke dum heller, jeg skjønte jo hva som hadde skjedd. Kunne umulig ha blitt i et forhold basert på null tillit og et hav av løgner.

Håper du er sterk nok til å stå på krava!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei TS. Jeg vet det er en vond situasjon du er i nå. Det er mulig å tilgi utroskap, men det er opp til deg om du velger det. Om dere ikke er i en spesiell livssituasjon er det kanskje best å bare gå. Jeg er redd at om han har en jobb der han er borte i lengre perioder, kommer til å bli tortur for deg. Frykter at du kommer til å ha det fælt fra han forlater hjemmet, hele tiden han er borte, og kanskje etter han har kommet hjem, kommer til å være redd for om det skjer igjen... Bare noe å tenke på, skulle du vurdere å tilgi...

Har tilgitt utroskap jeg, og jeg synes ikke det bare er lett, flere år etter... Hadde livssituasjonen min vært annerledes da, hadde jeg ikke giddet, for å være helt ærlig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jorun

Tror du utmerket godt skjønner at han har vært utro.

Hvorfor ikke ringe jenta, og enten spørre henne om hun har et forhold m typen din, eller vær litt småsleip å gi deg ut for å være noen annen og si at "kompisen din" (typen din) bad deg ringe henne for .. tja.. gi henne nummeret ditt f.eks .. si at "dama til kompisen min har oppdaga at han treffer deg og har tatt mobilen.. så du må ringe han på dette nummeret"

Eller noe slik, er ikke så utspekulert av meg. Men har avslørt en drittsekk på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Tulla

Be om å få snakke med denne kollegan og så kan han gi deg tlf nr til dama så kan du ringe og snakke med henne.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS

ja nå går han rundt med "whats the big problem eyes". han mener JEG er problemet. at jeg beskyller han for utroskap. han står på sitt med at han er uskylldig, og at det er jobbkolegaen hans som hadde sendt meldingene. har lyst til å ta en grisefyll i dag å ha et one-night-stand bare på dritt!! føler meg skikkelig kvalm! Han må jo tro jeg er ståkke teit DUM eller no!!?

Han kommer til å fortsette å forsøke å manipulere deg til å tro at du er paranoid og at du beskylder ham for noe han ikke har gjort.

Mannen til min venninne blånektet og var forbanna på henne helt til damen han var utro med bekreftet utroskapen (som hadde vart i to år)

Han gråt, var forbanna og gjorde det han kunne for å slippe å innrømme utroskapen og utstrekningen av den. Han tok ikke initiativ til å fortelle en eneste ting selv og til syvende og sist var det elskerinnen hans (som syntes han tok det som en dott) som fortalte kona han ALLE detaljer. Vanskelig å legge skylda på kona si da, gitt.

Jævla rasshøl av en fyr! :nei:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes egentlig du vet nok til å kunne ta en avgjørelse.

Han har valgt å ikke bevise sin evt. uskyld.

La ham få vite premissene; at han må legge alle kort på bordet, og at han må bevise at det han sier virkelig er sannheten.

Uten en vanntett handling fra hans side her så har du sikre beviser på at du har blitt bedratt, og kan handle deretter.

Vond situasjon å komme i dette, og en vond situasjon å komme seg ut av.

Tror desverre du har rett i dine antagelser, og da vet du nok selv hva som må gjøres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Herregud for en idiot. Du skulle bare skutt ham, slike gener fortjener ikke å blir videreført. (Da mener jeg ikke bare utroskapen, men også håndteringen av situasjonen.)

Jeg vedder på at han, om en ukes tid, prøver å overbevise deg om at du aldri så mobilen. At det bare var en illusjon.

Noen gang funker ikke naturlig utvelgelse :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...