Gå til innhold

Har han vært utro?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hmm.. forstår ikke hvorfor han måtte på jobben for å finne lader til tlf. Om han har vært på reise i to mnd, så må han da ha en lader til den hjemme blandt baggasjen han hadde med på tur?

TS

Ja denne "jobbtelefonen" er en Nokia... som om han "ikke" har en nokialader liggende i huset?? ALLE har det!! alle har hatt en nokia i løpet av sin tid!! og syns også det var j%¤&# rart han ikke hadde lader til tlf i sekken!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat slik mennesker som er utro og blir tatt på senga oppfører seg. Kvalmt hele greia.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS

Ja denne "jobbtelefonen" er en Nokia... som om han "ikke" har en nokialader liggende i huset?? ALLE har det!! alle har hatt en nokia i løpet av sin tid!! og syns også det var j%¤&# rart han ikke hadde lader til tlf i sekken!!

Det er jo bare en elendig unnskyldning for å få telefonen og simkortet ut av huset og ut av din rekkevidde.

Og muligens for å kunne få alliert seg med en av kollegaene sine i tilfelle du faktisk sjekker?

Nei, du vet godt hva som har foregått her. Nå må du tenke deg nøye om hva du vil gjøre med situasjonen. Du må i hvert fall ikke la han manipulere deg inn i noen tvil rundt hva som er fakta her.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Punkt 1. Hvorfor leser du meldinger på en telefon du finner ihans sekk?

Punkt 2. Hvor bra er forholdet deres i utgangspunktet, dersom du velger å stole på ukjente mennesker på et nettforum som sier "han er utro" fremfor å virkelig snakke med han. Det er ikke vårt liv,og vi kan gi masse råd,men det er du som må¨ta konsekvensene av valget ditt. Det er bra å søke råd hos andre mennesker, men du må selv bestemme hva du vil gjøre, snakk med han. Det høres ikke bra ut, men du må snakke mer med han for å finne ut hva som virkelig har skjedd

Punkt 3. Om han virkelig har vært utro, har du min medfølelse. Det er vondt. Gå videre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Punkt 1. Hvorfor leser du meldinger på en telefon du finner ihans sekk?

Punkt 2. Hvor bra er forholdet deres i utgangspunktet, dersom du velger å stole på ukjente mennesker på et nettforum som sier "han er utro" fremfor å virkelig snakke med han. Det er ikke vårt liv,og vi kan gi masse råd,men det er du som må¨ta konsekvensene av valget ditt. Det er bra å søke råd hos andre mennesker, men du må selv bestemme hva du vil gjøre, snakk med han. Det høres ikke bra ut, men du må snakke mer med han for å finne ut hva som virkelig har skjedd

Punkt 3. Om han virkelig har vært utro, har du min medfølelse. Det er vondt. Gå videre.

La meg gjette. Du er en av de som er utro? Typisk utro mennesker å skylde på ts.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Nei, du vet godt hva som har foregått her. Nå må du tenke deg nøye om hva du vil gjøre med situasjonen. Du må i hvert fall ikke la han manipulere deg inn i noen tvil rundt hva som er fakta her.

Og denne personen som skriver her vet selvsagt godt hva som har foregått her. Snakk med den personen du har vært sammen med i flere år, eller du kan velge å hørepå en person som uttaler seg med den største grad av skråsikkerhet uten å kjenne hverken deg eller kjæresten din. Snakk med kjæresten din, og tenk deg så nøye om Ikke la deg manipulere av noen, heller ikke av av det som til forveksling kan høres ut som bitre kvinner på et nettforum.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo bare en elendig unnskyldning for å få telefonen og simkortet ut av huset og ut av din rekkevidde.

Og muligens for å kunne få alliert seg med en av kollegaene sine i tilfelle du faktisk sjekker?

Ts

ja mener jeg og- dårlig undskyldning for å få tlf og sim kortet ut av huset. utenfor min rekkevidde. sleipt. han NEKTER jo på alt- og jeg skal lissom bare være dum å stole blindt på allt han sier nå "det er ikke meg..bla bla bla.."....nei vel "så bevis det da! du gør ingenting for å bevise din uskyld!"... han svarer ikke på det. Han går rundt her nå å er "stakkars meg, jeg har det ikke bra nå"...hello lissom??? Skjønner ikke greia hans?? Det er MEG det er synd på- er MEG som har blitt svikta! Og han kaster ikke bort en kallori på å BEVISE sin uskyld! Han tror jeg bare skal stole blindt på han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ts

ja mener jeg og- dårlig undskyldning for å få tlf og sim kortet ut av huset. utenfor min rekkevidde. sleipt. han NEKTER jo på alt- og jeg skal lissom bare være dum å stole blindt på allt han sier nå "det er ikke meg..bla bla bla.."....nei vel "så bevis det da! du gør ingenting for å bevise din uskyld!"... han svarer ikke på det. Han går rundt her nå å er "stakkars meg, jeg har det ikke bra nå"...hello lissom??? Skjønner ikke greia hans?? Det er MEG det er synd på- er MEG som har blitt svikta! Og han kaster ikke bort en kallori på å BEVISE sin uskyld! Han tror jeg bare skal stole blindt på han.

Ja, men om du misliker denne mannen intenst, og ikkestoler på han, er det vel bare til å forlate han, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts

Må være under samme tak en stund. Er langt fra hjembyen min. Har ingentieder å dra akkurat nå, og ingen å være hos. er langt fra nettverket mitt. Må ordne hjemreise på mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siden du fortsatt ikke har fått se simkortet, er det jo noe som ikke stemmer. Og når han ikke kan si noe annet en at det er din skyld oppfører han seg som en liten drittunge. Jeg håper for din egen del at du bare kommer deg ut av dette forholdet. Dette må jo ødelegge deg helt

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha! Han er så klassisk. Han skjelver i buksene, han har fjernet alle beviser og nå skal han manipulere deg med den typiske "stoler du ikke på meg?" og hvis du svarer nei, så sier han sikkert sånn "nei, men da kan vi ikke fortsette forholdet" og så vrir han alt til å bli din feil!

Nei, du kommer aldri til å stole på ham igjen. Hadde han villet renvaske seg så hadde han gitt deg tlf med sim-kortet i, latt DEG finne en lader ved å ringe litt rundt å spørre noen om de har, IKKE ta med sef tlf når du ikke vet det og bare slette alle bevis!

Idiot!

Du virker utrolig oppegående og sterk. Vær sterk til det siste. FORLAT HAM.

Du gir ham nemlig ikke sjansen til å forklare seg, nå gir du ham bare sjansen til å dekke over historien sin, for det er DET han prøver på. Hadde han snakket sant hadde han desperat gitt DEG tlf slik at han ikke fucket opp noe, slik han nå har gjort ved å ta tlf bort fra deg.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha! Han er så klassisk. Han skjelver i buksene, han har fjernet alle beviser og nå skal han manipulere deg med den typiske "stoler du ikke på meg?" og hvis du svarer nei, så sier han sikkert sånn "nei, men da kan vi ikke fortsette forholdet" og så vrir han alt til å bli din feil!

Nei, du kommer aldri til å stole på ham igjen. Hadde han villet renvaske seg så hadde han gitt deg tlf med sim-kortet i, latt DEG finne en lader ved å ringe litt rundt å spørre noen om de har, IKKE ta med sef tlf når du ikke vet det og bare slette alle bevis!

Idiot!

Du gir ham nemlig ikke sjansen til å forklare seg, nå gir du ham bare sjansen til å dekke over historien sin, for det er DET han prøver på. Hadde han snakket sant hadde han desperat gitt DEG tlf slik at han ikke fucket opp noe, slik han nå har gjort ved å ta tlf bort fra deg.

TS

NETTOPP!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

La meg gjette. Du er en av de som er utro? Typisk utro mennesker å skylde på ts.

Du gjetter feil. Jeg er anonymbruker du svarer. Kvinne 29, hatt to lengre forhold, har ikke vært utro i noen av dem (ikke den andre parten heller, så langt jeg vet). Jeg skylder heller ikke på TS, på ingen måte, men jeg mener oppriktig at om en i et forhold føler behov forå sjekke partneren sin mobil, er det kanskje problemer i forholdet i utgangspunktet. Uten at det forsvarer utroskap, på ingen måte.

Med dette sagt. Du sier "utro mennesker". Mener du altså at utro mennesker er en egen gruppe mennesker, som man kan tillegge et generalisert sett av egenskaper? Nei, jeg har aldri vært utro. Jeg tror, og håper, at jeg aldri kommer til å være det.Jeg forsvarer altså ikke utroskap, som jeg synes isolert sett er forkastelig. Men jeg mener likevel at utroskap kan forekomme hos mange av oss, noen er drittsekker, andre er vanlige mennesker som gjør en tabbe.

La meg gjette?Du er en person som har blitt utsatt for at partneren din har vært utro, det har vært vondt for deg, og det gjør at du har problemer medå stole på at folk rundt deg (og særlig de du har funnet sympatiske nok til at du har vært i et forhold med dem i flere år)faktisk gjør så godt de kan? Det er ytterst få som står opp hver dag og tenker- "i dag skal jeg være en utro drittsekk".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Idiot!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gjetter feil. Jeg er anonymbruker du svarer. Kvinne 29, hatt to lengre forhold, har ikke vært utro i noen av dem (ikke den andre parten heller, så langt jeg vet). Jeg skylder heller ikke på TS, på ingen måte, men jeg mener oppriktig at om en i et forhold føler behov forå sjekke partneren sin mobil, er det kanskje problemer i forholdet i utgangspunktet. Uten at det forsvarer utroskap, på ingen måte.

Med dette sagt. Du sier "utro mennesker". Mener du altså at utro mennesker er en egen gruppe mennesker, som man kan tillegge et generalisert sett av egenskaper? Nei, jeg har aldri vært utro. Jeg tror, og håper, at jeg aldri kommer til å være det.Jeg forsvarer altså ikke utroskap, som jeg synes isolert sett er forkastelig. Men jeg mener likevel at utroskap kan forekomme hos mange av oss, noen er drittsekker, andre er vanlige mennesker som gjør en tabbe.

La meg gjette?Du er en person som har blitt utsatt for at partneren din har vært utro, det har vært vondt for deg, og det gjør at du har problemer medå stole på at folk rundt deg (og særlig de du har funnet sympatiske nok til at du har vært i et forhold med dem i flere år)faktisk gjør så godt de kan? Det er ytterst få som står opp hver dag og tenker- "i dag skal jeg være en utro drittsekk".

Nei mannen min har aldri vært utro. Ikke sjekker jeg tingene hans eller.

Men når ts oppdager en ukjent mobil, og han har vært vekk så lenge så forstår jeg henne. Hadde hun ikke sjekket hadde hun levd i ett forhold basert på løgn.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Idiot!

TS

NETTOPP!!

[/quote

Eg ville ha sagt til deg TS. Du verkar oppegåande og sterk. Du har vore saman med han i fleire år. Du må sjølv avgjere kva du vil gjere. Om forhaldet har vore dårleg i utgongspunktet, du veit du ikkje kjem til å stole meir på han uansett, osb., er det joberre til å gå.Om du seier at forhaldet har vore kjempebra fram til no, synes eg det er rart at du erheilt einig med nokon på eit KG som ikkje kjenner deg, og ikkje kjenner kjæresten din, men som med sikkerheit uttalar at "det er DET han prøver på", "hadde han desperat gitt DEG tlf", "FORLAT HAN". Vi kjenner ikkje deg, vi kjenner ikkje kjæresten din, og eg trur at på eit slik nettforum som dette vert innlegga ofte i veldig stor grad farga av våre eigne opplevingar,i for stor grad. Med dette meiner eg, tråden din trigger sannsynlegvie mange kvinner som og har opplevd utruskap hjå partnar, og veit kor vondt det kan være- Kanskje har dei mista litt av gangsynet i denne prosessen.

Du må gjere det du synes er rett for deg, tenk deg om, og gi det tid. Trass alt er denne mannen ein du har valt å dele fleire år av livetditt med. Så berre drittsekk kan han ikkje vere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sakt hva jeg føler. Har sakt at jeg stoler på han, men når jeg får sånnt slengt i trynet vil jeg ha faste beviser på at det ikke er han! Derfor vil jeg se datoer når meldingene er sendt. Sa også at xn min som jeg var sammen med i 3 år før han var konstant utro og lekte seg rundt og tillome ga meg klamydia på grunn av at jeg bare var "den dumme dama" som ikke vite noen ting. Sa også at jeg aldri har trodd så vondt om han, men det med xn min har blitt et stygt sår og et arr som alltid vi gjøre meg føre var. Han virker bare letta nå fordi tøf er knust. Han har jo gjemmt den nå, men skal lete etter den i morra. SKAL til bunns i dette, gir neg ikke. Jeg må vite sikkert.

Kremt, "vite sikkert"? Du VET jo sikkert. Du tror vel ikke på den vanvittige bortforklaringen?

S

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Kremt, "vite sikkert"? Du VET jo sikkert. Du tror vel ikke på den vanvittige bortforklaringen?

S

TS prøver jo å komme til botn i dette. Gi jenta litt tid, og lat ho gjere det som kjennest rett for ho. Med mindre du kjenner ho eller kjærasten hennar personleg; kven er du som kan komme med så utruleg bombastiske råd? Og som veit det ho sjølv ikkje eingong veit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...