La Guapa Skrevet 5. mars 2011 #61 Del Skrevet 5. mars 2011 Synes så inderlig synd på deg, Trådstarter Waco!!!! Du er så bra! Hvis jeg noen sinne havner i et tilfelle som er så opp i dagen som dette vil jeg bruke rådene dine! Nå er det bare sånn at det er et slit å beholde sinnsroen slik man bør hvis man skal klare å "legge opp fellene" slik du beskriver. Men Gud for en mulighet til å gjengjelde sviket! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #62 Del Skrevet 5. mars 2011 Jeg forstår ikke hvordan denne mannen tror at nå som han har ødelagt alle beviser så vil allt bli bra mellom dere? Det beviser jo bare hvor lite han egentlig respekterer deg. jeg tror kanskje hvis mannen min hadde lagt seg helt flat kunne jeg muligens tilgitt noe utroskap, men dette er jo også et forhold som har vart i flere måneder. Han prøver jo nesten å psyke deg ut om at du ikke kan tro på hva du selv så. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 5. mars 2011 #63 Del Skrevet 5. mars 2011 Det er ikke akkurat noen tvil her om at han har vært utro. Han satser vel bare på at du blir hos han nå fordi du føler en viss usikkerhet siden du tross alt er glad i han. Man vil jo egentlig tro det beste om kjæresten sin. At han nekter på denne måten syns jeg bare gjør utroskapen enda verre, hadde han i det minste innrømt det og angret.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 5. mars 2011 #64 Del Skrevet 5. mars 2011 Jeg forstår ikke hvordan denne mannen tror at nå som han har ødelagt alle beviser så vil allt bli bra mellom dere? Det beviser jo bare hvor lite han egentlig respekterer deg. jeg tror kanskje hvis mannen min hadde lagt seg helt flat kunne jeg muligens tilgitt noe utroskap, men dette er jo også et forhold som har vart i flere måneder. Han prøver jo nesten å psyke deg ut om at du ikke kan tro på hva du selv så. Helt enig med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #65 Del Skrevet 5. mars 2011 Folk roper vel "naiv" til meg nå, men jeg kan faktisk tro på forklaringen hans. Jeg synes det er rart hvis han ikke har hatt en jobbtelefon tidligere. De fleste har jo det, iallefall de som er på reise en god del. Det er ofte slik at man får en jobbtelefon med simkort andre i bedriften har brukt før. Min samboer har selv en slik som han noen ganger blir oppringt på eller sendt sms fordi noen tror fremdeles at det er den tidligere personen som fremdeles bruker det telefonnummeret. Men du skal selvfølgelig være skeptisk. Jeg sier bare at det kan faktisk ha skjedd At det er slik jeg skrev over.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #66 Del Skrevet 5. mars 2011 Folk roper vel "naiv" til meg nå, men jeg kan faktisk tro på forklaringen hans. Jeg synes det er rart hvis han ikke har hatt en jobbtelefon tidligere. De fleste har jo det, iallefall de som er på reise en god del. Det er ofte slik at man får en jobbtelefon med simkort andre i bedriften har brukt før. Min samboer har selv en slik som han noen ganger blir oppringt på eller sendt sms fordi noen tror fremdeles at det er den tidligere personen som fremdeles bruker det telefonnummeret. Men du skal selvfølgelig være skeptisk. Jeg sier bare at det kan faktisk ha skjedd At det er slik jeg skrev over.. Du er så naiv. Har man jobbtelefon er det som regel den telefonen man bruker til hverdags også. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2011 #67 Del Skrevet 5. mars 2011 For en amatør... utro ja, ingen tvil overhodet. Fucking looser. Dump ham. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #68 Del Skrevet 5. mars 2011 Ts Da eg våknet til morgenenen var han borte. Ringte han og da hadde han dratt på jobb. Han hadde vist noen "innleveringer" han måtte få unna. Kan tenkte meg han har tatt med den ødelagte tlf med simkotet i og..sånn at jeg lissom "aldri" skal få funnet ut fakta. Når han skjuler så mye så er jeg sikkert på han er skyldig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 5. mars 2011 #69 Del Skrevet 5. mars 2011 Ts Da eg våknet til morgenenen var han borte. Ringte han og da hadde han dratt på jobb. Han hadde vist noen "innleveringer" han måtte få unna. Kan tenkte meg han har tatt med den ødelagte tlf med simkotet i og..sånn at jeg lissom "aldri" skal få funnet ut fakta. Når han skjuler så mye så er jeg sikkert på han er skyldig. Gjør deg selv en tjenseste. Forlat fyren. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #70 Del Skrevet 5. mars 2011 TS nå sier han at han dro på jobben for å finne laderen til tlf og sier at han prøvde å sette simkortet inn i en annen tlf, men meldingen kom ikke opp. så han dreit i det å leverte tilbake "jobbtlf"... Så han leverte inn en av hans gamle tlfer sånn at jobbkolegaen fikk en annen tlf tilbake som ikke var ødelagt. Tror egentlig han bare har lagt begge telefonene på jobben bare for å dekke over dritten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenPenelope Skrevet 5. mars 2011 #71 Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) Det er helt åpenbart at han er skyldig. Ingen med ren samvittighet oppfører seg slik. I tillegg er han feig og lurer seg unna, i et håp om at du skal bli så usikker at du lar det gli over. tenk godt etter om det er slik du vil ha det... Endret 5. mars 2011 av QueenPenelope 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 5. mars 2011 #72 Del Skrevet 5. mars 2011 Nå må du begynne å tenke på gjengjeldelsen! Man kan vel ikke krenke menneskers sinnliv helt uten konsekvenser? Han er livredd for at bedrageriet han har iscenesatt skal bli avslørt. Du vil jo aldri få en bedre mulighet i livet til å hevne løgnene, bare lat som ingenting og nevn utroskap og jobbreise i samme setning med ujevne mellomrom. Noen ganger bruker du ord, andre ganger bruker du blikk, poenget er at han skal skjelve minst et par ganger om dagen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #73 Del Skrevet 5. mars 2011 litt vell mange undskyldninger han kommer med 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #74 Del Skrevet 5. mars 2011 Haha, for en j**** patetisk idiot denne fyren er! Jeg hadde ledd godt, pakket alle mine eiendeler og forlatt mens fjotten er ute av huset en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest Skrevet 5. mars 2011 #75 Del Skrevet 5. mars 2011 Hmm.. forstår ikke hvorfor han måtte på jobben for å finne lader til tlf. Om han har vært på reise i to mnd, så må han da ha en lader til den hjemme blandt baggasjen han hadde med på tur? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #76 Del Skrevet 5. mars 2011 Bli singel og kos deg ute på byen i kveld. send han gjerne litt bilder. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dobbeltseng Skrevet 5. mars 2011 #77 Del Skrevet 5. mars 2011 Håper virkelig du har tatt feil, og at han er veldig dårlig å fortelle sannheten! Det høres ikke slik ut, men det håper jeg så inderlig! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jita Skrevet 5. mars 2011 #78 Del Skrevet 5. mars 2011 Han viser jo bare hvor lite han respekterer ts med å holde på denne tåpelige løgnen. hvor dum tror han ts er? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 5. mars 2011 #79 Del Skrevet 5. mars 2011 Nå må du begynne å tenke på gjengjeldelsen! Man kan vel ikke krenke menneskers sinnliv helt uten konsekvenser? Han er livredd for at bedrageriet han har iscenesatt skal bli avslørt. Du vil jo aldri få en bedre mulighet i livet til å hevne løgnene, bare lat som ingenting og nevn utroskap og jobbreise i samme setning med ujevne mellomrom. Noen ganger bruker du ord, andre ganger bruker du blikk, poenget er at han skal skjelve minst et par ganger om dagen. Gjengjeldelse? Gudene skal vite jeg har hatt lyst til det selv, men jeg har klart å holde kaninkokertendensene i sjakk. Gå heller videre med hevet hode, la han innse hva han har går glipp av ved sin latterlige oppførsel, og la KARMA gjøre jobben sin. Og hevn er en rett som serveres best kald Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #80 Del Skrevet 5. mars 2011 TS ja nå går han rundt med "whats the big problem eyes". han mener JEG er problemet. at jeg beskyller han for utroskap. han står på sitt med at han er uskylldig, og at det er jobbkolegaen hans som hadde sendt meldingene. har lyst til å ta en grisefyll i dag å ha et one-night-stand bare på dritt!! føler meg skikkelig kvalm! Han må jo tro jeg er ståkke teit DUM eller no!!? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå