Gå til innhold

Har han vært utro?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har lang livserfaring og det er ikke tvil i min sjel om at denne mannen har vært utro. Hadde han ikke vært det, hadde han gjort ALT for å bevise det! Han hadde latt deg sjekke datoer på meldingene, fått snakke med kollegaen din o.s.v. Han har gjort det stikk motsatte, prøvd desperat å komme seg unna med løgn, å skjule telefonen, holde den unna deg og t.o.m ødelegge den.

Vær så snill: Ikke tvil på deg selv i denne saken.

Jeg forstår at du har det forferdelig vondt, men prøv å tenke at du skal være glad for at du fant det ut NÅ og ikke senere! Det er ikke lett, men prøv!

Klem til deg i natten. :klemmer:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sue84

så grusomt du må ha det der du sitter alene nå. jeg føler virkelig med deg.. og kan nesten kjenne angsten, frykten og ja alt du sliter med akkurat nå.. skulle gjerne ha gitt deg en stoor klem. og et større slag i tryne på samboeren din!!! :kjefte: ønsker deg mye lykke til i natten og fremover nå, håper du kan fortelle hvordan det går. dette hørest ikke bra ut, og håper du skjønner det selv også, men det tror jeg du gjør.. får vont her jeg sitter og leser nå.. vil gi deg en god klem :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ts

ja han har flere ganger kommet å spurt om jeg snart skal legge meg. Men å hente tlf å sette sin kortet inn i en annen tlf å vise meg bevis på at han er uskyldig gjør han ikke. Da er han jo skyldig. Har så angst nå atte fytti. Føler meg bare helt jævelig. Hvorfor kunne han ikke bare vist meg meldingene og datoer da?? Da hadde jeg roa neg ned om han kunne kommet med beviser på st det ikke er han. Han valgte jo heller å knuse tlf å da betyr jo det st han er skyldig!!! Han vil knuse en jobbtlf isteden for å vise meg datoer lissom... Tror ikke det er en jobbtlf i det hele tatt. Tror han har kjøpt den det nede selv, for det var en "billigtlf". Og han har nok bare kjøpt et kontantkort til den.. Sånn bare for å ha en tlf å bruke der nede så det ikke skal bli så dyr tlf regning med hans mobil. Og kjøpt den akkurat sv grunnen- denne jenta. Det som er sykt er st hun heter akkurat det samme som meg til fornavn. Æsj jeg blir kvalm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sue84

Hmm.. kom til og tenke på noe? du sier hun har samme fornavn som deg? du tror ikke han bare har lagra det som ditt navn i tilfelle noen kolleger eller andre skulla sett det så kunne han sagt det var deg? skjønner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ts

Tenkt det ja. Men har også tenkt på at han har lagret henne i "mitt navn" i tillfelle jeg skulle sett tlf og meld, og bare tenkt "åja.. Dette er meld jeg har sendt han.. Trenger ikke gå inn på dem". Han har sikkert bytta sim kort over i denne tlf av og til eller no..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi du fikk sjokk og panikk så gjorde du en feil etter min mening. Du avslørte deg selv for raskt. Nå gjorde du nemlig slik at han kan ta forhåndsregler.

Du burde ha latet som ingenting slik at du kunne ta ham på fersken. Smilt og vært glad mens du for eksempel spurte om dere skal se på bilder fra turen sammen! Gitt små hentydninger av at du er så glad dere kan betro dere til hverandre!

Skulle ha notert nummeret til navnesøsteren din, og du skulle sett i hvor lang tid samboeren din ville skjult mobilen.

Ville han addet noen på facebook? ville han forsvunnet i "gåturer" midt på lyse dagen? ville han latet som ingenting?

Du forhastet deg, men ikke la deg slokke av det. Han benekter fremdeles og det er et godt tegn, la ham være kjenne søvnløsheten og usikkerheten like godt som deg... =)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sue84

Ja tengte det og ja. at du skal tro det er deg.. Har du et typisk norsk navn eller? slik det er veeeldig rart om hun heter det samme?

fyfaen du må ha det vanskelig nå. man tror man kjenner noen etter 4 år sammen? (synst det var 4 år du sa) Jeg tenker det samme som deg. hadde han villa bevist sin uskyld hadde han jort alt han kunne.. Det som nesten får meg til å spy nå, det er at han kommer og spør om du ikke skal komme og legge deg???!!!! Har han glemt hva som har skjedd eller???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ts

denne jenta er jeg sikkert på er fra det landet han har vært å jobba i. Altså på andre siden av kloden. Var et laaangt innviklet nr. Og fra hans side ville han nok bare "ha en flørt" der nede- fordi han viste(trodde) jeg aldri skulle funnet det ut. Så nå som han er hjemme tror jeg ikke akkurat det skjer noe mer mellom dem. Missforstå meg rett- yndskjylder ingenting han har gjort. Bærer hat mot han nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ja tengte det og ja. at du skal tro det er deg.. Har du et typisk norsk navn eller? slik det er veeeldig rart om hun heter det samme?

fyfaen du må ha det vanskelig nå. man tror man kjenner noen etter 4 år sammen? (synst det var 4 år du sa) Jeg tenker det samme som deg. hadde han villa bevist sin uskyld hadde han jort alt han kunne.. Det som nesten får meg til å spy nå, det er at han kommer og spør om du ikke skal komme og legge deg???!!!! Har han glemt hva som har skjedd eller???

Ts

jeg har et typisk internationalt navn som alle over hele verden bruker. Ja også kommer han å spør om jeg skal legge meg i tillegg.. Blir kvalm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sue84

Har du noen og dra til nå? du skulle latt denne siden stå oppe.. og dratt og sovet hos noen til imorgen. så kunne han våknet, eneste han såg var det som var blitt skrevet her.. så kansje han hadde fårstått at nå har han bæsja seg ut, det er samtlige på denne tråden som sier han lyver, og du selv er overbevist. men det virker som han er så dum at han tror at dette er glemt i morgen..

eller si at om han ikke gjør det du sier. (at du skal se datoer++) så er det over og ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ts

alle meldingene mellom dem gikk på engelsk så...

Ja msn tror man kjenner noen... Trodde 4 år sammen betydde noe, men tydelighvis ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Har du noen og dra til nå? du skulle latt denne siden stå oppe.. og dratt og sovet hos noen til imorgen. så kunne han våknet, eneste han såg var det som var blitt skrevet her.. så kansje han hadde fårstått at nå har han bæsja seg ut, det er samtlige på denne tråden som sier han lyver, og du selv er overbevist. men det virker som han er så dum at han tror at dette er glemt i morgen..

eller si at om han ikke gjør det du sier. (at du skal se datoer++) så er det over og ut..

Ts

nei har ingen å dra til nå.. Flyttet til en annen by for hans del så har ikke noe nettverk her enda. Men får vel dra hjem til hjembyen min i morgen. Har det helt jævelig her nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sue84

Nå vil jeg ikke si hva du skal gjøre, for det har jeg ingenting med. Men om dette når er tilfellet, og han har vert utro. hva skjer da? tror du du kommer til og tilgi han? eller er du sterk nok til og smelle døra i trynet hannes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hva har det å si at hun heter det samme som deg? kanskje det er navnet ditt, og ikke deg han liker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sue84

hva har det å si at hun heter det samme som deg? kanskje det er navnet ditt, og ikke deg han liker

snilt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Nå vil jeg ikke si hva du skal gjøre, for det har jeg ingenting med. Men om dette når er tilfellet, og han har vert utro. hva skjer da? tror du du kommer til og tilgi han? eller er du sterk nok til og smelle døra i trynet hannes?

Ts

da må jeg gå. Et forhold skal være basert på "trust" og ærlihet... Ser ikke noe av det her akkurat nå. Og hvis han har gjort dette mot mg så vil han gjøre det igjen og igjen. Hadde aldri stolt på han igjenn. Hadde flytt rundt å konstannt leita etter "ting" å ta han på. Jeg hadde rett og slett blitt sinnsyk av å være i et sånnt forhold. Nei, han skal vise meg de meldingene og jeg skal prate med jobbkolegaen. Kan jeg ikke det- neivel da går jeg. Samme hvor mange år dette har vart. Jeg vil ikke leve i et sånnt forhold. Var ikke dette jeg signerte da jeg ble sammen med han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun må jo ta igjen så kanskje han ikke gjør sånn noe mere. Så kan hun heller dra seinere når livet hans er i dass og hun er på vei oppover. Nå kan jo samboeren bare fortelle alle mulige folk at han bodde med en paranoia dame som anklagde han for å være utro bare fordi han hadde mobilen til kompisen (som selvsagt blir alliert om det er nødvendig). Aldri skal han bli sammen med sånne gærne damer lengere, og mest sannsynlig så er det bare fantasi alle de andre historiene hennes og sikkert bare noe hun fant på for å gi han dårlig samvittighet da hun ikke kunne finne andre grunner og være sint for.

Folk som har vært utro er dritsleipe, de kan si hva som helst etterpå, vil du bli huska som hun hysteriske dama som helt uten bevis sa at han var utro når han er uskyldig og grunnen til at han oppførte seg så brutalt var at han fikk panikk og var forvirret fordi han trodde hun ikke likte ham lengere når han selv er så glad i henne! Sånn kan slike utro folk drive å snakke og årsaksforklare seg selv, helt sinnsyke greier, men mennesker gjør hva som helst for å framstå som i godt lys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

ja da hadde han sikkert kastet bort 4 år på dama. Tulling. Han er nok gla i henne, men fallt for fristelsen å dreit på leggen. Derfor han ligger å griner ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sue84

Ts

da må jeg gå. Et forhold skal være basert på "trust" og ærlihet... Ser ikke noe av det her akkurat nå. Og hvis han har gjort dette mot mg så vil han gjøre det igjen og igjen. Hadde aldri stolt på han igjenn. Hadde flytt rundt å konstannt leita etter "ting" å ta han på. Jeg hadde rett og slett blitt sinnsyk av å være i et sånnt forhold. Nei, han skal vise meg de meldingene og jeg skal prate med jobbkolegaen. Kan jeg ikke det- neivel da går jeg. Samme hvor mange år dette har vart. Jeg vil ikke leve i et sånnt forhold. Var ikke dette jeg signerte da jeg ble sammen med han.

Godt og høre.. Nå håper jeg for all del han ikke lyver og at han bare har reagert feil pgav sinne over at du ikke tror på han.. men jeg tror vell helt ærlig ikke det er slik. og jeg synest du virker som en sterk person som han ikke kan surre rundt lillefingeren.. Jeg håper du forteller hvordan det går, om ikke her så privat omså. for jeg håper virkelig det beste og ønsker deg masse lykke til.. dette må suge for deg rett og slett.. hele j.... situasjonen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...