AnonymBruker Skrevet 4. mars 2011 #1 Del Skrevet 4. mars 2011 Samboeren min har en jobb hvor han reiser en del. Han har nå vært borte i 2 mnd. Han kom hjem i dag. Vi er begge 26 år. Han gikk å la seg etter et døgns flytur i sta. Skulle finne en leppepomade, som han pleier å ha i reisesekken sin, sinden min var tom. I den ytterste lommen på sekken hans fant jeg en ekstra telefon. Jeg skjønnte ingenting fordi han bruker kun 1 telefon, og han har aldri nevnt han har flere. Jeg gikk inn på denne telefonen da..Der så jeg sikkert 100 meldinger fra ei jente.. og meldinger han hadde sendt til henne. "this trip would never be fun if you didnt pik me up" "did you get my rose?"..."the sex yesterday was fantastic"..."I will miss you so, I hope you come back soon" "you have the key to the hotellroom?" +++ var så mange at jeg ikke kan ramse dem opp her. Og det var KUN meldinger fra henne på tlf, ingenting jobbrelatert i det hele tatt. Jeg blei fly forbanna å gikk inn å vakkte samboeren min å spurte hva pokker dette skulle bety!? Da sa han "den tlf har en annen hatt før meg,det er en jobbtlf! Fikk den så det ikke skal bli noe problem for kolegaer å få tak i hverandre. Jeg vet ikke hvordan man går inn på meldinger en gang!" så sa jeg "så du vet ikke hvaslags meldinger tlf inneholder?? han svarte "nei!".. Da ramset jeg det opp, men han nekter for at det er han. Han er sååå faststemt på at det er jobbkolegaen hans. Han spurte meg om jeg hadde sendt meldinger til nr som sto innpå der, da svarte jeg nei, siden jeg ikke hadde gjort det. Men hvorfor skulle han bry seg om det hvis han ikke hadde hatt noe å uroe seg for? Har han vært "på flørtærn med ei randome kjærring på andre siden av verden i 2 mnd, eller skal jeg tro han når han sier det må være han som har hatt tlf før han(hvis det i det hele tatt er sannt??)??" SÅ usikker på hva jeg skal tro akkurat nå. vet ikke om han bare har kjøpt seg en tlf der nede til 2 kr med et kontantkort for å nå henne så det ikke skal bli dyrt, eller om det virkelig ER kolegaen hans.!! faen eg er frustrert! hva skal eg tro! vil ikke røre han nå en gang! hva tror dere der ute?? beklager rotete innlegg, er bare så frustrert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valiant Skrevet 4. mars 2011 #2 Del Skrevet 4. mars 2011 Ja han har vært utro jeg en vilt fremmed person kan utentvil vite dette om en person jeg aldri har sett eller truffet skal du også i samme sleng spør om du er gravid siden vi kan vite dette også 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 4. mars 2011 #3 Del Skrevet 4. mars 2011 Ja han har vært utro jeg en vilt fremmed person kan utentvil vite dette om en person jeg aldri har sett eller truffet skal du også i samme sleng spør om du er gravid siden vi kan vite dette også Jeg må si jeg lurer på hvorfor du i det hele tatt svarer her inne Valiant, når det virker som din eneste intensjon er å være spydig..? TS jeg hadde ringt til nummeret på telefonen og sjekket hvem det er og hva hun har å fortelle. Enkelt og greit. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemona Skrevet 4. mars 2011 #4 Del Skrevet 4. mars 2011 Kan du ikke bare sjekke når meldingene er sendt da? Hvis det er de siste dagene er det vel trolig at det er din samboers. Det bør vel ikke være vanskelig å finne ut hva slags kort som sitter i heller? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kanel23 Skrevet 4. mars 2011 #5 Del Skrevet 4. mars 2011 Sjekk datoen på meldingene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konstantin Skrevet 4. mars 2011 #6 Del Skrevet 4. mars 2011 Sjekk datoen på meldingene da. Og spør han om når han fikk mobilen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2011 #7 Del Skrevet 4. mars 2011 Ja, han er utro. Ingen tvil. Men hva har du med å rote rundt på hans mobiler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sign Skrevet 4. mars 2011 #8 Del Skrevet 4. mars 2011 Kan du ikke bare sjekke når meldingene er sendt da? Hvis det er de siste dagene er det vel trolig at det er din samboers. Det bør vel ikke være vanskelig å finne ut hva slags kort som sitter i heller? Tenker akkurat det samme. Hvis han har vært borte i 2 mnd og meldingene er sendt i denne perioden så er det vel bare han som kan ha sendt dem...? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sequin Skrevet 4. mars 2011 #9 Del Skrevet 4. mars 2011 Ville ikke ne kollega slettet meldinger før han sendte den videre?? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2011 #10 Del Skrevet 4. mars 2011 Send melding til hun og spørr, '' what's my name baby? '' eller noe i den duren så finner du ut hvem den skulle til. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2011 #11 Del Skrevet 4. mars 2011 Ja, han er utro. Ingen tvil. Men hva har du med å rote rundt på hans mobiler? Det måtte jo komme.... sambo borte i 2 mnd, ukjent telefon i sekken...? Jeg ville også sjekket. Og det ser jo ut til at det var lurt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 4. mars 2011 #12 Del Skrevet 4. mars 2011 Ja, han er utro. Ingen tvil. Men hva har du med å rote rundt på hans mobiler? Slutt å legg skyldfølelsen over på ts. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babylon Skrevet 4. mars 2011 #13 Del Skrevet 4. mars 2011 Jeg tviler ganske sterkt på det han sier. Mest sannsynligvis har han vært utro mot deg. Fortsetter han å blånekte for det, så krever du å få bekreftet fra kollegaen hans - om at det er han som har sendt meldinger frem og tilbake med damen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2011 #14 Del Skrevet 4. mars 2011 Jeg tipper at han har vært utro, ja... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babylon Skrevet 4. mars 2011 #15 Del Skrevet 4. mars 2011 Ja, han er utro. Ingen tvil. Men hva har du med å rote rundt på hans mobiler? Unnskyld meg, men hva for et slags innlegg er dette? Jeg er ganske sikker på at du hadde blitt flyforbannet på din samboer/kjæreste (hvis du har en) dersom du befant deg i den samme situasjonen som TS. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2011 #16 Del Skrevet 4. mars 2011 ts glemte sjekke datoene på meldingene!! skal prøve å få fjort det etterpå! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NovaFlare Skrevet 4. mars 2011 #17 Del Skrevet 4. mars 2011 Ta kontakt med henne selv. Denne saken hadde jeg tatt i egne hender, altfor risky å stole på ham når situasjonen er så vanskelig som dette. Tillit hadde ikke vært nok, jeg måtte hatt fakta på bordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #18 Del Skrevet 5. mars 2011 TS ja det er det jeg og tenker. ta situasjonen i egne hender å ringe henne. Men nå "passer han på tlf", noe som gjør meg jævla mistenksom. han nekter fortsatt å sier det ikke er han. tlf ligger i soffan, og han sitter oppe på "pur f" eller no så jeg ikke skal se mer på den. kan ikke gå ut av rommet en gang for da tenker jeg han kommer til å slette hele innboksen og utboksen, tlf nr o.s.v så jeg ikke får sjekka noen ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #19 Del Skrevet 5. mars 2011 Jeg ville her og nå, med én gang, sagt at dersom han har rent mel i posen, må han hjelpe meg til å tro ham. For dette ser virkelig ikke bra ut, og det forstår han, uavhengig av om han er skyldig eller ikke. Og den eneste måten å finne ut av ting på, så du har bevis, er om du får se datoen på meldingen, eller får snakket med kollegaen hans. For her har han virkelig et forklaringsproblem, og det er hans ansvar å oppklare dette. Hvis han ikke ønsker eller kan... Da ville jeg nok etter all sannsynlighet pakket kofferten hans igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #20 Del Skrevet 5. mars 2011 ts jeg sa jeg ville se når meldingene var sendt, og se datoer. sa sa han "stoler du ikke på meg???" han så kjempenervøs og sinnt ut. så kasta han tlf i gulvet, nå er tlf knust. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå