Gjest Nadia Skrevet 4. mars 2011 #1 Del Skrevet 4. mars 2011 Jeg har en ganske så innpåsliten og masete venninne. Vi går i klasse sammen og når jeg går i klasse med noen orker jeg ikke å gå med de hver dag etter skolen å. Selvsagt kan vi gå sammen etter skolen men ikke hver dag. Vi ser hverandre hver dag på skolen, så det kan bli litt to much hvis dere skjønner. Hun er så ekstremt på meg hele tiden om at vi må finne på noe. Hun ringer meg hele tiden og sender meld. Det er virkelig ikke fred å få. Hun er en snill jente men som sagt så kan det bli litt for mye. Nå har hun til og med fått en ny leilighet rett med meg. Tar bare 5 min å gå opp til meg. Så jeg får MYE besøk av henne. Verste er at hun ikke alltid gir beskjed om at hun kommer. Plutselig bare står hun utafor. Det har hendt mange ganger å. Jeg synes det er litt slemt å be henne om å gå selv om jeg egentlig ikke alltid vil ha besøk av henne. Jeg er vel litt for snill av meg. Hun kom opp her i går rundt 5 tida og hun var her helt til 2! (vi har vinterferie denne uken og hun har spurt meg hver eneste dag denne uken om vi skal finne på noe) Hun ville jo aldri gå. Jeg prøvde å late som jeg var trøtt og ville sove men hun tok ikke hintet. Vi er ikke såå gode venninner og vi har ikke så mye til felles egentlig. Synes noen ganger det bare er slitsomt å være sammen med henne pga vi ikke har så mye å snakke om. Jeg merker jeg har henne langt oppi halsen nå. Hadde vi ikke gått i samme klasse hadde blitt noe annet, men vi går i samme klasse og det er jo litt deilig å få litt fri fra de i klassen å. Ikke være oppi hverandre hele tiden. Man kan bli fort lei. Eller jeg kan det. Jeg har ikke lyst til å såre henne heller. Men jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Jeg vet ikke åssen jeg skal gå frem. Hun ringer meg hele tiden og bombanderer mobilen med flere meld om dagen. Hun er så innpåsliten! Jeg holder på å bli gal. Det er ikke det at jeg ikke vil gå med henne men ikke hver dag. Det blir for mye altså. Møter jeg henne tilfeldig på senteret, ja da blir jeg ikke kvitt henne. Da bare dilter hun etter meg uansett hvem jeg går meg eller hvor jeg skal. Jeg jobber deltid i en butikk og en gang så satt hun utafor butikken å ventet på at jeg skulle slutte! Så når jeg kommer ut sier hun "åh så fint du er ferdig, da kan jeg bli med deg hjem da" Jeg ble helt paff da jeg så henne. Jeg var døds sliten å ville bare hjem å sove! Jeg orker snart ikke mer! Hvordan går jeg frem? Jeg vil som sagt ikke såre henne men uff jeg blir sliten av alt maset hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nadia Skrevet 4. mars 2011 #2 Del Skrevet 4. mars 2011 Skulle stå innpåsliten og masete venninne. Gikk litt fort, så sorry om det ble flere skrivefeil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosejenta Skrevet 4. mars 2011 #3 Del Skrevet 4. mars 2011 Har du prøvd å fortelle henne hvordan du har det og føler, og at du rett og slett trenger litt alenetid?? Virker ikke som hun har sosiale antenner og tar et hint så du må nok fortelle henne det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 4. mars 2011 #4 Del Skrevet 4. mars 2011 Jeg ville bare ha sagt det som det er. Det virker jo som hun må ha ALT inn med teskje! Noen folk tar bare ikke et hint altså. Jeg skjønner du ikke vil såre henne, men du må si ifra. Hvis ikke kommer hun bare til å fortsette med å mase. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #5 Del Skrevet 5. mars 2011 Det høres ut som om hun er forelsket i deg rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå