Gå til innhold

Sliter så innmari med dårlig hukommelse og om jeg har gjort noe galt.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For noen nåneder siden var jeg ute og drakk med stefar til min venninne. Jeg ble ganske så full og jeg fikk da røpet til han at jeg var betatt av ham. Etter det har jeg fått snakket med han om det og jeg friket helt ut for jeg ville aldri ha gjort noe med han bevisst, kunne aldri såret min venninne og hennes mor slik :(

Jeg fikk roa i meg littegrann da vi snakket og han sa at han hadde innrømmet det til meg også at han var det i meg og. Noe jeg vagt kan huske, men jeg måtte spørre han hva som hadde blitt sagt etter jeg sa det til han. Så full var jeg.

Det skulle aldri blitt sagt men dumme meg klarte få det ut.

Og vi ble enig om å glemme dette og gå videre.

Men saken er at jeg husker jeg lå med hodet på skulderen hans, men hva om vi kysset?? :O Han har ikke sagt noe om det og han hørte hvor stressa jeg var og hadde sånn angst!

Hva om han løy til meg og ikke sa alt?

Jeg kan ikke tenke meg at jeg kan ha glemt et kyss, men hva om jeg har det da? Herregud.. :( Jeg var så sørpe, men jeg kan ikke tenke meg at jeg har gjort det, men tanken om at han kan ha løyet til meg for å skåne meg og seg selv, for om jeg hadde gjort det så måtte jeg ha sagt det til min venninne og hennes mor og da hadde vi begge fått svi.

Altså, jeg har vært betatt av han i fire år, men aldri kunne jeg tro jeg skulle gjøre noe med han. Og jeg kan ikke huske noen kyss, jeg prøver se det for meg i hodet mitt og det plager meg. For når jeg lå med mitt hode på hans skulder så er det jo ikke veldig langt unna munnen sånn sett :S :S

Jeg har det så jævlig nå, får ikke puste så angst har jeg.. Jeg var så klar etter lang tid på å legge dette mistaket bak meg :( Men nå koker tankene rundt "hva hvis" noe har skjedd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Du ville sikkert huseket det om det skjedde. Bare rolig. Uansett har du en så utrolig utviklet samvittighet og moral at du også kan tilgi deg selv for å ha hatt hodet på skulderen hans. Hvis han er trygg på at ingenting skjedde, så var nok ikke hodet ditt på skulderen mer enn uskyldig heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar.

Ja jeg håper virkelig at jeg hadde husket om det skjedde, virkelig. For det som skremmer meg er at jeg ikke engang husker hva han sa etter jeg spurte han "er det noe mellom oss eller"? Og det er jo faktisk ganske viktig å huske responsen når man har lurt i fire år på hva svaret er liksom, men det gjorde jeg altså ikke. Shit.

Eneste jeg får flashback fra den kvelden akkurat da er at han strøk meg i håret på kinnet noen ganger (tror jeg) og at han ba meg komme sette meg ved siden av han siden jeg satt over bordet for han. Og at jeg da hadde hodet på skuldra hans mens jeg snakket varmt om minner om meg og han (noe som ABSOLUTT ikke burde vært nevnt i det hele tatt i og med det absolutt ikke hadde noen hensikt..:( ), og ikke vet jeg om jeg har strøket han på armen eller lår eller hva enn jeg måtte ha gjort. Men det tror jeg ikke jeg har gjort altså.. Men jeg vet ikke!! :S Hvem vet hva min munn og armer driver med i fylla?? Ihvertfall ikke jeg tydeligvis :S

Og jeg tenker at siden jeg ikke husker hva han svarte sånn sett og ikke husker hva som skjedde etter jeg hadde hodet på hans skulder annet enn at alle dro hjem hver til sitt fordi vi var en gjeng, så er jeg bare så livredd for at om det har vært kyssing i bildet.

Jeg tenker "herregud det må jeg da vel ha husket!??" for det er jo et ganske annet steg å ta, men nå har jeg liksom bare håpet å leve på føler jeg :S Jeg mener å minns han sa det på tlf dagen etter at det var bare prating, men jeg var jo så stressa og lei meg at jeg nesten ikke fikk med meg hva han sa liksom :S

Nei, jeg kan ikke ha kysset han.. jeg kan bare ikke ha gjort det... Kan jeg?? :( :(

Jeg vet at i mitt tilfelle, i full tilstand så forsvinner jo grenser og fornuft ut døra, men jeg kan vel ikke ha krysset den grensen vel?...

Ahh jeg fortjener juling for å være så idiotisk dum!! Er det mulig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skriver du om igjen? får du ikke de svarene du ønsker?

Jo jeg har blitt langt mye roligere inni meg pga svarene jeg har fått tidligere, absolutt, men plutselig idag så slo det meg "hva om det var kyssing og han ikke sa det?" Så det bare dukket opp nå som jeg hadde slått meg til ro med det andre.

Og da blir jeg bare så innmari stresset, jeg har ingen å prate med så da må jeg ta det her :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...