Gjest Donna Skrevet 28. oktober 2003 #1 Del Skrevet 28. oktober 2003 Ok - prøver meg med en ny tråd jeg (slik en foreslo i min mannligg/kvinnelig bruker tråd) - til bare dere - for å se om det kanskje dukker opp flere gutter da .......For vi vet jo dere er her inne - men det kunne vært gøy å se dere samlet liksom .....for noen forsvinner liksom litt mellom alle jentene her inne Så NÅ er det DIN sjanse som mann/gutt - til å "vise deg frem" her - så vi ikke glemmer dere Ok - hvem er førstemann?? og hvor gammel er du?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 28. oktober 2003 #2 Del Skrevet 28. oktober 2003 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 28. oktober 2003 #3 Del Skrevet 28. oktober 2003 Nå har jo jeg gitt meg til kjenne allerede, da. Men jeg kan gjøre det en gang til: M 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. oktober 2003 #4 Del Skrevet 28. oktober 2003 Eh....Mann??? ok, lister meg stille ut igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 28. oktober 2003 #5 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jente???? :o *hjelpe Merete ut igjen litt kjappt* Ok gutter - vær så god neste - hvem blir det?? *trommevirvel* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 28. oktober 2003 #6 Del Skrevet 28. oktober 2003 Hei, jeg heter Julius og bor i Kristiansand Dyrehage. Der er jeg blitt veldig godt kjent m en som kaller seg Trøffelhelten og som introduserte meg for dette forumet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 28. oktober 2003 #7 Del Skrevet 28. oktober 2003 *jage ut Chimp også * husj - ut med deg ....Nu er det GUTTENES tur med en tråd !!! ( ) Hm - selv om det ikke ser ut til at de verdsetter den så veldig da ... komme da guttene !!! *lokke* juuuuu huuuuuuuuu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 28. oktober 2003 #8 Del Skrevet 28. oktober 2003 Du får bli med på treffet Virgo, og sjå om eg høyrer til i denne tråden... ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
manji Skrevet 29. oktober 2003 #9 Del Skrevet 29. oktober 2003 Ung mann på 22. :kgsmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 29. oktober 2003 #10 Del Skrevet 29. oktober 2003 Manji, du ligner på Bjørn Tore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 29. oktober 2003 #11 Del Skrevet 29. oktober 2003 Et usedvanlig vakkert utover-organ. Mentalt sett er jeg 14 år, mens kroppen har rukket å bli 38. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 29. oktober 2003 #12 Del Skrevet 29. oktober 2003 33 (eller trettisøtti som min sønn tippet på jeg var) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 29. oktober 2003 #13 Del Skrevet 29. oktober 2003 Mann 30... jenter møt Glamour-geir *fniser og slædder ut igjen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Mann_ Skrevet 29. oktober 2003 #14 Del Skrevet 29. oktober 2003 Mann, 22. :kgsmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 29. oktober 2003 #15 Del Skrevet 29. oktober 2003 :o er du bare 22??? Åhhhh skuffa.... *lusker ut igjen* kanskje han liker voksne damer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 29. oktober 2003 #16 Del Skrevet 29. oktober 2003 Glammy ligner faktsik veldig på hun der inspektøren/advokaten i den high-scoolserien på tv Noge!... (beklager avsporingen Virgo!.....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 29. oktober 2003 #17 Del Skrevet 29. oktober 2003 :o Hm, avataren er Kate Winslet.... Men har faktisk hørt at jeg ligner på ho dama du mener IRL, scary..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Mann_ Skrevet 29. oktober 2003 #18 Del Skrevet 29. oktober 2003 :o er du bare 22??? Åhhhh skuffa.... *lusker ut igjen* kanskje han liker voksne damer Liker stort sett alle damer! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 29. oktober 2003 #19 Del Skrevet 29. oktober 2003 :o Hm, avataren er Kate Winslet.... Men har faktisk hørt at jeg ligner på ho dama du mener IRL, scary..... Mente IRL ja... Men du har større...... ringer..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 29. oktober 2003 #20 Del Skrevet 29. oktober 2003 *Fniser litt* og trekker seg sakte ut av Virgos tråd.... Men alvorlig talt VIrgo, hva forventer du ved å starte en manne tråd??? Vi, øh jeg... må jo bare inn å flørte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå