Gå til innhold

Stolt mamma til verdens skjønneste prinsesse <3

Teita

Anbefalte innlegg

Åh så mye koselig det var her da:) Gleder meg til å kunne rapportere om slike netter gitt!! Nyt d!

Sånne heklede tøfler høres veldig fint ut! Vil gjerne se bilde:) Plutselig får du en bestilling:)

Jentekveld hørtes enda bedre ut!! Herlig med litt alenetid da<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøvde å legge ut bilde av tøflene jeg heklet til S under barselmøtet i sta, men det skjedde noe klikk..

Har hatt barselmøte hjemme hos meg i dag. Det gikk fint. Litt trangt bare..

Var hos søsteren til forloveden å spiste middag i går. S sovnet til leggetiden sin 22, i bilen på vei hjem. Sov til 04, og fra 0430-0800.

Skriver mer i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å legge ut bilde av tøflene jeg heklet til S under barselmøtet i sta, men det skjedde noe klikk..

Var hos søsteren til forloveden å spiste middag i går. S sovnet til leggetiden sin 22, i bilen på vei hjem. Sov til 04, og fra 0430-0800.

Skriver mer i morgen.

Hyggelig med barselmøte! Er det mange på din alder der eller er de fleste eldre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver mer i morgen.

Hyggelig med barselmøte! Er det mange på din alder der eller er de fleste eldre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er den yngste. Så er det to på 27, ellers er de tre siste nærmere 40. Fin blanding :fnise: Vi er seks stykker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er den yngste. Så er det to på 27, ellers er de tre siste nærmere 40. Fin blanding :fnise: Vi er seks stykker.

Hehe..Jaja, alder er jo bare et tall :fnise:

Jeg er vel også yngst, men det spriker ikke så mye, da. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Delphina

Det høres koselig ut med barselmøter. Har ikke tilgang til det her. :sjenert: Er vel sikkert den yngste også, fikk inntrykk at alle gravide var så mye eldre enn meg. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøffelbilde på fb messengern kanskje?:)

Vi skal på første barselmøte på helsestasjonen imorgen. Heldigvis skal en venninne av meg på samme treffet, ellers er jeg også spent på hvem de andre er..! Viktig med kjemi ellers blir det bare kleint å skal møtes videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er litt av et sprang :fnise: Men vi fungerer sammen som en gruppe uansett. Vi har jo alle felles interesser; Baby, gulp, bæsjebleier og utviklingen til de små.

Blir litt lite tid til KG for tiden. Jeg hekler og leker med S om hverandre. Hun blir så stor! Ler og smiler hele tiden :rodmer: Jeg er så glad i jenta mi! :hjerte:

Syns det var så deilig når leker begynte å bli interessante for henne, for da slipper jeg å sitte oppå henne og underholde henne hele tiden, for at hun ikke skal kjede seg. ALT skal en tur innom munnen for tiden da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skytte: Jeg skal sende deg bilder på face når jeg har heklet ferdig de tøffel/sokkene jeg holder på med nå :) Minn meg på det om jeg glemmer det. To ammetåker husker bedre enn en ammetåke :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

S spiste en hel porsjon med grøt til kveldsmat i går, pluss at hun drakk begge puppene mine. Trodde hun skulle sove mye lenger enn vanlig da; Men.. Sovnet 22, våknet 0130 (som er over to timer tidligere enn vanlig), sovnet igjen 0200 og sov til vi sto opp 0725. Men, det kan jo være tilfeldig.

Nå ligger vesla på babygymmen og leker, mens jeg har litt KG tid :) Hadde ikke så veldig lyst til å stå opp så tidlig, men det er vel bare å bli vandt til. Står som regel opp rundt 08 nå for tiden.

Er bare så kjedelig at det bare er dritt på TV så tidlig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes god morgen Norge er koselig å se på. :) Når han står opp halv fem, så har jeg ikke på tv eller noen ting, for da venter jeg i grunn bare på at han skal bli trøtt og sovne igjen. Så står vi opp igjen i halv åtte-åtte tiden, og da er det kos med det programet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes god morgen Norge er koselig å se på. :) Når han står opp halv fem, så har jeg ikke på tv eller noen ting, for da venter jeg i grunn bare på at han skal bli trøtt og sovne igjen. Så står vi opp igjen i halv åtte-åtte tiden, og da er det kos med det programet. :)

Ja, det er greit når det ikke er noe annet syntes jeg. Er heldig som har "i gode og onde dager" da. Men det er jo ikke før 0920, så da blir det litt Dr. Phil først :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke fordra den såpeserien :fnise:

[/quote/]

Hehe, jeg har sett på det siden jeg var tre år sammen med bestemoren min, så jeg er avhengig :fnise:

S har sovet ute i vognen sin fra 09-1130. Nå ligger hun å leker på babygymmen sin igjen. Hun må følges med på hele tiden nå. Snur seg og begever seg rundt og fremover. Her om dagen hadde hun klart å åle seg 1 meter utenfor babygymmen. Hun setter bena opp i krabbestilling og kommer seg fremover. Ser veldig komisk ut :ler:

Det nye nå er å hoppe. Hun hopper på fanget mitt, og syntes det er så gøy at hun bryter ut i latter :) Hun er så søt :rodmer: Jenta til mamma <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig natt..

S har leggetid 22, men hun var ikke i seng før 2315. Var umulig å legge henne.

Så våknet hun første gang for mat 02, og sovnet igjen. Så våknet hun 06, og da var hun lys våken. Lå våken og pludret i sengen til 0930. Gråt heldigvis ikke, så jeg fikk slappet av, men jeg klarer ikke sove når hun er våken.

Lurer på hvorfor de siste nettene har vært så rare/dårlige? Enten er det fordi hun sover for mye på dagtid, eller så er det pga overgangen med grøt til kveldsmat. Jeg vet ikke.

Fått permisjonspengene mine i dag. Endelig! Trengte det sårt nå..

Skal til byen med Niennas og Fie litt senere i dag :) Først skal jeg prøve å få S til å sove ute i vognen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det har vært en veldig slitsom dag i dag..

Begynte som sagt med at S våknet veeeldig tidlig, så jeg trodde hun kom til å få sove godt på morningen.. Men nei. Hun ville ikke sove, og ikke spise. Så vi dro til byen, var der i fire timer, uten særlig søvn eller mat. Hadde noen få lurer på 5-15 minutter bare. Hun pleier å sove flere timer i strekk på dagtid.

Jeg fikk mindre og mindre melk i puppene, fordi jeg nesten ikke ammet. Jeg hadde såå lyst til å ty til flaske for å gjøre henne ordentlig mett, men klarte heldigvis å motstå. Ammet heller veldig hyppig hele kvelden, og etter MASSE om og men, så sovnet hun 22. Nå tror jeg endelig melkeproduksjonen er på vei opp igjen!

Våknet nå 23, men sovnet igjen etter mat. Blir spennende å se hvordan natten blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

S har våknet for mat annenhver time fra 22-0745. Overlevbart, men slitsomt..

Har en million ting å gjøre i dag, og skal i bursdag til svigers i kveld. Hadde gledet meg til det, men nå skjønner jeg ikke hvordan jeg skal orke noe som helst.

Ber bare til høyere makter om at S har lyst til å sove på dagtid i dag, og at vi ikke får enda en dag slik som i går! *krysser fingrene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, økedagar?

Mi kan også ha sånne dagar, der ho søv mindre enn ho plar. Og dei samme dagane er ho meir krevande, så dei dagane er litt slitsomme. Får i allefall ikkje gjort stort.

Håpar dagen i dag blir bra, og at du får kose deg i bursdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vi hjemme fra bursdag. S har sovet 1,5 time til sammen i dag bare.. Bestefaren fikk hun til å sovne, men hun våknet igjen med en gang hun ble lagt ned. De to siste dagene har vært krevende, og jeg syns ikke jeg har gjort annet enn å prøve å få hun til å sovne.

Jeg har fått legge meg nå, mens pappaen skal gi S flaske blandet med malt (pga treg mage) og prøve å få hun til å sove. Er ikke helt optimistisk, og tror nok det ender opp med at jeg må få lagt henne igjen, slik som i går. Men vi får se. Håper bare så inderlig at hun vil sove i natt.

I morgen skal jeg på bytur i nabobyen midt på dagen, så S skal være hjemme med pappaen. Blir spennende å se om hun tar flasken når ikke jeg er tilstade og om hun bare blir helt hysterisk. Det skjedde sist nemlig. Men vi må jo bare prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...