Teita Skrevet 12. februar 2012 Forfatter #1881 Del Skrevet 12. februar 2012 Snikleser her! Fant dagboka ved en tilfeldighet og har nå lest meg igjennom hele. Blir nesten litt stolt av deg her jeg sitter, jeg synes du virker som en kjempegod mor/kjæreste. Blir verpesyk av alt graviditet- /babysnakket, men må nok bite i det sure eplet og vente til jeg har blitt litt eldre Enn så lenge får vi bare kose oss med øvinga Ville egentlig bare ønske deg en kjempefin morsdag Tusen takk Oi, hele dagboken ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 13. februar 2012 Forfatter #1882 Del Skrevet 13. februar 2012 Det var nok en morsdagsgave når hun sov så lenge i strekk i går, for i natt var det tilbake til samme gamle med en nattamming. Men det går greit. Nå sitter jeg og S ferdig stelt, og er klare til å reise til nabobyen for å besøke familien min om en liten time. S sovnet 2230 og våknet for mat 0445, så sov hun fra 05-0830. Må bare skrive det ned her, sånn at jeg kan følge med litt på rytmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 14. februar 2012 #1883 Del Skrevet 14. februar 2012 Kjempedeilige netter dere har! Natten vår var slik: La seg halv syv, spiste klokken elleve, klokken tre tror jeg, og stod opp kvart over fire. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 14. februar 2012 Forfatter #1884 Del Skrevet 14. februar 2012 Kjempedeilige netter dere har! Natten vår var slik: La seg halv syv, spiste klokken elleve, klokken tre tror jeg, og stod opp kvart over fire. Ja, nettene klager jeg ikke på. Misunner deg ikke, for å si det sånn.. I går sovnet S for kvelden, klokken 21. Når hun våknet for mat 0445, var hun LYS våken! Da tenkte jeg bare; Neeeeeeei! Ammet henne, og vugget henne og gjorde alt jeg kunne for at hun skulle sovne igjen. Heldigvis gjorde hun det etter ca. 20 minutter. Vanligvis sovner hun igjen med en gang etter nattammingen, så det var tydelig at det var litt for tidlig å begynne å legge henne så tidlig. Hun pleier jo å legge seg mellom 2230-2330. Nå sovnet hun klokken 22, som da er en time senere enn i går, men en time tidligere enn vanlig, så da håper jeg hun sovner igjen etter nattammingen. Blir spennende å se. Ellers så er det jo valentins dag i dag. Vi hadde vel egentlig ikke tenkt å gjøre noe særlig ut av det, men jeg kjøpte et kort og litt sjokolade til kjæresten, og han ga meg et veldig fint skrevet kort Pluss at vi skeiet ut med å bestille pizza fra Peppes. Også har jeg blitt bitt av heklebasillen til Niennas. Jeg er langt i fra like flink, men nå har jeg prøvd og feilet om hverandre, mange ganger, og endelig klarte jeg å hekle et par tøfler til S. Jeg elsker jo omtrent alt av håndarbeid, så dette er gøy. Håper jeg blir litt flinkere etterhvert. Skal til byen i morgen for å bytte litt ting, og være barnevognmafia med Niennas og lille Fiebie, så det blir bra På torsdag skal guttene våre være barnevakt, sånn at vi får litt jentetid, og på fredag skal vi være barnevakt, mens de får litt guttetid. Godt bytte syntes jeg. Ellers ikke så veldig mye nytt.. Jo! S har begynt å få velling på flaske om kvelden, og det går jo ned på høykant. Har gitt både grøtpulver blandet med vann, og grøtpulver blandet med morsmelk. Sistnevnte fikk hun til kveldsmat i sta. Jeg pumpet 100 ml, og blandet inn grøtpulver og 30 ml kokende vann. Aldri har jeg sett en så mett og fornøyd unge før Lå lenge inntil meg, helt rolig, smilte og koste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 15. februar 2012 #1885 Del Skrevet 15. februar 2012 Var sikkert godt med noe som mettet litt ekstra. Så deilig det blir med jentetid! HVa skal dere gjøre? Uff. Blir irritert på mobilen min sin ordbok. Den slenger inn store bokstaver hvor som helst, slik at det blir helt feil gidder ikke fikse på det hele tiden heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 15. februar 2012 Forfatter #1886 Del Skrevet 15. februar 2012 Hun sov akkurat 8 timer på vellingen. Får mat nå, håper hun er klar for å sove litt til etter mat. Jeg måtte opp å pumpe melkespreng 0530 Vet ikke hva vi skal gjøre på jentekvelden. Kanskje hekle og prate Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 15. februar 2012 #1887 Del Skrevet 15. februar 2012 Hun sov akkurat 8 timer på vellingen. Får mat nå, håper hun er klar for å sove litt til etter mat. Jeg måtte opp å pumpe melkespreng 0530 Vet ikke hva vi skal gjøre på jentekvelden. Kanskje hekle og prate Høres veldig koselig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 15. februar 2012 Forfatter #1888 Del Skrevet 15. februar 2012 Da ser det ut som vi har funnet et klokkeslett for leggetid som passer alle S sovnet 22, og våknet 05, fikk mat og sov til 09 Skal også fortsette å gi vellingen på kveldstid før grøt blir interessant. Da får vi samtidig litt flasketrening, for vi har akkurat hatt en periode der flaske ble et problem. Hun ville plutselig ikke ha flaske lenger, så da fikk jeg litt panikk, for da kunne jeg jo aldri gjort noe uten henne.. Men vi har prøvd og prøvd, og endelig gikk det igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 15. februar 2012 Forfatter #1889 Del Skrevet 15. februar 2012 Hurra for lille jenta mi som har blitt så stor 4 måneder allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 15. februar 2012 #1890 Del Skrevet 15. februar 2012 4 måneder Da er det jo akkurat e måned mollom våre, for OP blir tre måneder i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 15. februar 2012 Forfatter #1891 Del Skrevet 15. februar 2012 4 måneder Da er det jo akkurat e måned mollom våre, for OP blir tre måneder i morgen. Kult Og jenta til Niennas blir 2 måneder i morgen. Tripp - trapp - tresko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 15. februar 2012 #1892 Del Skrevet 15. februar 2012 Kult Og jenta til Niennas blir 2 måneder i morgen. Tripp - trapp - tresko Hehe, artig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 15. februar 2012 #1893 Del Skrevet 15. februar 2012 Hurra for S som er hele 4 måneder gammel! Satt og tenkte på det mens jeg var hos svigers, at nå er S til teita hele 4 måneder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 15. februar 2012 #1894 Del Skrevet 15. februar 2012 Oj, mye som skjer her når jeg ikke er her på noen dager! Hurra for S som er så stor, og for Fiebie som er stor imorgen! Flotte jenter vi har. Gleder meg til hekle- og vinkveld imorgen! Hekling is THE SHIT :D Og takk for en koselig dag i byen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 15. februar 2012 Forfatter #1895 Del Skrevet 15. februar 2012 Delphina: Så koselig De er veldig nære i alder, S og C, Niennas: Ja, her skjer det ting Klart det! Hekling er inn! Haha. Hekler så mye at jeg får leddgikt snart. Blir kos i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 16. februar 2012 Forfatter #1896 Del Skrevet 16. februar 2012 S sovnet 22 og våknet klokken 07. Trodde jeg skulle få henne til å sove igjen etter mat, men da var hun allerede lys våken. Hun sov ihvertfall i åtte timer i strekk uten nattamming. I kveld kommer Niennas, så skal vi ha jentekveld med hekling, vin og sladring Mens S og kjæresten min skal være hjemme hos kjæresten til Niennas med barnet deres. Vi får altså barnefri, også bytter vi om i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 16. februar 2012 #1897 Del Skrevet 16. februar 2012 Tenk at S er 4 måneder allerede! Håper du har en deilig kveld! Håndarbeid er koslig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 19. februar 2012 Forfatter #1898 Del Skrevet 19. februar 2012 Vi har hatt noen merkelige netter i det siste.. S har ho sovet omtrent rundt noen dager, men så plutselig våknet hun for mat annenhver time hele natten, i tre netter på rad. Svigermor sa det var fordi hun tok igjen det tapte da hun sov så lenge. I natt har hun sovet bra igjen da La seg 22, våknet for mat 06, og sov fra 0630-09. Det klager jeg ikke på! Ellers har det gått i ett i det siste. Vært med Niennas endel, heklet masse, hatt besøk av svigers, gjort masse husarbeid, for å shine opp til barselmøtet som skal være her i morgen, og etterpå skal vi til søsteren til forloveden på middag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 19. februar 2012 #1899 Del Skrevet 19. februar 2012 Merkelig at hun først sov så bra, og deretter dårlig.. :gjeiper: Kan jo ha vært økedøgn, da. Men er ikke godt å si. Bra nettene er tilbake til normalen nå igjen da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 19. februar 2012 #1900 Del Skrevet 19. februar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå