Teriyaki Skrevet 6. januar 2012 #1701 Del Skrevet 6. januar 2012 Babycall er et must ja!! Vi har også superNOVA, er veldig fornøyd. Hihi, tror også jeg hadde blitt litt irritert Man blir jo så stresset når de hyler og man ikke kan gjøre noe med det. Som når de ligger i vogna ute på tur eller man kjører i bil på tur hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 6. januar 2012 Forfatter #1702 Del Skrevet 6. januar 2012 Babycall er et must ja!! Vi har også superNOVA, er veldig fornøyd. Hihi, tror også jeg hadde blitt litt irritert Man blir jo så stresset når de hyler og man ikke kan gjøre noe med det. Som når de ligger i vogna ute på tur eller man kjører i bil på tur hjem. Vi har en babycall, men den er av en veldig rimelig type, og fungerer virkelig ikke godt. Trodde ikke behovet for babycall kom til å melde seg her egentlig, så.. Men, nå har vi ihvertfall bestilt den, og jeg har prøvd den før, (fikk låne en), og likte den svært godt. Så dette blir bra! Vi har egentlig laget en avtale om å gå tur sammen hver dag (når begge kan), men vet ikke helt om jeg tør å ta sjansen på en så lang tur igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 7. januar 2012 #1703 Del Skrevet 7. januar 2012 Innom og kikker i natten Har vært skrekkelig sløv til å skrive i dagbøkene men jeg er her og sniker:) Er helt overgitt over vektraset ditt! Ønsker veldig, veldig at det samme skjer med meg:) *krysser fingre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 8. januar 2012 Forfatter #1704 Del Skrevet 8. januar 2012 Innom og kikker i natten Har vært skrekkelig sløv til å skrive i dagbøkene men jeg er her og sniker:) Er helt overgitt over vektraset ditt! Ønsker veldig, veldig at det samme skjer med meg:) *krysser fingre* Det tok litt tid, men vekta begynner å komme seg igjen nå. Nå var jeg jo ganske tynn i utgangspunktet, og jeg ønsker ikke gå helt ned til startvekt igjen, men et par kilo til, så er det bra, tenker jeg Du har vel endel vann i kroppen, ettersom jeg har forstått det riktig? Og det går du ihvertfall av! Koselig at du titter innom i ny og ned:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 8. januar 2012 #1705 Del Skrevet 8. januar 2012 Har blitt en liten vannsamler jeg ja..! Så antar at de ti første kiloene går greit av. Men sååå...! Satser på at det blir mildt så jeg får trillet masse! Koselig å følge med vet du:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 9. januar 2012 Forfatter #1706 Del Skrevet 9. januar 2012 Har blitt en liten vannsamler jeg ja..! Så antar at de ti første kiloene går greit av. Men sååå...! Satser på at det blir mildt så jeg får trillet masse! Koselig å følge med vet du:) Det tok ca. to uker, men så "rant" alt vannet mitt av. Var lykkelig når jeg endelig fikk på meg forlovelsesringen igjen. Og sko, for den saks skyld. Også "detter" jo ca. 5 kg av når lillemann kommer ut:) Har ikke fått skrevet noe her inne på en stund. Har skjedd masse i helgen. På fredag var det litt krangling i heimen, så det var ingen god start på helgen, og på lørdag var vi hele dagen og kvelden hos søsteren til forloveden. Vi fikk servert nydelig 3-retters og spilte spill utover natterstimene. Var hjemme ca. 0230. S var en engel! Hun er så flink på besøk Sov lenge i bagdelen sin, og sov litt i en vippestol vi fikk låne, som vi satt på bordet mens vi spilte spill. I går hadde vi en skikkelig opprydding. Vi fikk ordnet endel på gjesterommet, og satt opp et kurvstativ sånn at jeg fikk sortert S sine klær i forskjellige størrelser (julegaver og klær vi har arvet), og myke leker, og harde leker for seg. Det ble ganske bra. Det var leeeeenge siden vi har , så jeg følte litt på samvittigheten min ovenfor forloveden i går. Så vi gjorde det to ganger i går, og en gang i dag. Skippertak Haha! Jeg får ganske dårlig samvittighet, men jeg er bare så forferdelig sliten.. I dag skal vi handle inn mat for uken, og prøve å gå en tur sammen som familie. Det har vi bare gjort en gang før, og det var dagen etter vi kom hjem fra sykehuset, så.. Håper alle har hatt en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 9. januar 2012 #1707 Del Skrevet 9. januar 2012 Vi kjøpte babycall bare for sikkerhets skyld, visste seg at det var en god investering. Det eneste vi har kjøpt som ikke har fungert, er navelbånd, det var bare bortkastet.. Nå skal det sies at det kostet oss "hele" 30 kr for dem, så.. Var ikke det mest voldsomme tapet for å si det sånn. Til venninna di, si at du vil begynne med korte turer, så gå mot lengre. Det går det også. Her går vi en times tid om det er fint vær (det har vært storm her de siste dagene, og da blir det gjerne mye innesitting og jogging opp og ned trappa. ) Håper du har det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 9. januar 2012 #1708 Del Skrevet 9. januar 2012 Babycallen viste seg å være veldig nyttig her Merker jeg er blitt skikkelig hønemor da så vil ikke la han ligge noen steder alene uten at jeg har full kontroll Snakk om skippertak ja Var vel glad og fornøyd forloveden din da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 9. januar 2012 Forfatter #1709 Del Skrevet 9. januar 2012 Vi kjøpte babycall bare for sikkerhets skyld, visste seg at det var en god investering. Det eneste vi har kjøpt som ikke har fungert, er navelbånd, det var bare bortkastet.. Nå skal det sies at det kostet oss "hele" 30 kr for dem, så.. Var ikke det mest voldsomme tapet for å si det sånn. Til venninna di, si at du vil begynne med korte turer, så gå mot lengre. Det går det også. Her går vi en times tid om det er fint vær (det har vært storm her de siste dagene, og da blir det gjerne mye innesitting og jogging opp og ned trappa. ) Håper du har det bra. Navlebånd, hva er det? Babycall er kjekt å ha Der har vi funnet ut. Den kommer nok i posten i morgen. Ja, jeg får si det til henne. Vi har det greit Håper dere har det bra Babycallen viste seg å være veldig nyttig her Merker jeg er blitt skikkelig hønemor da så vil ikke la han ligge noen steder alene uten at jeg har full kontroll Snakk om skippertak ja Var vel glad og fornøyd forloveden din da Hønemor ja. Signerer den Han er lettere til sinns Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 9. januar 2012 Forfatter #1710 Del Skrevet 9. januar 2012 Nå har vi vært ute å gått tur i snøværet, hele familien. Altså alle 3 Det var koselig! S ligger ute å sover, mens jeg holder på å lage middag. I morgen kommer mest sannsynlig babycallen i posten. Det blir bra, for da slipper jeg å åpne døren hele tiden for å høre til henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 9. januar 2012 Forfatter #1711 Del Skrevet 9. januar 2012 Nå har S sovet 2,5 time ute i vognen, og snart en halvtime inne. Tror hun liker å sove ute, altså. Hun har jo allerede hatt dagsovingen sin tidligere i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 9. januar 2012 #1712 Del Skrevet 9. januar 2012 Deilig når de sover ute ja. De pleier å sove bedre i vogn ute enn inne, pga. den friske lufen. O sov i tre timer ute i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 9. januar 2012 Forfatter #1713 Del Skrevet 9. januar 2012 Deilig når de sover ute ja. De pleier å sove bedre i vogn ute enn inne, pga. den friske lufen. O sov i tre timer ute i dag. Det er deilig Da får man gjort noe, eller ihvertfall slappet av litt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 9. januar 2012 Forfatter #1714 Del Skrevet 9. januar 2012 Nå fikk jeg virkelig ånden over meg, og fikk ryddet, tørket støv og støvsugd hele leiligheten. Er deilig å få gjort, men har fremdeles på meg superundertøy (ull) fra trilleturen i sta, så ble ganske varm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 9. januar 2012 #1715 Del Skrevet 9. januar 2012 navelbånd er et bånd rundt magen på babyen hvor navelstrengen fester seg og detter av. Det var bare bortkastet, for her hang den igjen i bleia og bodyen. Vi har det bra vi også. C har bablet som en liten foss i dag og bare smilt. Nå sover hun på lekematta si, for senga må fremdeles res. Dumme tørketrommelen fungerer bare sånn halvveis. Jeg tørr ikke la C ligge ute, her er det for sterk vind til at det går bra. Får vel bli når det blir litt penere vær. Du er jo kjempeflink jo! har gjort unna det jeg skulle idag jeg. Har blitt en del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 9. januar 2012 Forfatter #1716 Del Skrevet 9. januar 2012 navelbånd er et bånd rundt magen på babyen hvor navelstrengen fester seg og detter av. Det var bare bortkastet, for her hang den igjen i bleia og bodyen. Vi har det bra vi også. C har bablet som en liten foss i dag og bare smilt. Nå sover hun på lekematta si, for senga må fremdeles res. Dumme tørketrommelen fungerer bare sånn halvveis. Jeg tørr ikke la C ligge ute, her er det for sterk vind til at det går bra. Får vel bli når det blir litt penere vær. Du er jo kjempeflink jo! har gjort unna det jeg skulle idag jeg. Har blitt en del. Ok Sover på lekematta si ja. Det har jeg aldri fått til med S. Hun sover enten i vognen sin ute eller inne, sengen, vuggen eller på oss. Har også hendt at hun har sloknet litt i vippestolen sin. Ok, det skjønner jeg godt. En føler jo fort om det blir feil/ for kaldt for de. Jeg trillet hun inn sånn at hun kunne sove videre inne, etter at hun hadde sovet ute i 2,5 timer i sta. Syns det virket kaldt å sove ute så lenge Men hun trives godt oppi der:) I natt sov S 7 timer, fikk mat og sov 1,5 time til. :) Men i dag er jeg litt mer usikker på hvordan natten kommer til å bli, siden hun har hatt to lange lurer og en kort, i stede for en lang og en kort, som er det vanlige. Vi får se.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 9. januar 2012 #1717 Del Skrevet 9. januar 2012 Så flink du er som vasker og rydder Det er så godt å sette seg med god samvittighet etterpå. N sover bare ute, hun. Hun sover absolutt best da. I dag la jeg henne i vogna i gangen, for jeg skulle dusje, og det går jo bra det også. Men hun blir mye mer sutrete osv når det nærmer seg leggetid, så tror hun har godt av den friske luften når hun sover! Håper natten blir bedre enn forventet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 10. januar 2012 #1718 Del Skrevet 10. januar 2012 Just checking:) Så herlig med mye søvn da:) Flink<3 Og effektive mammaen:) Håper dere har nok en søvnrik natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 10. januar 2012 #1719 Del Skrevet 10. januar 2012 De har det så varmt og godt i den vogna, at det går bare bra å la dem sove ute en stund Da jeg tok opp O etter tre timer ute i vogna i går, så var han god og varm, til og med ansiktet var varmt. Herlig. Så flink du er som rydder og tører støv! Hvordan ble natten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 10. januar 2012 Forfatter #1720 Del Skrevet 10. januar 2012 Så flink du er som vasker og rydder Det er så godt å sette seg med god samvittighet etterpå. N sover bare ute, hun. Hun sover absolutt best da. I dag la jeg henne i vogna i gangen, for jeg skulle dusje, og det går jo bra det også. Men hun blir mye mer sutrete osv når det nærmer seg leggetid, så tror hun har godt av den friske luften når hun sover! Håper natten blir bedre enn forventet! Veldig deilig å kunne sette seg ned etterpå, med god samvittighet Tror de aller fleste unger liker å sove ute Just checking:) Så herlig med mye søvn da:) Flink<3 Og effektive mammaen:) Håper dere har nok en søvnrik natt! Det var nydelig De har det så varmt og godt i den vogna, at det går bare bra å la dem sove ute en stund Da jeg tok opp O etter tre timer ute i vogna i går, så var han god og varm, til og med ansiktet var varmt. Herlig. Så flink du er som rydder og tører støv! Hvordan ble natten? Ja, S fryser heller ikke, men føler likevel innimellom at hun har vært ute lenge nok, for jeg er en frysepinne selv som egentlig ikke liker å være ute Nå må jeg jo bare tvinge meg selv, for nå blir det nok masse uteleker og snøborgbygging i årene fremover Natten ble grei. Hun sovnet av seg selv 2230, våknet rett før 0400, sov til 0715, også var hun våken i ca. tre kvarter, men jeg var så trøtt, og smokken var en reddende engel (selvom vi egentlig har sluttet med smokk for flere uker siden), så vi sov en time til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå