Gå til innhold

Stolt mamma til verdens skjønneste prinsesse <3

Teita

Anbefalte innlegg

Det gikk fint hos psykiateren i går. Mamma var jo med meg denne dagen, og han sa vel egentlig bare akkurat det samme som sist. Men, vi er nå blitt enige om å utsette medisinene for en stund ihvertfall, fordi jeg ikke har lyst til å begynne på de, og tror jeg kan klare meg greit uten.

Jeg skal fortsette å gå til han jevnlig, og bruke han som en slags psykolog. Har endel ting fra fortiden som trengs litt bearbeiding, også vil han lære meg noen enkle grep på å redusere stress osv.

Har fått noen ting jeg må passe på å gjøre, som virker antidepressivt og som kan hjelpe meg på rett vei :)

- Omega 3

- Sundt og regelmessig kosthold

- Trening/ aktivisering

- Avlastning

Skal prøve å få overtalt kjæresten til å bli med på IKEA i dag. Har veldig lyst til å komme meg ut, og gjøre noe koselig. Det er en ca. 2 timers kjøretur, og det lengste vi har kjørt med S er en halvtime, men jeg tror det skal gå bra.

Har planer om å kjøpe DENNE til barnerommet. (Skal ha hvite skuffer øverst, ikke grønne)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Teita! Du virker så sterk - utrolig at du klarer å ha en så god innstilling og vilje til å komme deg over dette! Jeg tror det er kjempeviktig med en slik innstilling for å klare seg videre. Også så fint at du deler det med oss her inne, interessant å lese om tipsene og strategiene dine for å komme seg gjennom dette.

God tur på Ikea, det går nok bra. Det er jo lettere nå som de har blitt litt større og er kanskje litt mer forutsigbare.

GOD HELG :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott å høre og fantastisk holdning du har!

Dette kommer til å gå bra selv om veien kan føles kronglete og lang til tider. Men bare en sånn innstilling er gull verdt!

God helg til deg og dine <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av de viktigste faktorene for en vellykket behandling er jo at pasienten er motivert, så syns det virker som et veldig ålreit opplegg dere har. Stå på!! Du er flink :duskedame:

Håper det ble en trivelig IKEA-tur på dere og at du får en fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Teita! Du virker så sterk - utrolig at du klarer å ha en så god innstilling og vilje til å komme deg over dette! Jeg tror det er kjempeviktig med en slik innstilling for å klare seg videre. Også så fint at du deler det med oss her inne, interessant å lese om tipsene og strategiene dine for å komme seg gjennom dette.

God tur på Ikea, det går nok bra. Det er jo lettere nå som de har blitt litt større og er kanskje litt mer forutsigbare.

GOD HELG :klemmer:

Tusen takk :) Setter så pris på koselige kommentarer fra dere.

Flott å høre og fantastisk holdning du har!

Dette kommer til å gå bra selv om veien kan føles kronglete og lang til tider. Men bare en sånn innstilling er gull verdt!

God helg til deg og dine <3

Tusen takk, og takk det samme <3

En av de viktigste faktorene for en vellykket behandling er jo at pasienten er motivert, så syns det virker som et veldig ålreit opplegg dere har. Stå på!! Du er flink :duskedame:

Håper det ble en trivelig IKEA-tur på dere og at du får en fin helg :klem:

Tusen takk :) Håper du har en fin helg også.

Det gikk kjempe fint å ha med S på langtur! Hun var en liten engel, som sov hele veien, frem og tilbake.

Nesten alt jeg hadde sett meg ut på forhånd som jeg skulle ha, var utsolgt! Arg! Kjedelig når man har kjørt så lenge.. Men det ble jo litt likevel da.

Kjøpte den "kommoden" som jeg linket til over, men de hadde bare en rosa skuff igjen, så kjøpte resten i rød, enn så lenge.. Også kjøpte jeg en stor ramme, som jeg skal scrappe hentesettet fra sykehuset, det armbåndet hun fikk på seg da hun ble født osv. (Når jeg får tid, vel og merke). Kjøpte også mange smekker, fordi vi har en liten gulpebaby, og endel andre ting til å pynte opp rommet hennes med, og litt kjøkkenredskaper.

S sov omtrent ingenting i natt. Veldig slitsomt etter en lang dag, med IKEA først, og Sten og Strøm i hjembyen rett etterpå. Kanskje hun hadde sovet så mye på tur at hun ikke trengte søvn på natten? Jeg trodde søvn avlet søvn? :klo:

Kjøpte inn litt utstyr til å lage bordkort til dåpen, på en ny hobbybutikk som har åpnet her. De blir veldig enkle, men det må de, for vi blir 40 gjester, og det er MYE som skal gjøres. Må få laget og sendt ut invitasjoner VELDIG snart.. Hjelp! Er jo bare litt over en mnd igjen.

Vi hadde gooood middag i dag :hjerte: Okse, fløtegratinerte poteter og soppstuing. Er mett enda jeg :sjenert:

Har hatt en litt tøff dag psykisk i dag, men det går bedre nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit. Fikk visst laget både "Hentesettrammen" til rommet til S, og alle 40 dåpsbordkortene :) Nå er jeg stolt av meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Well hello!! Så effektiv du er!! Så deilig å ha det unnagjort:)

Typisk at det er tomt for ting når man har planlagt shopping og gledet seg:( Men bra det ble litt læll:) Alltid kjekt med nye ting!

Og flinke lille S på biltur <3

Håper dagen er god <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Well hello!! Så effektiv du er!! Så deilig å ha det unnagjort:)

Typisk at det er tomt for ting når man har planlagt shopping og gledet seg:( Men bra det ble litt læll:) Alltid kjekt med nye ting!

Og flinke lille S på biltur <3

Håper dagen er god <3

Veldig deilig :)

Ja, det var kjedelig, men det ble jo litt shopping likevel :jepp:

Hun var kjempe flink :) Stolt mamma.

I dag har jeg vært en tur i byen, og kjøpt lys, servietter og blomstervaser til dåpen. Også har jeg gjort litt husarbeid, laget middag, og pakket inn de siste julegavene. Skulle egentlig vasket badet, men vet ikke helt hvor jeg skal hente inn energien til det fra...

I morgen skal vi på barselmøte hos hun ene i gruppa. Første gang vi er på hjemmebesøk. Jeg må bare huske å kjøpe inn et påleggslag :fnise: Er så glemsk for tiden at det skulle ikke vært lov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig :) Håper det blir fint på treff i morgen :jepp:

Det håper jeg også :fnise: Er en merkelig sammensatt gjeng, med minstemann på 21, og eldste på 37, men det kan jo bli koselig fordet :) Tusen takk.

Endret av Teita
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva, det er faktisk sesong for skitne bad:)

Her tar jeg værst synlige støvet med en vaskeklut og trøster meg med at det skal vaskes til jul i neste uke, hehe:)

Syns du har vært kjempeflink jeg!

Blir spennende å høre hvordan treffet gikk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva, det er faktisk sesong for skitne bad:)

Her tar jeg værst synlige støvet med en vaskeklut og trøster meg med at det skal vaskes til jul i neste uke, hehe:)

Syns du har vært kjempeflink jeg!

Blir spennende å høre hvordan treffet gikk:)

Mye mulig :fnise: Men badet ble ihvertfall vasket i går :)

Tusen takk :)

Det var et koselig barseltreff i går. Vi diskuterte alt fra bæsjebleier til barnehager, og ungene gulpet, rapet og prompet i kor :fnise: S var den eneste som sov gjennom hele treffet :jepp: De tror nok jeg har DEN soveungen, siden hun sov gjennom treffet forrige gang også. Men det hun altså ikke, hun kan bare det å oppføre seg når hun er på besøk ^^,

Fikk virkelig ånden over meg i går, og fikk ryddet og vasket hele leiligheten. Den trengte en ordentlig shau nå! Fikk hjelp av forloveden da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å få ryddet litt! :) Jeg føler ikke at jeg får bukt med noen ting jeg. Rydder og sånt hver dag, men det blir aldri skikkelig ryddig også blir det så fort rotete igjen. :gjeiper:

Kjedelig at så mye av det dere skulle ha var utsolgt..Men det er vel en unnskyldning for å dra på nytt om ikke så lenge. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Deilig å få ryddet litt! :) Jeg føler ikke at jeg får bukt med noen ting jeg. Rydder og sånt hver dag, men det blir aldri skikkelig ryddig også blir det så fort rotete igjen. :gjeiper:

Kjedelig at så mye av det dere skulle ha var utsolgt..Men det er vel en unnskyldning for å dra på nytt om ikke så lenge. :)

Føler det sånn jeg også. Vi rydder omtrent hver dag, men det tar virkelig ikke mange minuttene før det er rotete igjen. Rart hvordan det forandret seg etter vi fikk barn.. :sjenert:

Joda, men ingen av oss liker å kjøre så langt. Er ikke så ofte vi orker å dra så langt ihvertfall. Men moren min kjører forbi innimellom pga jobb, så skal få henne til å stikke innom en dag for å kjøpe det vi mangler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre det er flere som har en "skybert" som roter rundt. Jeg fatter ikke hvordan det er mulig jeg altså :fnise:

Men nå er jeg heldigvis lagd slik at jeg tåler litt rot. (kanskje fordi jeg ikke er noe glad i å rydde :fnise: ) Men alt med måte selvfølgelig. :)

sender deg en kjempestor :klemmer: og håper du har en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å høre det er flere som har en "skybert" som roter rundt. Jeg fatter ikke hvordan det er mulig jeg altså :fnise:

Men nå er jeg heldigvis lagd slik at jeg tåler litt rot. (kanskje fordi jeg ikke er noe glad i å rydde :fnise: ) Men alt med måte selvfølgelig. :)

sender deg en kjempestor :klemmer: og håper du har en fin dag

Haha, Skybert ja. Tror nesten jeg har tre sånne :sjenert:

Godt du tåler litt rot :) Jeg blir i dårlig humør jeg.. Ikke bra!

Tusen takk for :klemmer:

Innom for å gi en :klemmer: .

Håper du har det bra! Snart er det jul!!!! :hjerte: :hjerte:

Tusen takk :klemmer:

Ja, snart er det jul! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har satt bryllupsdato! Vi gifter oss 27. September 2014. Da er S nesten tre år, og stor nok til å være blomsterpike/brudepike :rodmer:

Har drømt meg helt bort på www.bryllupsbutikken.no De har så mye lekkert! Funnet ut hvilke invitasjonskort, bordkort, servietter osv, som jeg vil ha.

Jeg har til og med funnet en potensiell brudekjole. LINK Edit: Linken fungerte ikke.. Men uansett, jeg driver å ser :)

Så nå er det bare å begynne å svare!

Vært i byen i dag, og på cafe sammen med høygravide Niennas :)

Endret av Teita
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...