Gå til innhold

Stolt mamma til verdens skjønneste prinsesse <3

Teita

Anbefalte innlegg

Haha, så stilig :D Helt utrolig at det går an. Rart de ikke sparker hull på magen av og til :fnise: Godt jenta di er aktiv og sterk :D Så vet du at alt er bra der inne!

Kjekt med eget "hjemmelaget" bord, da slipper du både å strekke deg etter glasset, oooog holde det :D :tommelsmil: Kommer det ikke et nytt magebilde snart da eller??? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, det er gøy å se på når magen beveger seg.

Lurer jammen på hvor mye du har vokst siden forrige magebilde, når du sier du kan ha milkshaken på magen din! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

:fnise:

Du, jeg er imponert over magen din jeg. Kan enda ikke sitte og ha drikke liggende på den. Den er større enn noensinne, og blir større, men den er ikke så stor enda.

Aktive små skapninger som danser så mageskinnet hopper er bare godt! Hun her gjør det hele tiden, snur seg og danser. Alt synes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med aktiv unge :) Stemmer for magebilde jeg.

Ble veldig nygsjerrig på magen og milkshaken :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve å få lagt ut magebilde en av de nærmeste dagene :)

Men hvordan legger dere ut bilder? For man må vel laste opp bildet på en eller annen nettside før man kan kopiere bilde ULR, og da vet jeg ikke helt hvor jeg skal laste det opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :) Spennende med magebilde! Mener at vi la ut bilder i den forrige terminklubben, uten å laste opp via noen nettside. Men jeg husker desverre ikke hvordan. Men det er det sikkert noen andre som svarer deg på snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du velger å trykke på "svar" istedet for "hurtigsvar", kan man legge ved filer. Da kan du legge ved et bilde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :) Jeg syntes den er ganske stor nå, og at den vokser for hver dag omtrent. Lurer på hvor stor jeg kommer til å ende opp. Haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en fiiiin mage! :rodmer: Jeg tror du generelt kommer til å ha større gravidmage enn meg, jeg..For jeg tror ikke er har en så fin og stor mage om tre uker! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fin mage! Du har buksa ganske langt ned på hoftene, ikkje sant? Ellers har du magen ganske høgt!

Eg har nok ein del større mage enn deg, men eg er jo annengangs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teriyaki: Tusen takk :) Hehe, mulig jeg blir veldig stor, og du er en av de heldige som går et helt svangerskap med liten og søt mage :)

*Frida*: Tusen takk :) Ja, jeg har buksa ganske langt nede på hoftene. Godt å høre at noen er større enn meg da, haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Delphina

Takk Delphina :) Hehe ja.. Da har jeg nok litt stor mage, men men :)

Nei nei, jeg har liten mage. :fnise: Jeg er bare høy og det ligger i genene at magen ikke vil være så voldsomt synlig. Mamma var omtrent litt lengre enn meg før hun virkelig fikk mage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...