arven1 Skrevet 30. juni 2011 #281 Del Skrevet 30. juni 2011 Så fint at alt gikk bra hos JM. Så spennende med UL, vi også fikk en sånn DVD og den har blitt spilt mange ganger her for å si det sånn Håper blodprøvene dine viser seg å være i orden, ellers så er jo blodprosenten en ganske enkel ting å gjøre noe med. Venninnen min hadde også stor mage, men fikk en liten baby på ca 3000 likevel. Hun hadde bare masse fostervann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 30. juni 2011 Forfatter #282 Del Skrevet 30. juni 2011 Delphina Ja, mitt mål lå litt over "normalen," men som jordmor sa: "Det betyr IKKE at det blir en stor baby. Det viktigste er at babyen lager sin egen linje og at den stemmer overens." Vi har bestilt en svangerskapspakke på et sted som heter Meg og Magen i Tønsberg, hvor det jobber to jordmødre og en gynekolog som er spesialist i svangerskap og kvinnesykdommer. Eller det vil si; Jeg fikk den pakken av moren min da jeg fortalte om graviditeten. Det var viktig for henne at jeg ble tatt godt vare på, og at jeg skulle føle meg trygg. Og i den pakken er det noe som heter; Screening ultralyd med DVD uke 28-30. Arven1 DVD'en kommer nok til å gå litt på repeat her i heimen også Er veldig fornøyd etter jordmortimen. For det første så klarte jordmora å ta blodprøve på meg uten å punktere alle årene jeg har, og for det andre fordi jeg fikk vite om allergiene mine, slik at jeg får behandlet de. Da får jeg også kanskje litt mer energi. Godt å høre at symfysemålene til venninna di ikke betydde stor baby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 30. juni 2011 #283 Del Skrevet 30. juni 2011 Så gøy :D Skal også bestille jordmortimer, men her er det fult- og ventelister har jeg hørt rykter om. Så får krysse fingrene for at vi får time før fødsel Å så gøy å få en sånn ting i gave da :D Får aldri sett nok på babyen sin, så å få en dvd er jo bare helt supert :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 1. juli 2011 Forfatter #284 Del Skrevet 1. juli 2011 Uffda. Håper du får deg jordmortimer! Ja, veldig deilig. Gleder meg veldig til neste UL Først og fremst fordi vi da får BEKREFTET om det er en jente som skjuler seg i magen min. Er litt redd for å kjøpe for mye rosa enda. Jeg må bare anbefale alle å se på Jordmødrene på NRK. Har snart sett begge sesongene allerede. Syntes det er veldig interessant å se på forskjellige fødsler og eventuelle komplikasjoner når jeg selv skal føde. http://www.nrk.no/nett-tv/prosjekt/619/ Nå bærer det hen til jobb frem til klokken 1830.. Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 1. juli 2011 #285 Del Skrevet 1. juli 2011 Så godt med god oppfølging <3 Jordmødrene er bare fantastisk ja! Gråter like mye hver gang en baby blir født:) Det er så utrolig flott å se på! Håper jobbingen går bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 1. juli 2011 Forfatter #286 Del Skrevet 1. juli 2011 Joda, sitter her og skulle ønske klokken var langt mer enn den er.. Ja, det er så rørende og koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 1. juli 2011 #287 Del Skrevet 1. juli 2011 Jeg så på noen av episodene med noen av jordmødrene som har blitt filmet, og de fortalte meg mye mens jeg jobbet der. Jobbet på et av sykehusene som vises. Det var en utrolig stor ære å jobbe med disse jm, de er utrolig flotte mennesker og flinke i det de gjør. Koselig med gave fra moren din! Gled deg til å se frøkna di om 4 uker. Det er helt herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 1. juli 2011 #288 Del Skrevet 1. juli 2011 Jordmødrene er et fantastisk program ja, følgte med på det når det gikk på tv. Men kjenner jeg meg rett så kommer jeg nok til å se det på nettet igjen når det nermer seg Ser du på fødeavdelingen og? Jeg har sett en episode av den, virket koselig ut det og Men over til den ticketen, hvor finner jeg de? Og hvordan limer jeg dem inn i innleggene? jeg er så lite teknisk av meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 1. juli 2011 Forfatter #289 Del Skrevet 1. juli 2011 Delphina Ååh, så koselig! Jeg merker at jeg ikke er så redd for å føde lenger, etter at jeg så på Jordmødrene Gleder meg veldig til UL 25 juli! Kanskje vi får sett litt trekk hos babyen osv Benni Nei, fødeavdelingen har jeg ikke sett på. Men googlet det nå. Det er fra TvNorge, ikke sant? Skal sjekke det ut Ticker ja.. Hmm. Nå skal jeg prøve å forklare deg det, og for at jeg skal klare det så må både du og jeg ha tunga rett i munnen, for det er ikke noe hokkus pokkus, og jeg har selv slitt når jeg skulle finne ut av det. 1. Trykk på tickeren til hvem som helst her inne. Foreksempel så kan du trykke på min. 2. Da kommer du inn på en side som heter Lilypie, eller noe lignende. Følg stegene på siden. 3. Når du har laget ferdig tickeren din, så er det forskjellige måter å få den inn på siden din på. Den enkleste, (tror jeg) er å trykke på URL - linken (som står med blå skrift under din ferdige ticker. 4. Gå på kontrollpanel/min profil på KG. Trykk på "Endre signatur" Trykk på sett inn bilde (det ene ikonet) og lim inn hele URL'n. Det var ikke så godt forklart, men det er litt vanskelig å forklare. Hehe. Hvis noen har en enklere metode, eller forklaring; Kom gjerne med den. Du må nesten bare prøve og faile litt. Det går til slutt Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 1. juli 2011 Forfatter #290 Del Skrevet 1. juli 2011 Jeg ble sendt hjem fra jobb i dag, fordi jeg var så kvalm og trøtt. Når jeg kom hjem, la jeg meg i sofaen å så en episode av Greys Anatomy mens jeg spiste en stor bolle med sjokoladeis Gravide har faktisk lov til å være kvalm og spise sjokolade samtidig. Haha. Nå skal jeg straks sette igang med matlaging, slik at maten står klart til min kjære kommer hjem fra jobb Så får vi helgen sammen. I helgen får vi endel besøk, så det blir koselig. Ikke noe mer spennende enn det som kommer til å skje her, men det holder egentlig i massevis Kjenner at jeg ikke orker like mye nå som før. Jeg har også begynt å få litt bekkensmerter, så vi får se hvordan det velger å utvikle seg. Ha en fin helg alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SilkeSatan Skrevet 1. juli 2011 #291 Del Skrevet 1. juli 2011 Ha en herlig helg, Teita! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 1. juli 2011 #292 Del Skrevet 1. juli 2011 (endret) Da skal vi se om vi ikke har fått det til her :D Forsto vertfall hva du mente, så nå får vi se om jeg har klart å forstått rett Haha, ja, det er lov å være kvalm og spise sjokolade samtidig :D Vi må jo ha noen goder når man går rundt å vugger på en liten baby Ha en fin fin helg dere og Håpe bekkenplagene ikke blir noe mer en det er nå Og jaaa, fødeavdelingen er på TvNorge :D Endret 1. juli 2011 av benni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 1. juli 2011 #293 Del Skrevet 1. juli 2011 Heihei Teita! Må hoppe litt forsinket for 24 uker! Men jeg lurer på en ting; Med mindre dere får UL hos jordmor, hvordan kunne hun sette deg fram? Trodde det kun var ved UL man kunne fastsette hvor langt på vei man var. Ang. bekkensmerter så håper jeg det ikke blir værre. Jeg hadde noen dager hvor det var ganske vondt, men så ga det seg. Så her kommer det og går vist litt. Ha en fin kveld og helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 1. juli 2011 Forfatter #294 Del Skrevet 1. juli 2011 Silkesatan Takk det samme Benni Så bra! Du fikk det til Teriyaki Jeg sa: "Du, hvor langt på vei er jeg egentlig?" Så spurte hun hvilken termin jeg hadde fått av gynekologen som utførte ordinær UL, og så på en sånn rund skive hun hadde, og sa: "Du er 24 uker og 5 dager på vei." Ha en fin helg du og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 1. juli 2011 #295 Del Skrevet 1. juli 2011 Silkesatan Takk det samme Benni Så bra! Du fikk det til Teriyaki Jeg sa: "Du, hvor langt på vei er jeg egentlig?" Så spurte hun hvilken termin jeg hadde fått av gynekologen som utførte ordinær UL, og så på en sånn rund skive hun hadde, og sa: "Du er 24 uker og 5 dager på vei." Ha en fin helg du og Aha..Men daså.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 2. juli 2011 Forfatter #296 Del Skrevet 2. juli 2011 For 25 uker 15 uker til termin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 2. juli 2011 #297 Del Skrevet 2. juli 2011 for 25 uker! Mindre enn fire måneder til termin! Deilig at det begynner å gå nedover med ukene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 2. juli 2011 #298 Del Skrevet 2. juli 2011 for 25 uker jeg også :D Halledussen, høres ikke lenge ut når du sier det bare er 15 uker igjen :omg: Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 2. juli 2011 #299 Del Skrevet 2. juli 2011 25 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 2. juli 2011 Forfatter #300 Del Skrevet 2. juli 2011 Takk for at dere ladies Ja, nå syntes jeg at tiden går fortere og fortere. Men det gjør meg egentlig ingenting, for jeg begynner å bli veldig klar til å innta mammarollen nå. Jeg var en tur i byen med en venninne i sta, og da jeg kom hjem og satt meg i sofaen ved siden av forloveden, så kunne vi se at mageskinnet hoppet og beveget seg skikkelig. Så det er en sterk, aktiv liten skapning inni der Nå sitter jeg med et glass hjemmelaget sjokolademilkshake på magen og drikker mens jeg skriver. Haha. Kjæresten ville ta bilde, siden jeg faktisk har milkshaken på magen. Må se litt teit ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå