Gjest Delphina Skrevet 12. april 2012 #2081 Del Skrevet 12. april 2012 Store lille S, det er utrolig hvordan hun har utviklet seg. C er enda bare i rullestadiet, men prøver å gå opp i krabbestilling. Akkurat nå forventer jeg ikke en døyt, bare at hun blir frisk. Og, det er godt å se at dere skal prøve å se rytmen i ting. Tror det er utviklingsprang på gang jeg. C sov store deler av natten med en nattamming rundt midnatt og en kosestund på et eller annet tidspunkt. Tror jeg skal ta til meg det tipset uansett jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 12. april 2012 Forfatter #2082 Del Skrevet 12. april 2012 Det var jo et god tips Vi har jo ikke noe problemer med soving per dags dato, men jeg tar det ikke for god fisk at ting ikke kan endre seg, så jeg suger til meg alt av informasjon jeg leser om slikt Enn at hun sitter selv allerede!! Bare 5,5 mnd, det er jo ikke værst. Det har gått veldig i perioder her. Men det har aldri vært vanskelig å legge henne da. Men hun krever enten litt trilling eller vugging for å sovne, så hun er ikke en sånn baby man bare kan legge ned, også finner hun søvnen selv. Men jeg fører liste for å se om det er noen sammenheng mellom hva hun spiser, og hvor lenge hun sover. Hun utvikler seg fort. Var ca. 5 måneder første gang hun satt seg opp, men nå gjør hun det ordentlig, og hele tiden. Store lille S, det er utrolig hvordan hun har utviklet seg. C er enda bare i rullestadiet, men prøver å gå opp i krabbestilling. Akkurat nå forventer jeg ikke en døyt, bare at hun blir frisk. Og, det er godt å se at dere skal prøve å se rytmen i ting. Tror det er utviklingsprang på gang jeg. C sov store deler av natten med en nattamming rundt midnatt og en kosestund på et eller annet tidspunkt. Tror jeg skal ta til meg det tipset uansett jeg. Det er jo ikke noe om å gjøre at de skal gjøre alt så fort. Jeg er selvfølgelig stolt av jenta mi, men jeg savner den tiden hvor hun ikke var såå aktiv! C krabber nok snart Det kan godt være at det er utviklingsprang Hun har variert mellom å våkne to eller tre ganger per natt den siste tiden. Vi fører opp: Når hun legger seg for kvelden, oppvåkninger på natten, amminger, fast føde måltider og hva hun da får, bæsjebleier, spesielle aktiviteter, og dagsoving. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 12. april 2012 Forfatter #2083 Del Skrevet 12. april 2012 Jeg har forresten bestilt to brett av DENNE. Til å fryse ned maten i. Er samme produsent som lager Sophie the giraffe, hvis dere har hørt om den? En leke som er laget i 100% naturmateriale, og som stimulerer syn, og som lager lyd når man klemmer på den, og de fire beina hjelper til å klø helt inn i tannkjøttet, med tanke på gommer som klør. Sophie elsker den! Den kjøpte jeg på Ebay, fordi den er så dyr i Norge (200 kr) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 12. april 2012 #2084 Del Skrevet 12. april 2012 Jeg har den giraffen odin liker den veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 12. april 2012 #2085 Del Skrevet 12. april 2012 (endret) Får ikke opp linken din Oskar har også den giraffen, men er ikke kjempebegeistret for den. Har begynt å interessere seg litt mer i det siste da. Lille S er jo så flink! Edit: Fant ut av det Syns det var så fantastisk at jeg bestilte meg to stk Endret 12. april 2012 av Kitsch Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 13. april 2012 Forfatter #2086 Del Skrevet 13. april 2012 Jeg har den giraffen odin liker den veldig godt. Det er bra Det gjør S også. Hun pleier å slå den i gulvet sånn at den lager lyd Får ikke opp linken din Oskar har også den giraffen, men er ikke kjempebegeistret for den. Har begynt å interessere seg litt mer i det siste da. Lille S er jo så flink! Edit: Fant ut av det Syns det var så fantastisk at jeg bestilte meg to stk Takk Så bra! Det syntes jeg også. Gleder meg til de kommer i posten, for nå har jeg kjøpt inn masse epler og pærer sånn at jeg kan lage mos og fryse ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 13. april 2012 Forfatter #2087 Del Skrevet 13. april 2012 S la seg 2030 i går, og våknet for mat 0230. 0700 var det morgen, med en bleie full av bæsj. Jeg er skikkelig B-menneske, så 07 er tidlig for meg å starte dagen, men har det ikke så aller verst akkurat nå, for vi la oss tidlig i går, og S våknet jo bare en gang i natt, så. Etter at vi introduserte fast føde, har vi gått fra en bæsjebleie i uken, til 1-3 om dagen. Syns selvfølgelig det er bra at systemet fungerer. Hun pleier å sette seg ned ved babygymmen, også presser hun. Da sier jeg: "S, har du æsjja bleia?" S: Og da er det bare å gå på badet. Haha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 13. april 2012 #2088 Del Skrevet 13. april 2012 Hehe Ja blir vel litt ekstra bæsjebleier å skifte..Men i det minste er det vel ikke like bløtt lenger. Høres ut som en grei natt det der. Ganske lik vår natt, bare at han la seg halv åtte, og stod opp kvart over seks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 13. april 2012 Forfatter #2089 Del Skrevet 13. april 2012 Hehe Ja blir vel litt ekstra bæsjebleier å skifte..Men i det minste er det vel ikke like bløtt lenger. Høres ut som en grei natt det der. Ganske lik vår natt, bare at han la seg halv åtte, og stod opp kvart over seks. Ja, det er sant. De er tusen ganger lettere å skifte. Jada, grei natt. Jeg skal ikke klage. Syntes det er litt vanskelig å stå opp syv da Men jeg fikk meg en liten powernap når S sov ute i sta. Nå kommer snart Niennas og lille Fie. Det blir koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 13. april 2012 #2090 Del Skrevet 13. april 2012 Klart når man er bmenneske så føles nok syv litt tidlig. Kos deg med besøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 13. april 2012 #2091 Del Skrevet 13. april 2012 Så bildet på Facebook, så jeg måtte bare innom og kommentere her... Superimponert over jenta di altså!! flink hun er! Du må være kjempestolt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 13. april 2012 #2092 Del Skrevet 13. april 2012 Det var veldig koselig! OG VI VAR FLINKE TIL Å GÅ TUR Gleder meg til å se hele Teitingfamilien igjen på mandag <3 (Og jeg synes 7 om morgenen er aaaaalt for tidlig ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 15. april 2012 Forfatter #2093 Del Skrevet 15. april 2012 Skal svare dere i morgen tidlig. Må bare innom for å for jenta mi som er et halvt år i dag! Tiden går så fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 16. april 2012 #2094 Del Skrevet 16. april 2012 Et halvt år allerede! :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 16. april 2012 #2095 Del Skrevet 16. april 2012 Syntes ikke det er lenge siden jeg satt å leste fødselshistorien din jeg!! Å her sitter du nå med ei datter på et halvt år allerede?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 16. april 2012 Forfatter #2096 Del Skrevet 16. april 2012 Klart når man er bmenneske så føles nok syv litt tidlig. Kos deg med besøk! Det gjør det. Men det blir jo tidlige morninger fremover uansett. Ihvertfall når S begynner i barnehage, og jeg begynner på skole eller jobb. Så er vel bare å bli vandt til det Men enn så lenge, så er det tidlig. Så bildet på Facebook, så jeg måtte bare innom og kommentere her... Superimponert over jenta di altså!! flink hun er! Du må være kjempestolt Tusen takk Jeg er veldig stolt, men syntes også utviklingen går litt for fort. Skulle ønske jeg hadde en liten baby enda, som lå stille i fanget mitt, og som jeg kunne kose med. Men det tok ikke mange ukene før hun skulle opp å stå og klarte og vri seg som en orm Det var veldig koselig! OG VI VAR FLINKE TIL Å GÅ TUR Gleder meg til å se hele Teitingfamilien igjen på mandag <3 (Og jeg synes 7 om morgenen er aaaaalt for tidlig ) Vi var kjempe flinke! Helt klart Vi sees etterpå! Jeg skal lage grønnsakssuppe til dere ^^, Et halvt år allerede! :strix: Syntes ikke det er lenge siden jeg satt å leste fødselshistorien din jeg!! Å her sitter du nå med ei datter på et halvt år allerede?! Ikke sant.. Det går så fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 16. april 2012 Forfatter #2097 Del Skrevet 16. april 2012 Det er mye knall og fall i heimen for tiden. S skal bare opp å stå, og reiser seg opp i alt fra oppvaskmaskin til sofakant. Så mister hun balansen, og faller. Hun får vondt innimellom, og det liker jeg ikke, men jeg kan jo ikke akkurat gjøre så mye med det heller. Hun må jo bare lære. Selv om jeg syns hun kan være på krabbestadiet LITT lenger! I dag skal vi på babysvømming igjen Det blir bra! Niennas og familien blir med oss hjem etterpå, så i dag skal jeg skrelle grønnsaker og kutte opp i forveien, sånn at det bare er å kaste i gryta når vi kommer hjem. (Vi skal nemlig ha grønnsakssuppe, fordi vi er så sunne ) Også må jeg pakke svømmetøy for S, forloveden og meg selv. Ellers ingen andre planer, enn å ta vare på klartemusa mi. S har vært litt sutrete de siste dagene, og jeg trodde det kunne ha noe med tenner å gjøre, men jeg ser ingenting. Ikke det at jeg får lov til å se inni munnen hennes heller da Hun får heit noia! I går gikk vi tur alle tre! Og det var så koselig. Andre gangen siden S ble født som jeg har klart å lure med meg forloveden ut på tur.. Håper alle har hatt en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 16. april 2012 #2098 Del Skrevet 16. april 2012 Hehe, nei disse guttene er vel kanskje ikke så interessert i å gå så mte trilleturer.. :gjeiper: Kos deg på babysvømming! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 16. april 2012 #2099 Del Skrevet 16. april 2012 Hun er altså bare helt suverent flink!! Og hurra for 6 mnd allerede!! Villt hvor tiden flyr... Skjønner godt at du gjerne ville hatt henne på babystadiet litt lengre:) Så herlig med trilling sammen<3 Koselig det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 17. april 2012 #2100 Del Skrevet 17. april 2012 Reiser S seg opp, heilt åleine? Wow! Forstår godt at det blir litt knall og fall. Så kjekt med babysvømming! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå