Teita Skrevet 8. april 2012 Forfatter #2061 Del Skrevet 8. april 2012 Håper dere får noen fine dager sammen!! God påske! Takk Håper dere har en fin påske. God påske, kos dere masse! Takk i lige måde Så flink S er :D Man blir så utrolig stolt når de skrøyter de søte små opp i skyene :D Herlig. Håper dere får en fin påskeferie isammen, alle 3 God påske Ja, man blir veldig stolt Håper dere har en fin påske også. Har ikke fått vært inne på KG iløpet av påsken, men nå ligger forloveden i sengen og tar seg en lur fordi han sto opp med S til morningen i dag Jeg vasker og rydder litt, og har våget meg på den ALTFOR store haugen med skittentøy. Har vært så lat i påsken, men nå må det bare gjøres, for nå har vi nesten ikke klær igjen Ferien har gått i ett, og i morgen er siste dagen allerede Skulle ønske den varte mye lenger! Men vi har ihvertfall fått gjort mye, og vært mye sosial. Ellers så har S begynt å krabbe, og nå krabber hun skikkelig! Hun er så flink! Men det virker som hun har lyst å skippe krabbingen og reise seg med en gang, for hun prøver veldig å klatre opp på sofaen og andre ting. Nå går det virkelig unna, og jeg kan ikke slippe henne ut av synet, for hun klarer å finne de mest utrolige ting Sånn. Bare en liten oppdatering før jeg må hive meg over husarbeidet igjen. Søndag er vaskedagen vår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 9. april 2012 Forfatter #2062 Del Skrevet 9. april 2012 (endret) Jeg elsker jenta mi så inderlig høyt! (Måtte bare få det ut ) Endret 9. april 2012 av Teita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 9. april 2012 #2063 Del Skrevet 9. april 2012 Oi, utrolig tidlig hun er! Koselig at ferien har vært fin. Har vært godt å ikke være så mye alene, ikke sant? Skjønner du måtte få det ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 10. april 2012 #2064 Del Skrevet 10. april 2012 Krabber hun allerede? flink hun er altså. Og som tiden flyr! Jeg må vel bare nyte tiden mens B enda ligger i ro, for plutselig krabber vel han også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 10. april 2012 Forfatter #2065 Del Skrevet 10. april 2012 Oi, utrolig tidlig hun er! Koselig at ferien har vært fin. Har vært godt å ikke være så mye alene, ikke sant? Skjønner du måtte få det ut Ja, hun er veldig tidlig! Ferien har vært fin, og det har vært utrolig deilig å være to Krabber hun allerede? flink hun er altså. Og som tiden flyr! Jeg må vel bare nyte tiden mens B enda ligger i ro, for plutselig krabber vel han også Ja, hun krabber som bare det! Tiden flyr virkelig, så du burde nyte tiden så godt du kan Selvom S er kjempe flink og utvikler seg fort og godt, så savner jeg den lille babyen min som jeg kunne kose med, og som var mer rolig. Prøver jeg å kose med henne nå, klatrer hun bare oppover meg __________________________________________ Etter at vi begynte med fast føde, har S begynt å bæsje hver eneste dag, i forhold til en gang i uken som det var tidligere. Jeg har alltid hørt at man skal grue seg til "fast føde bæsjen", men jeg må ærlig innrømme at jeg liker denne mye bedre. Når hun bare fikk morsmelk, var det jo suppe som gjerne kom seg langt oppetter ryggen, mens nå er det mye fastere, og mye lettere å fjerne. (For et tema, forresten ) Vi har enda ikke lykkes med å få S til å sove hele natten gjennom, igjen. Man blir bortskjemt når man har kunnet sove hele natten i en hel måned, altså. Nå legger hun seg ca. 2030 og våkner rundt 03 og mellom 07 og 08 starter dagen. Det er jo ikke ille, så jeg klager ikke, men likevel.. Etter reglene, så sover hun jo "hele natten" da. Ellers så går jo dagene. Vi står opp, og etter morgenstellet, skal S på gulvet og krabbe og leke til hun blir trøtt igjen, ca. to timer etterpå. Så sover hun to timer, og er våken mellom to og tre timer til, før det er enda en hvil på ca. to timer. Så er hun våken til leggetid. Tidligere hadde hun en powernap rundt 18-19, men den har hun nå filtrert ut, og heller fått en tidligere leggetid Jeg holder på å lese "Sove uten gråt," og har snart kommet halvveis. Det går litt tregt, for det skjer så mye her, men sålangt syntes jeg det er en interessant bok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 10. april 2012 #2066 Del Skrevet 10. april 2012 Høres ut som flotte rutiner dere har. Har hørt mye bra om den boken! Har en venninne som nettopp har bestilt den, så blir nok å låne den. Det skal vel godt gjøres at de sover natten gjennom hele veien. Kommer alltids perioder med litt flere oppvåkninger. Men det får man vel bare holde ut. I alle fall når det egentlig ikke er så ille. Men klart, man blir jo vant med sånn som man har det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 10. april 2012 Forfatter #2067 Del Skrevet 10. april 2012 Høres ut som flotte rutiner dere har. Har hørt mye bra om den boken! Har en venninne som nettopp har bestilt den, så blir nok å låne den. Det skal vel godt gjøres at de sover natten gjennom hele veien. Kommer alltids perioder med litt flere oppvåkninger. Men det får man vel bare holde ut. I alle fall når det egentlig ikke er så ille. Men klart, man blir jo vant med sånn som man har det. Jada, jeg klager ikke Blir jo bortskjemt når jeg har fått sove hele natten i en hel måned, og plutselig må opp å amme og bysse en eller flere ganger iløpet av natten, men som du sier, så vil det jo alltid komme slike perioder Får bare NYTE de som er veldig gode litt ekstra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 10. april 2012 #2068 Del Skrevet 10. april 2012 Så flink S er! Må bare legge til at det var luksus å ha et barn som sov natta i 6 måneder før hun fant ut at hun skulle begynne å få pupp om natten! I tillegg er det helt ekstremt når hun er forkjølet stakkar. C hviler veldig lite, så da går det knapt nok at jeg får noen småblunder. Får prøve å samsove med henne, selv om det ikke er snakk om så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 11. april 2012 Forfatter #2069 Del Skrevet 11. april 2012 Så flink S er! Må bare legge til at det var luksus å ha et barn som sov natta i 6 måneder før hun fant ut at hun skulle begynne å få pupp om natten! I tillegg er det helt ekstremt når hun er forkjølet stakkar. C hviler veldig lite, så da går det knapt nok at jeg får noen småblunder. Får prøve å samsove med henne, selv om det ikke er snakk om så lenge. Takk Ja, det tror jeg på! Håper C blir frisk snart, og at ting går tilbake til det gode gamle __________ Jeg er såå trøtt! S la seg 2030 i går, men våknet hver andre - tredje time i hele natt. Skjønner ikke at hun var sulten? For hun fikk mye mat i går, men jeg ga ihvertfall, for da sovnet hun jo igjen. Sitter å ser på God morgen Norge nå, og akkurat nå handler det om nyfødtfotografering. Så fine bilder! Angrer veldig på at jeg ikke tok med Sophie til fotograf når hun var nyfødt! Men men, er ikke noe å gjøre med det nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 11. april 2012 #2070 Del Skrevet 11. april 2012 Kanskje det var økedøgn? Eller slutter de med det når de får fast føde? Uansett er det slitsomt med slike netter. Får håpe neste natt blir bedre. Men hun er jo i en periode av livet hvor mange babyer har utviklingssprag, så det kan jo være det også da. I så fall kan det godt hende det blir flere sånne netter, men du får i så fall trøste deg med at det går over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 11. april 2012 Forfatter #2071 Del Skrevet 11. april 2012 Kanskje det var økedøgn? Eller slutter de med det når de får fast føde? Uansett er det slitsomt med slike netter. Får håpe neste natt blir bedre. Men hun er jo i en periode av livet hvor mange babyer har utviklingssprag, så det kan jo være det også da. I så fall kan det godt hende det blir flere sånne netter, men du får i så fall trøste deg med at det går over Det er mulig, jeg vet ikke? Godt mulig det er utviklingssprang ja. Tenner blant annet, kan jo komme når som helst nå. Jeg er bare så sliten og lei i dag.. Vi la oss egentlig klokken 2130 i går, men lå å diskuterte til nærmere 01.. I dag har vi ikke snakket sammen i det hele tatt. Han er på jobb, men vi pleier å sende masse meldinger. Vet liksom ikke hva jeg skal si, for vi er veldig uenige om endel ting for tiden. Vi får se. Får meg liksom ikke til å gjøre noe som helst i dag. Skulle vasket og ryddet litt, og brettet litt klær, men.. Gi meg styrke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 11. april 2012 #2072 Del Skrevet 11. april 2012 Det er mulig, jeg vet ikke? Godt mulig det er utviklingssprang ja. Tenner blant annet, kan jo komme når som helst nå. Jeg er bare så sliten og lei i dag.. Vi la oss egentlig klokken 2130 i går, men lå å diskuterte til nærmere 01.. I dag har vi ikke snakket sammen i det hele tatt. Han er på jobb, men vi pleier å sende masse meldinger. Vet liksom ikke hva jeg skal si, for vi er veldig uenige om endel ting for tiden. Vi får se. Får meg liksom ikke til å gjøre noe som helst i dag. Skulle vasket og ryddet litt, og brettet litt klær, men.. Gi meg styrke! Ta litt av gangen, når det kommer til ting i huset, don't overdo it. Det er eneste måten jeg overlever for tiden. Usj, høres ikke greit ut. Håper det ordner seg snart, og om du trenger å snakke, vet du hvor jeg er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 11. april 2012 Forfatter #2073 Del Skrevet 11. april 2012 Ta litt av gangen, når det kommer til ting i huset, don't overdo it. Det er eneste måten jeg overlever for tiden. Usj, høres ikke greit ut. Håper det ordner seg snart, og om du trenger å snakke, vet du hvor jeg er. Takk. Jeg sendte deg en PM jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 11. april 2012 #2074 Del Skrevet 11. april 2012 Takk. Jeg sendte deg en PM jeg Lest og besvart (så godt jeg kan etter lite søvn). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 11. april 2012 #2075 Del Skrevet 11. april 2012 Uff, leit å høre, Teita.. Uenigheter i forholdet vet jeg virkelig alt om, og det er så tungt. Skjønner godt du mister piffen i forhold til husarbeid og slikt. Vet jo ikke akkurat hva dere er uenige om da, men uansett så er vi kg-jenter her for deg Bare la alt ligge litt du. Det ville jeg gjort, og det bør han forstå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 11. april 2012 Forfatter #2076 Del Skrevet 11. april 2012 Uff, leit å høre, Teita.. Uenigheter i forholdet vet jeg virkelig alt om, og det er så tungt. Skjønner godt du mister piffen i forhold til husarbeid og slikt. Vet jo ikke akkurat hva dere er uenige om da, men uansett så er vi kg-jenter her for deg Bare la alt ligge litt du. Det ville jeg gjort, og det bør han forstå! Litt uenigheter iforhold til arbeidsfordelingen, kan du si.. Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 11. april 2012 #2077 Del Skrevet 11. april 2012 Si ifra hvis du ønsker hjelp eller besøk av meg og solstråla mi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 11. april 2012 Forfatter #2078 Del Skrevet 11. april 2012 Si ifra hvis du ønsker hjelp eller besøk av meg og solstråla mi! Tusen takk I morgen skal R bort etter jobben, men mamma skal komme. Om det blir avlyst, så ringer jeg deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 12. april 2012 Forfatter #2079 Del Skrevet 12. april 2012 S sitter selv nå, hele tiden. Tok litt tid før hun fikk balansen helt til å stemme, og at hun klarte å komme seg ned igjen uten å dette. Men nå sitter det. Vi har begynt å føre en liste, hvor vi skriver ned klokkeslett for mat, dagsoving, legging, osv. Sånn at vi skal prøve å finne en god rytme på hva som får henne til å sove best på natten. Se om vi ser en likhet de dagene som er gode, osv. Fikk tipset fra boken; Sove uten gråt. Er enda ikke ferdig med boken, men.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 12. april 2012 #2080 Del Skrevet 12. april 2012 Det var jo et god tips Vi har jo ikke noe problemer med soving per dags dato, men jeg tar det ikke for god fisk at ting ikke kan endre seg, så jeg suger til meg alt av informasjon jeg leser om slikt Enn at hun sitter selv allerede!! Bare 5,5 mnd, det er jo ikke værst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå