Teriyaki Skrevet 25. oktober 2011 #1361 Del Skrevet 25. oktober 2011 Er bare en uke siden, så underlivet blir sikkert å hente seg bedre inn etter hvert Kos deg med venninnebesøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 25. oktober 2011 #1362 Del Skrevet 25. oktober 2011 Det blir nok bedre down there:) Jeg ble klippet og sydd sist og syntes det kjentes meget spesielt ut en lang stund... Merket ingen forskjell ang sex, men hvis jeg kjente etter var det annerledes. Men så plutselig! Hadde vel glemt av hele greia for en dag var bare alt normalt igjen:) Koselig med besøk og bytur:) Godt å komme seg ut og freshe seg opp! Kos på dere:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter #1363 Del Skrevet 26. oktober 2011 hehe, ålreit å få ordnet leiligheten da, i det minste Håper for din del at du blir seende bedre ut "der nede", ikke gøy å skjemmes over underlivet sitt. Synes dere har vært så flinke til å ta imot besøk og sånt, jeg skjønner ikke hvor dere får energien fra! Det var det Mindre å gjøre en annen dag ihvertfall. Uff ja, det håper jeg også.. Det er slitsomt med mye besøk, det må jeg innrømme.. Men vi har sagt nei mange ganger også, rett og slett fordi vi ikke har orket. Nå går jo jeg alene også, så alt faller jo på meg, så det hjelper jo ikke akkurat så veldig mye Men jeg håper jeg klarer det bedre etterhvert. Er bare en uke siden, så underlivet blir sikkert å hente seg bedre inn etter hvert Kos deg med venninnebesøk! Håper det, selv om jeg ikke helt har trua.. Ja, det var koselig Det blir nok bedre down there:) Jeg ble klippet og sydd sist og syntes det kjentes meget spesielt ut en lang stund... Merket ingen forskjell ang sex, men hvis jeg kjente etter var det annerledes. Men så plutselig! Hadde vel glemt av hele greia for en dag var bare alt normalt igjen:) Koselig med besøk og bytur:) Godt å komme seg ut og freshe seg opp! Kos på dere:) Uff, det håper jeg virkelig! Gruer meg skikkelig til første gang vi skal ha sex jeg.. Har jo så vondt, så må ihvertfall vente til smerten er over, før jeg tør å prøve. Veldig deilig å freshe seg opp litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter #1364 Del Skrevet 26. oktober 2011 I dag er forloveden tilbake på jobb, og jeg er alene med dattera vår for første gang. Har gruet meg lenge, men det har gått fint så langt Vi måtte jo selvfølgelig en liten tur på jobben til pappa for å besøke han da Han savnet hun veldig, og var glad og stolt da han viste henne frem til kolleger. Nå får vi snart besøk av søsteren til forloveden med familie.. Hun er kokk og skal lage middag til oss. Det er deilig, men jeg er helt utslitt, så håper ikke besøket drar ut i det lange og det brede.. I morgen har jeg ingen planer, og GUD så deilig det er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 27. oktober 2011 #1365 Del Skrevet 27. oktober 2011 Du høres ut som en utrolig flink mamma!! Og det virker som at tilværelsen med en liten en er helt fantastisk til tross for mye arbeid! Håper du har hatt en flott planfri dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 27. oktober 2011 #1366 Del Skrevet 27. oktober 2011 Håper du har hatt en fin dag i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 27. oktober 2011 #1367 Del Skrevet 27. oktober 2011 Husk å tenke på deg selv også, Teita Sov når lillegull sover hvis du klarer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 28. oktober 2011 #1368 Del Skrevet 28. oktober 2011 Henger meg på Henlu, ikke glem deg selv Teita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 28. oktober 2011 #1369 Del Skrevet 28. oktober 2011 (endret) Håper du hadde en fin dag i går, og at du fikk slappet av det er viktig at du tar vare på deg selv også nå Endret 28. oktober 2011 av Pjusk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 28. oktober 2011 #1370 Del Skrevet 28. oktober 2011 Håper du har hatt noen fine dager alene med vesla, og ønsker dere en riktig god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter #1371 Del Skrevet 28. oktober 2011 Du høres ut som en utrolig flink mamma!! Og det virker som at tilværelsen med en liten en er helt fantastisk til tross for mye arbeid! Håper du har hatt en flott planfri dag! Tusen takk Det er helt fantastisk, men ja; Også mye arbeid. Men det er jo verdt det. Hadde en fin dag uten særlig planer. Tok en liten tur opp til naboen som akkurat har født, for å se på hennes lille nurk. Håper du har hatt en fin dag i dag Tusen takk! Det hadde jeg. Husk å tenke på deg selv også, Teita Sov når lillegull sover hvis du klarer Prøver på det Må jo tenke på meg selv, for jeg må fungere for at jeg skal klare å ta godt vare på min lille Henger meg på Henlu, ikke glem deg selv Teita Gjør ikke det. Håper du hadde en fin dag i går, og at du fikk slappet av det er viktig at du tar vare på deg selv også nå Hadde en veldig fin dag. Tusen takk Håper du har hatt noen fine dager alene med vesla, og ønsker dere en riktig god helg Tusen takk God helg til deg også! Det har gått mye bedre enn jeg trodde å være alene med vesla Gruet meg veldig, men det var ikke så ille likevel. Vi koser oss, og hun spiser og sover om hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter #1372 Del Skrevet 28. oktober 2011 I dag har vi vært på helsestasjonen å veid vesla. Hun har gått opp 580 gram på 13 dager, og veier nå 3840 gram. Det var visst en veldig god vektøking, og viste at hun spiser godt og at melken er god Det ble jeg veldig glad for. Merker at hun er større både på klær og tyngde nå. Fikk besøk av Niennas i dag, og hun hadde med tre gaver til S To ting som hun hadde laget selv. Var kjempe fine Tusen takk, igjen! Nå er det endelig helg, og jeg har forloveden hjemme med meg igjen. Deilig! Da får jeg litt avlastning (for han tar kosestundene etter jeg har matet ) Håper alle får en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 28. oktober 2011 #1373 Del Skrevet 28. oktober 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 29. oktober 2011 #1374 Del Skrevet 29. oktober 2011 Så fin vektøkning og du er heldig som har venninner som lager ting selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 29. oktober 2011 #1375 Del Skrevet 29. oktober 2011 Så flink hun er :D Godt at de legger på seg, og godt å høre at melken er bra Ha en fin helg, alle 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter #1376 Del Skrevet 29. oktober 2011 Er veldig glad for at vektoppgangen var god Men det sjokkerte meg ikke, for jeg kan jo se at hun blir større, pluss at jeg vet at hun spiser som en helt Nå har vi akkurat hatt besøk av min bestevenninne og forlovedens bestekamerat. De er valgt som faddere for S, så vi ville be de på middag. Vi koste oss med reker Satt å pratet om løst og fast i mange timer, og avsluttet kvelden med en runde Cranium (Brettspill). Veldig koselig! S har vært veldig snill i hele dag, og sovet mye i kveld. Nå har hun våknet, og pappa mater nå med flaske, fordi jeg måtte pumpe da jeg ble melkesprengt og hun sov. Matglad? Ja! Nå har hun snart drukket 110 ml. Er ikke det veldig mye på et måltid? Venter på en gigantisk gulp, ja.. Men vi er godt forberedt med smekke, slik at vi forhåpentligvis slipper å bytte klær, igjen. Håper ikke hun er våken hele natten da, siden hun har sovet så mye i kveld, men det gjenstår å se. Blør veldig mye mindre nå, så tror snart jeg er ferdig med det. Det er deilig, for gud så lei jeg er av å gå med bind hele tiden! God natt, alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 30. oktober 2011 #1377 Del Skrevet 30. oktober 2011 Så herlig at hun er matglad, da! Jeg har også tenkt å pumpe meg litt sånn at kjæresten kan mate. Gruer meg bare til å "lære" meg med brystpumpen Var jo et HAV av deler i den bagen til avent elektrisk brystpumpe.. Koselige dager. Håper natten gikk bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter #1378 Del Skrevet 30. oktober 2011 Så herlig at hun er matglad, da! Jeg har også tenkt å pumpe meg litt sånn at kjæresten kan mate. Gruer meg bare til å "lære" meg med brystpumpen Var jo et HAV av deler i den bagen til avent elektrisk brystpumpe.. Koselige dager. Håper natten gikk bra Jeg har også Avent sin elektriske brystpumpe. Den fungerer kjempe fint, og etter at forloveden satt den sammen for meg, så var det veldig enkelt og greit Ooooog, veldig mye mer behagelig enn å amme, syntes jeg. Eneste er at det blir litt jobb, fordi man må plukke den fra hverandre og vaske de enkelte delene hver gang. Men men. Skulle ønske jeg hadde såpass mye melk at jeg kunne pumpet mye mer, men det har jeg ikke. Og det jeg får pumpet innimellom, sklir ned i magen til S innen et døgn uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 30. oktober 2011 #1379 Del Skrevet 30. oktober 2011 Jeg håndmelker jeg det står i barselboken min at man ikke bør bruke elektrisk brystpumpe når man har melkespreng liker best å håndmelke uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter #1380 Del Skrevet 30. oktober 2011 Jeg håndmelker jeg det står i barselboken min at man ikke bør bruke elektrisk brystpumpe når man har melkespreng liker best å håndmelke uansett Er skikkelig dårlig på å håndmelke jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå