Gå til innhold

Stolt mamma til verdens skjønneste prinsesse <3

Teita

Anbefalte innlegg

På fødselsforbredende kurs så fikk vi beskjed om at hvis kroppen merker at den ikke har energi til å fullføre en fødsel, så gir riene seg for en stund, sånn at du skal samle krefter. Prøv å slapp av så mye som mulig, du må være utslitt etter så lite søvn som du har fått dette siste trimesteret!

Åååh, dette er så spennende :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, det var nyttig informasjon, Niennas :jepp:

Åå, bare 5 dager? :jepp: Har modningsrier hele tiden, utover hele dagen, men de er ganske eskstreme etter sex :fnise:

Håper at riene kommer tilbake :) Har du blitt sjekket igjen (åpning)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det var nyttig informasjon, Niennas :jepp:

Åå, bare 5 dager? :jepp: Har modningsrier hele tiden, utover hele dagen, men de er ganske eskstreme etter sex :fnise:

Håper at riene kommer tilbake :) Har du blitt sjekket igjen (åpning)?

Ja, jeg satte iallefall VELDIG pris på den informasjonen, tror jeg hadde mistet ALL håp om det hadde skjedd meg, og jeg trodde bare at kroppen min "svikter meg". :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo alldeles popcorn tilstander! :popcorn: :popcorn: :popcorn:

Så deilig at det har satt ordentlig i gang for deg og at du blir tatt på alvor. Tror nok ikke det er noen fare for at det gir seg nå før lille jenta di er på utsiden :)

Jeg er også spent på cm sjekk! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HenLu: Ja ca. 5 dager hvor jeg var sikker på at det var modningsrier.

Håper det stemmer Niennas :) Har jo rier enda, men det er ikke like vondt som det var tror jeg.

Har ikke blitt undersøkt enda. Fikk beskjed om å bare slappe av og vente på å få så vondt at jeg ikke orker mer :fnise: er ihvertfall sjekket inn nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å være sjekket inn er et godt tegn. Og du har jo åpning! Så utrolig spennende og koselig at du snart blir MAMMA! Snart er hun der hos deg i armene dine! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 cm nå. Det har vært en lang åpningsfase.. Men hun tøyde litt. Syntes ikke det var så vondt. Riene er verre :fnise: Fikk også akupunktur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De første cm er som regel de treigeste så nå blir det forhåpentligvis fart på sakene snart :jepp:

Tenk at du føder nesten på selve termindatoen! Følger ivrig med å sidelinjen her :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende :popcorn: Endeligen skjer det :D :jepp:

Masse lykke til :rodmer::klemmer: regner med at i morgen tidlig når vi står opp er Norge 1 prinsesse rikere :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med benni:) Det var veldig fint sagt det med en prinsesse rikere <3

Og nå er du så nært så nært slutten:)

15. Oktober hadde morfar bursdag og er dåpsdagen til snupp<3 En finfin dato!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk akkurat melding fra forloveden til Teita! :)

Lille Sophie Helèn ankom verden 08.22, og veide 3260 gram, er 49 cm lang, og har en hodeomkrets på 34 cm.

R (forloveden) er nogenlunde drittstolt, hvis jeg skal tolke meldingen riktig ;)

Gratulerer så mye, Teita og Teiting! :D

Edit: Jeg har sjekka dagboka di for oppdateringer hver eneste gang jeg har stått opp i natt for å tisse :fnise:

Edit 2: Sykt irriterende at folk sover såpass tidlig på en lørdag! Jeg har ingen å dele nyheten ordentlig med, sitter her alene i sofaen hos ei venninne og er kjempeglad! :D (Sendte melding til T da, men han sover nok)

Endret av Niennas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅÅhh!! Så herlig!

Her kommer tårer..

Fantastisk!

Gratulerer så mye Teita og Teiten!!!!!

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med prinsessen! :strix:

Har selv vært inne her å sjekket på dorundende mine :fnise:

Og så har jeg drømt om fødslet i hele natt :sjenert:

Kjempeflink er du Teita! Gratulerer igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye med prinsessen! :strix:

Har selv vært inne her å sjekket på dorundende mine :fnise:

Og så har jeg drømt om fødslet i hele natt :sjenert:

Kjempeflink er du Teita! Gratulerer igjen!

Haha, jeg har også drømt om Teita og fødslen hennes i hele natt! Har ikke vært en negativ drøm, men jeg har stressa veldig! :P

:strix::strix::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg har også drømt om Teita og fødslen hennes i hele natt! Har ikke vært en negativ drøm, men jeg har stressa veldig! :P

:strix::strix::strix:

Haha, man blir ganske engasjert :) Drømte at Teita og HenLu skulle føde og sjekket KG hele natten for å holde meg oppdatert. Så måtte jeg jo inn å sjekke når jeg våknet også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye, Teita! :strix: Så fantastisk,og så deilig for deg at du slapp å gå over termin! Akkurat slik du forutså! :klemmer:

Kos dere masse masse masse!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...