Gå til innhold

Stolt mamma til verdens skjønneste prinsesse <3

Teita

Anbefalte innlegg

Hei jenter <3 Svarer dere samtidig, fordi internetten i området her har problemer så jeg må skrive fra telefonen.

Tusen takk for alle de gode kommentarene jeg får! De gjør utrolig mye for meg :klemmer:

Noe føles feil for meg.. Jeg renner og renner omtrent hele tiden! Tok på et stort bind og det var gjennomvått på en time. Alt er vått og jeg føler meg så ekkel. Det er rosafarget "vann" som kommer nå. Har googlet endel, og finner folk som har hatt tynn, tynn utflod og som har forvekslet dette, men ingen skriver noe om mengde, så jeg føler meg helt hjelpesløs.

Jeg nekter å ringe føden, selv om jeg føler det er riktig. Jeg har heldigvis tine hos jordmor om 3 timer, og gleder

Meg til å snakke med henne!

Jeg tror også at jeg har rier og har hatt det i natt også. Men jeg aner ikke.. Er som sterke menssmerter som er i både ryggen og nederst i magen, som kommer og går. Ikke så vondt at det er utholdelig, men så er jo jeg vandt med ekstreme smerter under menstruasjon også..? Tenkte at dersom de blir så vonde at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg, så begynner jeg å ta tiden. For de skal vel bygge seg opp etter en stund og bli verre?

Jeg kommer ikke til å la meg selv tro ting er i gang før jeg får det bekreftet, eller det ikke finnes tvil. Hun siste legen i går, fikk det til å høres ut som om jeg aldri kommer til å føde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Delphina

Jeg ville nok ringt føden, selv om jeg skjønner du kvier deg. Det høres bare rart ut alt sammen, sjekket de ikke med en spesiel q-tip som sjekker om det er lekker fostervann? Kanskje de ikke bruker det lengre, men husker de hadde det på fødeavdelingen jeg jobbet på.. :klo: Blir nesten litt sint nå. Vil bare at dere skal få den hjelpen dere trenger. :klemmer:

Hun kommer snart! :klemmer:

Tenker på dere nå, sitter og følger med så mye som det er mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fælt at du hadde en så fæl opplevelse. Nå er ikke jeg noe ekspert på dette, men jeg syns det høres ut som en begynnende fødsel. Håper du får svar på alt hos jordmor og at du slipper å ha en slik vond opplevelse igjen :klemmer:

Ønsker deg masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff Teita :klemmer: Det høres ikke særlig koselig ut. Tøff start på fødselen, og slemt sykehuspersonale :kjefte:

Men vet du hva, du kommer til å føde til slutt uansett :jepp:

Håper jordmor hadde litt mer peiling og mer empati, og at det skjer noe nå snart :) Tenker masse masse på deg søta :klemmer: Hold motet oppe, Sophie kommer snart :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med kos, klem og trøst<3

Håper du får noen kloke råd og svar av jm og at neste opplevelse med føden blir langt bedre.

Tenker på deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :) Ble sendt rett på føden av jordmora mi. 2-3 cm åpning og rier. Hun sa jeg kom til å bli mamma innen et døgn. Kryss fingrene for at ikke riene stopper opp og jeg må hjem! Er visst stor pågang på føden nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, så utrolig gøy, Teita! Jeg gleder meg masse til å høre hvor stor hun er, og hvor utrolig vakker hun er ^^

Masse lykke til! :) Og hils R!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Masse lykke til, Teita! Nå er det ikke lenge igjen til du har frøkna di på utsida :klemmer: Endret av Pjusk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! :hoppe:

Håper at riene ikke har stoppet opp slik at du snart har SH i armene dine :rodmer:

Gleder meg til å høre neste oppdatering fra deg :hjerte:

Lykke til!! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for alle lykkeønskninger :)

Riene har ikke gått over, heldigvis! Sitter i dageligstua og venter på å bli undersøkt enda. Er stor pågang her!

Vi har prøvd å ta tiden, og de kommer ca hvert femte minutt og varer et minutt av gangen. Nå er det VONDT og jeg blør masse. Friskt blod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det helt likt som deg :) Veldig, veldig sterke mensensmerter som setter seg nederst i mage og i ryggen. Trodde det skulle gå over til rier, men det gjorde det ikke :( Håper det skjer noe her og snart :fnise:

Masse lykke til :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HenLu: mest sannsynlig modnigsrier. Det har jeg hatt av og på i ca. 2 uker. Er ikke lett å vite om de blir til fødselsrier, nei!

Ligger med CTG nå. Hadde akkurat en ri som var så jævlig at jeg trodde jeg skulle sprekke! Men det er jo bra :) Blir spennende å høre hva jordmor sier etter registreringen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir skikkelig ivrig på dine vegne jeg :fnise:

Håper du får en fin fødselsopplevelse og sykepleiere og jordmødre som behandler deg bra :klemmer:

Sitter spent å følger med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupps, det er modningsrier :( Har det spesielt etter sex, hadde du det også? Altså et par timer etter sex.

Lurer på hvor mange cm du har etterpå :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HenLu: Hmm.. Ikke som jeg kan huske? Men hadde det kanskje totalt 5 ganger (dager) aldri regelmessig da.

Nå har jeg fått klyx og vært i dusjen. Fikk på meg en kjempe sexy truse og verdens største bind, samt den berømte sykehusskjorta. Nå er jeg fin!

Har spist to brødskiver.

Virker som riene har stoppet opp litt, og jeg begynner å få litt panikk for at dette ikke skal gå videre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...