Teita Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter #1201 Del Skrevet 13. oktober 2011 Rask oppdatering: var visst ikke vannet som hadde gått.. Skjønner ikke at det er mulig å ha så mye slim og så tynt at det kan forveksles med fostervann. Er sikker på det kom en liter.. Jeg har masse slim fremdeles. Lurer på når det skal ta slutt. Hadde et negativt opphold på sykehuset, med altfor mye venting. Føler meg så dum, og bare gråter hele tiden. Skriver mer i morgen. Trenger sårt søvn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laserwater Skrevet 13. oktober 2011 #1202 Del Skrevet 13. oktober 2011 Huffameg :-( Prøve å sove og hvile litt, så føles det bedre. Det er uansett ikke lenge til den lille kommer, jeg var akkurat så langt på vei som du er nå da jeg fødte jenta mi. Håper du føler deg bedre snart, og at de tar litt bedre vare på deg på sykehuset når du kommer tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 13. oktober 2011 #1203 Del Skrevet 13. oktober 2011 uff så kjedelig, Teita! Merkelig at det kom så mye at du trodde det var fostervann. Ikke rart du ble skuffa når det ikke var sånn! Håper du får en skikkelig god natts søvn og at lille frøkna bestemmer seg for å komme i morgen når du er godt uthvilt og fit for fight! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 13. oktober 2011 #1204 Del Skrevet 13. oktober 2011 Huff, skjønner godt at du ble skuffet Håper du får en ordentlig natts søvn og at prinsessen bestemmer seg for å komme iløpet av denne uken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 13. oktober 2011 #1205 Del Skrevet 13. oktober 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 13. oktober 2011 #1206 Del Skrevet 13. oktober 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 13. oktober 2011 #1207 Del Skrevet 13. oktober 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 13. oktober 2011 #1208 Del Skrevet 13. oktober 2011 Hun kommer nok snart skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 13. oktober 2011 #1209 Del Skrevet 13. oktober 2011 Ååååå snuppa <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter #1210 Del Skrevet 13. oktober 2011 Sånn. Da har jeg fått sovet i ca to timer og kommer litt mer til meg selv igjen. Først må jeg bare si tusen takk til alle dere søte jentene for hyggelige kommentarer og Jeg blir skikkelig glad og rørt. På sykehuset ville de jo ha meg til å lekke/ renne mer, men det gjorde jeg ikke mens jeg var der. Men, da jeg om hjem, begynte det å fosse/ renne igjen. Og det var masse! Måtte skifte truse tre ganger etter hverandre. Skjønner ikke at det kan være tynn utflod eller så tynt slim at det ikke er slimete. Jeg forstår det bare ikke. Hvor alt det kommer fra liksom? Jeg skal til jordmora mi i morgen, og da tenkte jeg å spørre hun litt. Hun tar meg ihvertfall alvorlig og hører på meg. Syns sykehusbesøket var en dårlig opplevelse. Såpass dårlig at jeg gikk fra å glede meg noe enormt til å føde - til å grue meg.. Vi ble veldig godt tatt imot, men det gikk bare nedover fra der. Måtte ligge ekstra lenge med CTG fordi babyen var for rolig, måtte gå utrolig mye og vente veldig lenge, og jeg følte meg voldtatt nedentil i lang tid etter GU undersøkelsen som ble tatt av en dame jeg absolutt ikke fikk kjemi med. Hun tok UL, og klarte å si at baby var for liten, så hun måtte ta en ny UL, og etter en stund, viste det seg at hun hadde målt feil første gangen.. Er det mulig. Tilslutt klarte jeg ikke mer, og tårene bare fossset i strie strømmer! Tror aldri jeg har grått så mye og så lenge før.. Og toppen på kaka, var å måtte fortelle/ skuffe alle jeg hadde fortalt at vannet hadde gått, og at det var igang, om at jeg tok feil. Er ikke alle jeg vil dele disse detaljene med liksom. Føler meg bare så utrolig dum, og skjønner fremdeles ikke hvordan det var mulig å ta så feil. Alt skjedde jo etter boka.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 13. oktober 2011 #1211 Del Skrevet 13. oktober 2011 Huff, jeg syns så utrolig vanvittig synd i deg snuppa<3 Ikke bra at du skulle få en slik opplevelse og nedtur:( Men godt at du skal til din jm imorgen. Det er alltid trygt å komme til noen man stoler på. Håper kroppen din setter igang et fyrverkeri og får henne ut snart så du kan slippe gledestårene løs! Mange flere klemmer til deg<3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter #1212 Del Skrevet 14. oktober 2011 Huff, jeg syns så utrolig vanvittig synd i deg snuppa<3 Ikke bra at du skulle få en slik opplevelse og nedtur:( Men godt at du skal til din jm imorgen. Det er alltid trygt å komme til noen man stoler på. Håper kroppen din setter igang et fyrverkeri og får henne ut snart så du kan slippe gledestårene løs! Mange flere klemmer til deg<3 Tusen takk, Skytte <3 Sitter her med noe som ligner rier, eller som er rier, eller gudene vet..? Menssmerter som kommer og går, og som sitter i både mage og korsrygg ihvertfall. Prøver å ikke tenke så mye på det, for hun legen jeg var hos sist fikk meg til å tro at jeg aaaaldri kommer til å føde. Føler at jeg kommer til å gå gravid for alltid, men vet jo at det i realiteten ikke er mulig da.. Gikk opp og smurte meg to brødskiver, og skal snart ta to paracet til, sånn at jeg kanskje kan få sove. Paracet var visst helt ufarlig, og det eneste jeg ble anbefalt da jeg sa jeg ikke fikk sove og trengte hjelp.. Det som renner ut av meg nå, er rosafarget. Aner ikke hva det er, og prøver å ikke tenke så mye på det heller. Jeg bare skjønner ikke at det er mulig at det skal renne så SYKT mye, og lenge, av noe som ikke er fostervann.. Forstår det rett og slett ikke. Men men, jeg kommer ikke til å havne oppå føden igjen før riene er uten mellomrom og halve ungen henger utenfor. Ok da, litt overdrevet, men jeg føler jeg har skjøvet marginen for å dra opp dit, veldig. Nekter en lik opplevelse igjen. Neste gang jeg drar, kommer jeg ikke hjem igjen uten ungen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 14. oktober 2011 #1213 Del Skrevet 14. oktober 2011 ..tar fram igjen jeg da! Hvis det er fødselen som er igang så ønsker jeg deg lykkelykke til, og håper du blir bedre mottatt på føden enn du ble sist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 14. oktober 2011 #1214 Del Skrevet 14. oktober 2011 God morgen søta:) Høres nå ut som det er rier som startet inatt? Da jeg fødte sist gikk vannet og da fikk jeg beskjed om å ta på bind. Så sjekket de bindet da jeg kom på føden for å bekrefte eller avkrefte om det var fostervann. Håper det har tatt seg opp eller at du fikk sove godt og at det tar seg opp nå! Hold ut! Du er sterk som en bjørn husk:) You can do it!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 14. oktober 2011 #1215 Del Skrevet 14. oktober 2011 Åå, tårene begynte å trille da jeg leste det første innlegget ditt Har litt vel mye hormoner i kroppen tror jeg Ble lei meg på dine vegne. Håper at det er noe som er i gang nå Høres i hvert fall slik ut, men ha motet oppe Jeg håper du får en bedre opplevelse på sykehuset neste gang. Synes det finnes altfor mange som ikke burde jobbet med mennesker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 14. oktober 2011 #1216 Del Skrevet 14. oktober 2011 Får vondt når jeg leser her, for det høres så absolutt ikke som en morsom opplevelse i det hele tatt. Jeg kjenner også til skuffelsen av å reise inn på sykehus og så ut igjen uten babyen på utsiden. En ting, du skal ikke tenke på at du skuffer alle andre fordi det var "falsk alarm", tenk heller på deg selv og mannen. Håper uansett det starter om ikke så lenge. Det høres ut som ting er på gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrollet Skrevet 14. oktober 2011 #1217 Del Skrevet 14. oktober 2011 (endret) Utrolig dårlig at personalet på sykehuset skal klare å behandle noe på en slik måte at man kommer til å "holde igjen" med å reise opp igjen. Man skal kunne komme når man føler at det er riktig for en selv og føle seg ivaretatt, falsk alarm eller ikke! Enig med HenLu, det er alt for mange som ikke burde ha jobbet med mennesker, men funner på noe annet her i livet. Masse til deg Teita! Som alle andre sier her også så høres det jo ut som at det er i gang nå og da er det neimen ikke over før jenta di er her. Du føder uansett hva disse på sykehuset har fått deg til å tro, og det om kort tid! Det er jeg helt sikker på så her blir jeg med mitt og venter på glade nyheter! Endret 14. oktober 2011 av Skogstrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 14. oktober 2011 #1218 Del Skrevet 14. oktober 2011 Masse masse lykke til når alt starter... Kjenner meg SÅÅ godt igjen i den situasjonen du er i, jeg ble "avvist" på fødeavd ved to anledninger og fikk skrekken fra å ringe. Vi løste det ved at kjære ringte når vi var usikker på om riene for alvor var igang.. Det gikk heeelt fint, og opplevelsen da vi kom inn for alvor var en helt annen. (Jeg sa også at jeg ALDRI skulle ringe dit og "drite meg ut" en gang til... ) Jeg lakk ikke da, så hadde ikke angsten på den måten.. Men.. Om det fortsetter og lekke så synes jeg dere skal ta kontakt igjen jeg. Det værste når man er helt på slutten sånn er at man er så nærme målet, kroppen til mamman er full av hormoner og man kan bli redd på grunn av at man ikke føler man blir tatt på alvor. Du skal ikke gå rundt og være redd! Når de ordentlige åpningsriene er i gang merker du det, (i hvertfall gjorde jeg det) som mange sier måtte jeg puste og pese når de sto på Håper du får slappe av og sove litt og at du tross en dårlig start kan få en fin fødselsopplevelse.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 14. oktober 2011 #1219 Del Skrevet 14. oktober 2011 Utrolig trist å lese at det ble en negativ opplevelse for deg Enkelte skjønner ikke at hvordan de prater til folk påvirker hvordan det blir oppfattet, det som blir sagt. Hvordan går det med deg i dag, vennen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 14. oktober 2011 #1220 Del Skrevet 14. oktober 2011 Huff, kjipt å lese at du ble sendt hjem igjen! Men hvis du enda lekker så ville jeg ringt og snakket med dem og fortalt at det hadde kommet så mye mer. Men nå skulle du jo til jordmor i dag, så hun kan sikkert hjelpe deg litt. Uansett så er det jo noe som er på gang ut fra hva du skriver om. Så at snuppa kommer snart, det tror i alle fall jeg! I løpet av helgen sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå