MonThe Skrevet 13. oktober 2011 #1181 Del Skrevet 13. oktober 2011 Sååå spennende!! Lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 13. oktober 2011 #1182 Del Skrevet 13. oktober 2011 Uuuæhhh Så spennende!! Ønsker deg masse masse lykke til på den siste etappen nå! Før du vet ordet av det har du frøkna i armene dine! Jeg skal følge spent med så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 13. oktober 2011 #1183 Del Skrevet 13. oktober 2011 Hurra! Nå kommer hun! Masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 13. oktober 2011 #1184 Del Skrevet 13. oktober 2011 Også på termindatoen min!! Jeg føler meg beæret!!! LYKKE TIL!!! Dette går kjempebra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 13. oktober 2011 #1185 Del Skrevet 13. oktober 2011 Så spennende! Masse lykke til!!! :strix: Håper du får en fin fødselsopplevelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter #1186 Del Skrevet 13. oktober 2011 Reiser nå 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 13. oktober 2011 #1187 Del Skrevet 13. oktober 2011 Lykke til Teita! Sitter her med sympatirier (trolig etterrier), eller så sitter jeg på en vond stol. Kommer til å sjekke her ofte nå, om jeg har muligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 13. oktober 2011 #1188 Del Skrevet 13. oktober 2011 Weeeeee!!!!! Så bra!!!!! Nå er det ikke mange timene igjen før du sitter med bylten i armene <3 Ååå!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 13. oktober 2011 #1189 Del Skrevet 13. oktober 2011 Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 13. oktober 2011 #1190 Del Skrevet 13. oktober 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter #1191 Del Skrevet 13. oktober 2011 Litt usikkert hva som skjer nå.. De er veldig hyggelige her, og jeg har ligget med CTG en stund. Måtte ligge lenger, fordi baby var litt for rolig, men det gikk bra etter et glass eplejuice. De ville ha bindet mitt for å ta noen prøver, men fikk beskjed om å ha en klut i trusa og gå rundt i tre kvarter, fordi bindet absorberte for mye. De syns jeg hadde veldig mye slim, og sier at jeg kanskje ikke hadde vannavgang likevel, men at det bare var ekstremt mye slim.. Hmm Kan ikke helt skjønne det, men.. Blir spennende å se hva de finner ut av. Oppdaterer dere senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 13. oktober 2011 #1192 Del Skrevet 13. oktober 2011 Oioioioi!! Så statusen din på facebook, så måtte med en gang "løpe" inn her og sjekke hva du hadde oppdatert med. Håper det er vannavgang. UTROLIG spennende! Masse lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrollet Skrevet 13. oktober 2011 #1193 Del Skrevet 13. oktober 2011 Så spennende dette er! Krysser fingrene for at det var vannavgang og at du snart har prinsessa di i armene! Her er det bare å benke seg ned med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter #1194 Del Skrevet 13. oktober 2011 Vi venter og vi venter.. Og venter litt til. Skal snart ha GU undersøkelse, for å undersøke litt nærmere om det var fostervann. Jeg kan ikke skjønne noe annet! Men tror jordmødrene er litt skeptiske.. Kommer nok til å bli både overrasket og lei meg dersom de konkluderer med at det ikke var vannet som gikk. Kjenner jeg har lyst å gråte her jeg sitter, men holder tilbake så godt jeg kan. Takk for alle fine kommentarer og lykkeønskninger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 13. oktober 2011 #1195 Del Skrevet 13. oktober 2011 :hoppe: Må veldig bare sette meg ned med jeg også! Lykke til, Teita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrollet Skrevet 13. oktober 2011 #1196 Del Skrevet 13. oktober 2011 Jeg synes også det høres rart ut at det bare skal være slim Høres jo ut som at det var en god mengde som kom og at du er sikker på at det var fostervann. Satser på at det var det som gikk Oppdater oss! Masse lykke-til til deg, Teita! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 13. oktober 2011 #1197 Del Skrevet 13. oktober 2011 Så spennende, Teita Skjønner godt om du blir fortvilet om det ikke var vannet som gikk. Det siste man trenger når man er utålmodig er slike "jukseforhåpninger" Har du rier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 13. oktober 2011 #1198 Del Skrevet 13. oktober 2011 Så spennende det var å komme inn hit da Hvordan går det med deg Teita? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 13. oktober 2011 #1199 Del Skrevet 13. oktober 2011 Krysser fingrene for at det var vannet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 13. oktober 2011 #1200 Del Skrevet 13. oktober 2011 :hoppe: Så utrolig spennende!! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå