Ripsy Skrevet 10. oktober 2011 #1121 Del Skrevet 10. oktober 2011 Vondtene kommer og går, slik de har gjort i hele dag. Men smerten blir ikke noe verre, er lik hver gang.. Syntes dette er vanskelig. Hva er rier? Hva er ikke rier? Når er det rier? Hvordan kjennes det ut? Når er det ekte, og ikke bare modningsrier.. Er ikke bare, bare De spørsmålene stilte jeg meg selv den dagen det hele startet også. Jeg var veldig i tvil om det var i gang eller ikke, for det var jo ikke sååå vondt. Men det viktigste er vel at du tar tiden og ser om de kommer regelmessig. Da jeg så at de kom regelmessig tok jeg meg et varmt bad, for det sies at dersom det bare er kynnere vil det roe seg etter et varmt bad eller en varm dusj. Det gjorde det ikke for meg og da skjønte jeg at nå er det i gang. Håper du slipper å vente noe særlig lenger . Nyt sparkene i magen frem til den lille bestemmer seg for å komme på utsiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter #1122 Del Skrevet 10. oktober 2011 Oppdatering: NB: DETALJER! Var akkurat på do og tisset. Når jeg tørket meg var det tynt slim med litt brunt blodspor i! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter #1123 Del Skrevet 10. oktober 2011 De spørsmålene stilte jeg meg selv den dagen det hele startet også. Jeg var veldig i tvil om det var i gang eller ikke, for det var jo ikke sååå vondt. Men det viktigste er vel at du tar tiden og ser om de kommer regelmessig. Da jeg så at de kom regelmessig tok jeg meg et varmt bad, for det sies at dersom det bare er kynnere vil det roe seg etter et varmt bad eller en varm dusj. Det gjorde det ikke for meg og da skjønte jeg at nå er det i gang. Håper du slipper å vente noe særlig lenger . Nyt sparkene i magen frem til den lille bestemmer seg for å komme på utsiden! Hei Ripsy Takk for svar! Jeg tok en lang og varm dusj i går. Det lindret litt der og da, men det ga seg ikke. Men de ble aldri regelmessig, så det er vel egentlig bare det jeg driver å venter på nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 10. oktober 2011 #1124 Del Skrevet 10. oktober 2011 Høres veldig ut som starten på noe da Kanskje hun kommer i natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter #1125 Del Skrevet 10. oktober 2011 Høres veldig ut som starten på noe da Kanskje hun kommer i natt! Er veldig spent nå! Men tør liksom ikke å være for spent heller, da er jeg redd skuffelsen blir stor. Har et veddemål gående med søsteren til forloveden nå: Hun tror S er ute iløpet av 48 timer. Hvis hun er ute iløpet av 48 timer så må jeg gi henne 200 kr, er hun ikke ute, får jeg 200 kr. Slik jeg ser det, så er det win-win for meg uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 10. oktober 2011 #1126 Del Skrevet 10. oktober 2011 Så spennende! Tydelig at det er noe på gang i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 10. oktober 2011 #1127 Del Skrevet 10. oktober 2011 Så spennende det var her da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter #1128 Del Skrevet 10. oktober 2011 Så spennende! Tydelig at det er noe på gang i allefall Noe skjer ihvertfall Så spennende det var her da! Skjer ikke så veldig mye enda. Har noen brennende, menslignende smerter som kommer og går litt. Går vel egentlig bare å venter på rier som skal bli regelmessige nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 10. oktober 2011 #1129 Del Skrevet 10. oktober 2011 Hurra her skjer det jo ting! Er vel tvilsomt du blir å nå termindatoen din sånn som det holder på! Håper virkelig at dette er begynnelsen. Kanskje riene tar seg opp i natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter #1130 Del Skrevet 10. oktober 2011 Hurra her skjer det jo ting! Er vel tvilsomt du blir å nå termindatoen din sånn som det holder på! Håper virkelig at dette er begynnelsen. Kanskje riene tar seg opp i natt! Vi får se Håper det OPPDATERING: Vært ute å gått en lang tur med naboen min, hunden hennes, og hunden til mamma nå. Bikkja var helt gal, og jeg ble dratt i nykk og napp og masse bøying, og jeg hadde ikke sjans til å holde igjen, fordi han er så sterk. Fikk skikkelig vondt i magen (føles ut som magesår), og gikk på do for å tisse. Masse, masse slim!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 10. oktober 2011 #1131 Del Skrevet 10. oktober 2011 Så spennende! Er nok ikke lenge igjen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 10. oktober 2011 #1132 Del Skrevet 10. oktober 2011 Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 10. oktober 2011 #1133 Del Skrevet 10. oktober 2011 Her ser det ut til at det kommer baby før min kommer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 10. oktober 2011 #1134 Del Skrevet 10. oktober 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 10. oktober 2011 #1135 Del Skrevet 10. oktober 2011 Så spennende Teita!! Lykke, lykke til om fødselen plutselig er igang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 10. oktober 2011 #1136 Del Skrevet 10. oktober 2011 Ååååå!!!! Jeeeiii!!! Vondter og slim we like:) I alle fall i slike sammenhenger, hehe:) Nå blir det spennende å følge med her de neste timene!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter #1137 Del Skrevet 10. oktober 2011 Så spennende! Er nok ikke lenge igjen nå Spennende! Her ser det ut til at det kommer baby før min kommer... Er ikke sikkert det da Førstemann? Så spennende Teita!! Lykke, lykke til om fødselen plutselig er igang Ååååå!!!! Jeeeiii!!! Vondter og slim we like:) I alle fall i slike sammenhenger, hehe:) Nå blir det spennende å følge med her de neste timene!!! Nå må dere ikke overspise dere på da, damer Skjer ikke så veldig mye. Har klart å dusje og skifte sengetøy. Nå ligger vi i sengen å ser på TV. Tenker jeg snart skal prøve å legge meg ned snart å la kroppen få slappe av og jobbe litt. Har jo vært i aktivitet i hele dag, så tror kroppen trenger det. Har bare litt murringer, hvor noen gjør vondere enn andre. Håper på noe regelmessig iløpet av natten, kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 11. oktober 2011 #1138 Del Skrevet 11. oktober 2011 Har det skjedd noe kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter #1139 Del Skrevet 11. oktober 2011 Har det skjedd noe kanskje? Nei Her skjer det ikke så mye mer.. Har sovet utrolig dårlig i natt. Våkner hele tiden! Har litt vondt i magen hver gang jeg våkner, men så gir det seg igjen. Kanskje det er stille før stormen? Eller kanskje det gir seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 11. oktober 2011 #1140 Del Skrevet 11. oktober 2011 Spennende Teita :D Kommer nok kanskje i morgen på fullmåne skal du se Fin deg ei trampoline eller kjør tur på hompitte veier ;D Det skal vist hjelpe sies det. Og sistnevnte fikk nettopp meg til å komme til verden for 21 år siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå