Gå til innhold

Stolt mamma til verdens skjønneste prinsesse <3

Teita

Anbefalte innlegg

:hoppe: for 39 uker og for 10 dager igjen til termin :strix: Du er flink som gjør :husarbeid: Jeg burde, men har så vondt :( Pleier å gjøre det hver dag, men nå gjør jeg det bare 3 ganger i uken. Orker og klarer ikke mer.

Håper for din del at du føder snart :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En liten uke igjen til termin! Nå er snart jenta di her! Det må være herlig å tenke på! :)

Spennende med denne modningsakupunkturen. Tenkte å prøve meg på det selv og når den tid kommer. Jeg hadde god effekt av akupunktur ift bekkenløsning. Litt mindre effekt ift kynnere og kvalme.

Kjedelig at du sover så dårlig :( Håper du får hvilt deg godt ut nå siste tida :)

Ha en fin lørdag videre! :goodbye:

Veldig :) Gleder oss nå!

Om akupunktur har hjulpet på meg, aner jeg ikke. For jeg har ikke merket noe mer eller mindre murringer etter å ha tatt det, men vet ihvertfall at de nålene hun stakk for halsbrann, IKKE hjalp.

Er kjedelig å ikke få sove ja :( Men nå er det jo ikke så lenge igjen :)

Tusen takk :) Ha en fin lørdag du og.

:hoppe: for 39 uker og for 10 dager igjen til termin :strix: Du er flink som gjør :husarbeid: Jeg burde, men har så vondt :( Pleier å gjøre det hver dag, men nå gjør jeg det bare 3 ganger i uken. Orker og klarer ikke mer.

Håper for din del at du føder snart :jepp:

:takke:

Du må høre på kroppen din vet du :) Orker den ikke, så orker den ikke.

Takk! Det håper jeg og! :jepp:

I dag har jeg gjort veldig mye mer enn jeg egentlig har orket. Har handlet mat, vasket bad, kjære har ryddet, også har jeg gått (og faktisk også løpt litt) i terreng med hunden til mamma. Så om det ikke blir noe fødsel snart, så gir jeg opp! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så flink, Teita :jepp: Jm sa til meg at det er mange som får et energikick før fødsel, så KANSKJE det skjer noe hos deg snart :jepp:

Er i hvert fall innom og :hoppe: for 9(!) dager igjen til termin :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt vonde ryggkramper i hele natt, som kom og gikk. Trodde nesten noe var på gang, for det ga seg aldri. Ikke om jeg gikk eller byttet stilling eller noe. Jeg har de fremdeles, men ikke like vondt, og de kommer ikke og går lenger. Har veldig nedpress laangt nede nå. Aldri kjent det så lavt før. Hmm.. :klo: Skjer det noe snart tro, eller må jeg gå sånn her lenge?

Er glad vi fikk gjort så mye i går, for i dag kommer jeg ikke til å orke stort.

Uff, denne ventetiden altså. Det er jo verre enn advent når man er liten :sjenert::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende å høre om, men sikkert ikke like behagelig for deg med de krampene og sånn!

Håper du snart får prinsessen din på utsiden og at du slipper å vente så mye lenger! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende å høre om, men sikkert ikke like behagelig for deg med de krampene og sånn!

Håper du snart får prinsessen din på utsiden og at du slipper å vente så mye lenger! :hoppe:

Tusen takk :) Det håper jeg også! Er veldig klar nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har så menssmerter nå, at det bare føles ut som at jeg går å venter på å blø.. Gud, håper ikke jeg må gå sånn her i mange dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har så menssmerter nå, at det bare føles ut som at jeg går å venter på å blø.. Gud, håper ikke jeg må gå sånn her i mange dager.

Ikke for å være slem; men dette er jo spennende :popcorn: Kanskje lille baby er her snart :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være slem; men dette er jo spennende :popcorn: Kanskje lille baby er her snart :jepp:

Du er da ikke slem :) Syntes det er kjempe spennende selv, men er redd for å håpe på noe også.

Det er ikke noe regelmessig, men noe er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skjer det ting! :hoppe: :hoppe:

Håper virkelig at det er noe på gang! :klemmer:

Oh, you and me both! :jepp:

Ligger her og håper på å få mer vondt! Haha :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble det noe mer vondt på deg? :lur:

:popcorn:

Vondtene kommer og går, slik de har gjort i hele dag. Men smerten blir ikke noe verre, er lik hver gang..

Syntes dette er vanskelig. Hva er rier? Hva er ikke rier? Når er det rier? Hvordan kjennes det ut? Når er det ekte, og ikke bare modningsrier.. :klo: Er ikke bare, bare :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja sånt er ikke enkelt :vetikke: Jeg kan ikke bidra med så mye tips der siden jeg aldri har hatt rier noengang.

Det er vel kanskje noe i det de som har født sier: Du VET virkelig når det er i gang når du har hatt første skikkelige ri. Da skal vel smertene ta seg mer opp og for at de skal være effektive rier. Håper det tar seg opp snart. Høres jo absolutt ut som en start dette da! Spennende!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende! Nå skjer det ting :hoppe: Utrolig hvor glad man kan bli for vondter :fnise:

Krysser fingrene for at prinsessen deres kommer veldig snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv brystvortestimulering :fnise: Men man kan få en del murringer av det og :sukk: På onsdag er det fullmåne, kanskje vi føder da? :fnise:

Edit: HALLO! Jeg må jo :hoppe: for 8 dager igjen til termin!

Endret av HenLu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja sånt er ikke enkelt :vetikke: Jeg kan ikke bidra med så mye tips der siden jeg aldri har hatt rier noengang.

Det er vel kanskje noe i det de som har født sier: Du VET virkelig når det er i gang når du har hatt første skikkelige ri. Da skal vel smertene ta seg mer opp og for at de skal være effektive rier. Håper det tar seg opp snart. Høres jo absolutt ut som en start dette da! Spennende!! :)

Ja, det har jeg hørt også. Men samtidig at jeg hørt om de som ikke visste at de hadde rier, fordi de var vant til sterke menssmerter, men igjen; Alt er vel normalt.

Håper på mer vondt jeg også :fnise:

Wææææ!!! Spennende!!!

Krysser alt for deg<3

Takk <3

:popcorn: Hvordan er det i dag, Teita??

Det samme som i går egentlig..

Så spennende! Nå skjer det ting :hoppe: Utrolig hvor glad man kan bli for vondter :fnise:

Krysser fingrene for at prinsessen deres kommer veldig snart!

Håper, håper!

Ja, haha! Man vil ha vondt liksom :fnise: Er ikke bare, bare.

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. Hva skal man si? :klo: Her har det ikke skjedd noen merkbar fremgang eller utvikling. Jeg hadde modningsrier i hele går (det er jeg sikker på). De kom ofte og holdt på hele dagen og natten, men de ble aldri regelmessige..

Lå å tok tiden på de i natt, men ingen system der. De kom med alt fra 7 minutter til 40 minutters mellomrom. Ganske slitsomt igrunn.

Det er jo bra at det modnes nedi her, og jeg har tro på at det kan gi en bedre fødsel også, men det hadde ikke gjort meg noe om det skjedde noe snart, slik at jeg slipper å være i modningsfasen så lenge.

På onsdag er det fullmåne, så kanskje det skjer noe da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...