Gå til innhold

Stolt mamma til verdens skjønneste prinsesse <3

Teita

Anbefalte innlegg

Krysser fingrene for at det er et tegn på at fødselen er i gang, og ikke at det er noe du har spist :popcorn:

Jeg følte vannet gikk et sekund i dag, men fant ut at det var regnsbuksa mi som ikke holdt tett i regnværet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:popcorn: Så spennende!! Skal se du snart har det lille nurket ditt utenfor :jepp:

Og jeg kjenner til dette med symptomjakt altså :sjenert:

Kos deg på BIM-treff (Hvis du rekker da :fnise: )

Håper, håper. Samtidig som jeg ikke tør å håpe på noe.. :sjenert:

Hadde vi bare blitt gravide et par år tidligere, så hadde jeg vel vært med på barnevognsdaten. :nigo:

--

Oj! Løs mage!

Det kan jo være et tegn på noe, med mindre man har spist noe som forårsaker at magen går i høygir. :fnise: Var nok det jeg hadde problemer med.

Kan være ja :) Tror ikke jeg har spist noe jeg ikke pleier å spise.. :klo: Og har ikke hatt løs mage siden før graviditeten.

Krysser fingrene for at det er et tegn på at fødselen er i gang, og ikke at det er noe du har spist :popcorn:

Jeg følte vannet gikk et sekund i dag, men fant ut at det var regnsbuksa mi som ikke holdt tett i regnværet :fnise:

Tror ikke det er noe jeg har spist, nei. Men det er jo spennende. Samtidig tør jeg ikke håpe for mye, for da blir jeg bare så skuffet.

Hehe, godt det ikke var vannet da. Du må vente liiiiitt til, men så kan vannet gå :)

Bim-treff var koselig, men det gikk nok ikke helt etter planen. Vi møtte opp, og der var det stengt gitt. Det ble naboen min, Niennas, hun som hadde laget arrangementet og meg. Men vi fant et annet sted og tok oss en dessert og skravla :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra det ble et treff selv om det ikke ble helt som planlagt da:)

Hehehe, må bare le litt av regnbuksevannet til benni:)

:jepp:

Haha!

Fremdeles løs i magen :strix:

Haha, tenk å være glad for noe sånt :sjenert: Tror man blir litt gal som høygravid.

Jordmortime og akupunktur igjen i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med BIM-treff, selv om det ikke ble helt som planlagt da :jepp:

Lykke til med akupunktur og jordmortimen i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:strix: løs mage :strix:

HAHA, det var jo og en ting å dele ut hjerter for :fnise: Lykke til hos akupunktur og jm :jepp:

Jeg vet :fnise: Haha! Tenk å bli glad for løs mage liksom..

Koselig med BIM-treff, selv om det ikke ble helt som planlagt da :jepp:

Lykke til med akupunktur og jordmortimen i dag :)

Takk!

Spennende :jepp:

Da har jeg vært hos jordmor og fått akupunktur. Jeg hadde visst høyt blodtrykk og litt protein i urinen, pluss at jeg har hatt litt hodepine de siste dagene, og jeg har nå ødem på 3! Så JM var redd for svangerskapsforgiftning.. Jeg skulle ringe til sykehuset dersom jeg fikk noen symptomer iløpet av helgen.

Ellers var alt fint med babyen. Hun ligger fremdeles festet i bekkenet og JM sa hun lå helt kurant for fødsel. 148 slag i minuttet, om jeg ikke husker helt feil.

Fortalte om "jukseriene" mine, og hun sa det var modning :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: for modning! Det er i hvert fall en fin ting å dele ut hjerter for :fnise: 148 slag i minuttet er kjempebra :jepp: Synes det er kjempekjekt å vite hvor mange slag lillegutt har fra gang til gang. Gutter ligger som oftest rundt 140 og nedover og jenter ligger fra 140 og oppover (med unntak, så klart).

Håper ikke du får svangerskapsforgiftning :klemmer: Håper alt går bra nå den siste tiden :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina
:strix: for modning, men ikke for at du har litt høyt blodtrykk, proteiner i urinen og ødem. Bare pass på deg selv, det er det viktigste. Håper uansett det ikke utvikler seg videre til svangerskapsforgiftning! :klemmer:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: for modning! Det er i hvert fall en fin ting å dele ut hjerter for :fnise: 148 slag i minuttet er kjempebra :jepp: Synes det er kjempekjekt å vite hvor mange slag lillegutt har fra gang til gang. Gutter ligger som oftest rundt 140 og nedover og jenter ligger fra 140 og oppover (med unntak, så klart).

Håper ikke du får svangerskapsforgiftning :klemmer: Håper alt går bra nå den siste tiden :klemmer:

Ja, de sier så. Selv om legen min nekter for at det har noen som helst sammenheng. Men men. Takk for :strix:

Jeg har nok en mild utgave av svangerskapsforgiftning allerede, men ikke sånn at det er farlig. Men dersom jeg får mer symptomer så måtte jeg love å ringe til sykehuset. Så får bare slappe av og følge med :jepp:

:strix: for modning, men ikke for at du har litt høyt blodtrykk, proteiner i urinen og ødem. Bare pass på deg selv, det er det viktigste. Håper uansett det ikke utvikler seg videre til svangerskapsforgiftning! :klemmer:

:takker:

Nei, det var ikke så bra. Får håpe det ikke blir verre. Da blir jeg såfall satt i gang.

Tusen takk for :klemmer:

Endret av Teita
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg :danse::strix: for 39 uker :strix::danse:

10 dager til termin! Nå blir det nedtelling på dager, og ikke uker fremover.

Lille Sophie :hjerte:

Det har vært koselig å ha deg inni magen min, men nå skal du få lov til å komme ut. Mamma og pappa og resten av familien din venter på deg. Vi gleder oss til å møte deg, se på deg og ta på deg :rodmer:

Du kommer til å bli høyt elsket, og ha mange rundt deg som bryr seg om deg.

Kom lille prinsesse!

Endret av Teita
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aaaawww<3 Har ikke mer å si nå som trøtt og hormonell:)

Hurra for 39 uker!!!!

Natti!!

Sov godt, Skytte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: 39 uker :hoppe:

Så nydelig tekst til Sophie :rodmer:

Nå er det virkelig ikke lenge igjen til hun er her! Blir skikkelig gira på dine vegne merker jeg :sjenert: Håper hun kommer veldig snart!

God helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 uker! :strix: Heldiggris! :nigo:

Håper det ikke utvikler seg til noe mer enn det allerede har gjort. Men i så fall så får du se positivt på det, at du blir satt i gang litt tidligere enn du ellers ville ha blitt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aaaaaaaw :rodmer: *tørker tårer* :hjerte:

Syns lille prinsesse kan komme ut nå jeg og :rodmer:

:hoppe: for 39 uker hvertfall, og for modning :hoppe:

Kanskje hun bestemmer seg for å komme i helgen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: 39 uker :hoppe:

Så nydelig tekst til Sophie :rodmer:

Nå er det virkelig ikke lenge igjen til hun er her! Blir skikkelig gira på dine vegne merker jeg :sjenert: Håper hun kommer veldig snart!

God helg :klemmer:

:takke:

Nei, nå er det ikke lenge igjen uansett. Gleder meg :)

God helg til deg også.

39 uker! :strix: Heldiggris! :nigo:

Håper det ikke utvikler seg til noe mer enn det allerede har gjort. Men i så fall så får du se positivt på det, at du blir satt i gang litt tidligere enn du ellers ville ha blitt. :)

Ja, jeg blir nok satt igang dersom jeg har svangerskapsforgiftning, men jeg vil jo unngå å bli satt i gang så langt det lar seg gjøre, selv om jeg er veldig klar. Det blir jo ikke naturlig, og riene får ikke bygget seg opp på den måten de skal. Men må man, så må man.

Aaaaaaaw :rodmer: *tørker tårer* :hjerte:

Syns lille prinsesse kan komme ut nå jeg og :rodmer:

:hoppe: for 39 uker hvertfall, og for modning :hoppe:

Kanskje hun bestemmer seg for å komme i helgen :D

Det syntes jeg og! :) Er veldig klar nå merker jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg tenkt å få gjort unna litt :husarbeid: Ihvertfall få vasket over badet, for det begynner å bli en liten stund siden.

Våknet opp med litt småmurringer i korsryggen, men jeg tør virkelig ikke å håpe på noe! Mulig jeg bare har ligget feil eller noe. Sovnet ikke før i 07 tiden i natt, men det kan jo også være fordi jeg sov noen timer etter akupunkturen i går.

Det sies jo at man sover bedre rett før fødsel, fordi kroppen automatisk samler opp et energilager. Hvis det stemmer, så kommer jeg aldri til å føde.. Syns jeg bare sover dårligere og dårligere.

Jeg går jo å får modningsakupunktur, hvor hensikten er å gjøre fødselen kortere, og ikke noe annet. Men jeg tror jordmor så på meg i går at jeg var sliten og lei nå.

Meg: "Kan du ikke sette sånne ,, Jeg vil føde, nåler? ,,"

Hun: "Jo, jeg tror jeg heller konsentrerer meg om å sette deg igang nå."

Jeg fikk også nåler for halsbrann siden den er skikkelig ille for tiden, men det hjalp ihvertfall ikke, så jeg tror egentlig ikke akupunktur har noen særlig effekt på meg.

Nå ble det mye "bla, bla, bla" her. Jeg får vel sette igang snart! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten uke igjen til termin! Nå er snart jenta di her! Det må være herlig å tenke på! :)

Spennende med denne modningsakupunkturen. Tenkte å prøve meg på det selv og når den tid kommer. Jeg hadde god effekt av akupunktur ift bekkenløsning. Litt mindre effekt ift kynnere og kvalme.

Kjedelig at du sover så dårlig :( Håper du får hvilt deg godt ut nå siste tida :)

Ha en fin lørdag videre! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...