Teita Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter #1061 Del Skrevet 4. oktober 2011 Snille kjæresten min som kjørte til Meny for å kjøpe Love Hearts (halsbrann...) til meg, fordi Kiwi som ligger rett ved oss, er utsolgt. Er så ille å ligge å prøve å sove, med konstant brann fra brystet og opp. Også hadde jeg så lyst på potetgull, (fikk et stort saltbehov), og nå har jeg nesten spist en hel pose Fikk også litt massasje i sta fordi jeg var så stiv i hele kroppen, og det er også en av grunnene til at jeg ikke får sove. Det var deilig Nå føler jeg meg litt bedre, og håper bare på litt søvn i natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter #1062 Del Skrevet 5. oktober 2011 Nå har jeg akkurat hatt besøk av Niennas Veldig koselig. Vi skravlet, spiste kanelboller og drakk iste Ellers ikke noe særlig nytt i dag. Fikk sove rundt 04 i natt, og sov litt utover dagen, så det var deilig. Våknet opp med litt magesmerter, som jeg fremdeles har, men ikke sånn menslignende smerter. Kanskje jeg har en liten forstoppelse? Får se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 5. oktober 2011 #1063 Del Skrevet 5. oktober 2011 Åh, massasje hørtes deilig ut!! Love Hearts er greit å ha mot halsbrann ja. Jeg har bare halsbrann av og til, men sørger for å ha liggende til de kveldene. For det er jammen plagsomt.. En annen ting som i alle fall hørtes godt ut, er kanelboller! Har hatt lyst på det i flere uker..Men jeg gidder ikke bake Så da får jeg ha det så godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter #1064 Del Skrevet 5. oktober 2011 Åh, massasje hørtes deilig ut!! Love Hearts er greit å ha mot halsbrann ja. Jeg har bare halsbrann av og til, men sørger for å ha liggende til de kveldene. For det er jammen plagsomt.. En annen ting som i alle fall hørtes godt ut, er kanelboller! Har hatt lyst på det i flere uker..Men jeg gidder ikke bake Så da får jeg ha det så godt! Syns bare jeg får mer og mer halsbrann jeg.. Har jeg ikke Love Hearts tilgjengelig da, så får jeg jo helt spasmer Men da kan sjokolademelk drikkes da, men det som er bra med Love Hearts er at man kan ta en ny, når det kommer tilbake. Kanelboller er digg. Frosne fra Findus i ovnen i 10 minutter, fungerer også fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 5. oktober 2011 #1065 Del Skrevet 5. oktober 2011 Kanelboller! Visste ikke at de hadde det i frysedisen. Jeg synes de små kanelgiflene er nammenam! Så kjekt at du har funnet deg en KG-venninne som bor i nærheten av deg Synes dere KG-jenter er litt teit som ikke bor i Bergen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 5. oktober 2011 #1066 Del Skrevet 5. oktober 2011 Så kjekt at du har funnet deg en KG-venninne som bor i nærheten av deg Synes dere KG-jenter er litt teit som ikke bor i Bergen Jeg bor i Bergen Eller, en 45 min utenfor men allikevel innenfor rekkevidde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 5. oktober 2011 #1067 Del Skrevet 5. oktober 2011 Jeg bor i Bergen Eller, en 45 min utenfor men allikevel innenfor rekkevidde W00tw00t? Når flyttet du fra Horten? Du kunne jo ha vært med på kanelbolle-date med meg og Teita! __ Kanelboller fra Findus funker veldig bra det, altså Gjærbakst generelt er helt fantastisk for tiden, synes jeg! __ Haha, jeg føler at jeg kupper dagboka di Her er kakestykkene jeg fortalte om, har også en her hjemme, som jeg lagde forrige jul Gleder meg masse til å kaste bort masse penger på å lage kort og annet spennende med deg :D Håper du sover godt inatt, og at riene kommer imorgen tidlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 5. oktober 2011 #1068 Del Skrevet 5. oktober 2011 W00tw00t? Når flyttet du fra Horten? Du kunne jo ha vært med på kanelbolle-date med meg og Teita! Flyttet i begynnelsen av juli, da mannen fikk jobb i Bergen. Men skal bort til Horten for å ha eksamen både før og etter jul, så kanskje vi kunne ha treffes da? Kanelbolle-date høres herlig ut foresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 5. oktober 2011 #1069 Del Skrevet 5. oktober 2011 Kanelboller! Visste ikke at de hadde det i frysedisen. Jeg synes de små kanelgiflene er nammenam! Så kjekt at du har funnet deg en KG-venninne som bor i nærheten av deg Synes dere KG-jenter er litt teit som ikke bor i Bergen Jeg bor i Bergen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter #1070 Del Skrevet 5. oktober 2011 Kanelboller! Visste ikke at de hadde det i frysedisen. Jeg synes de små kanelgiflene er nammenam! Så kjekt at du har funnet deg en KG-venninne som bor i nærheten av deg Synes dere KG-jenter er litt teit som ikke bor i Bergen Joda Fra Findus, to forskjellige typer. Ja, veldig koselig Syns mange av dere bor i Bergen og Nord-Norge jeg, og jeg syns dere er teite som ikke bor i samme by som meg. Så det så W00tw00t? Når flyttet du fra Horten? Du kunne jo ha vært med på kanelbolle-date med meg og Teita! __ Kanelboller fra Findus funker veldig bra det, altså Gjærbakst generelt er helt fantastisk for tiden, synes jeg! __ Haha, jeg føler at jeg kupper dagboka di Her er kakestykkene jeg fortalte om, har også en her hjemme, som jeg lagde forrige jul Gleder meg masse til å kaste bort masse penger på å lage kort og annet spennende med deg :D Håper du sover godt inatt, og at riene kommer imorgen tidlig! Kupper da ikke dagboka mi. Nye innlegg er jo bare kos Åh, de kakestykkene var fine! Verksted blir gøy Jeg syns riene kan komme nå! Har liksom gått med en merkelig, lett murring i dag, men det blir ikke noe smerte å snakke om, ut av det.. Flyttet i begynnelsen av juli, da mannen fikk jobb i Bergen. Men skal bort til Horten for å ha eksamen både før og etter jul, så kanskje vi kunne ha treffes da? Kanelbolle-date høres herlig ut foresten Ja! Da må du si fra. Horten er jo rett borti svingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 5. oktober 2011 #1071 Del Skrevet 5. oktober 2011 Hørtes utrolig koselig ut :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 6. oktober 2011 #1072 Del Skrevet 6. oktober 2011 Den halsbrannen ja. Er noe herk Er blitt så ille hos meg at jeg gulper magesyre. Eneste som har noe som helst effekt her er sjokolademelk og tro det eller ei, tyggis. Snill kjæreste som kjøper lovehearts til deg. Kan være livreddende de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 6. oktober 2011 #1073 Del Skrevet 6. oktober 2011 Kanelgrifler er også kjempegode, ja! Det meste med kanel på er forsåvidt godt! Minner meg på om at jeg har lyst på risengrynsgrøt i helga.. Håper du får rier snart! Murringer er bedre enn å ikke ha murringer. Tegn på modning, i det minste. Her murrer det også mye om dagen, men ettersom det enda er to uker til det er "greit" å komme, så tar jeg det ikke som et tegn i det hele tatt, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 6. oktober 2011 #1074 Del Skrevet 6. oktober 2011 Gud, jeg så første episode av Jordmødrene nå, sitter jo med hjertet i halsen, ogr gråter både fordi jeg synes synd på de som har vondt, og av glede for de som har fått babyen sin. Jeg merker hormonene står skikkelig på, og gjør meg veldig engasjert i serien. Jeg skal aldri høre på deg igjen, for det er slitsomt å sitte alene og grine mens jeg ser på serier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 6. oktober 2011 #1075 Del Skrevet 6. oktober 2011 Jeg bor i Bergen Eller, en 45 min utenfor men allikevel innenfor rekkevidde Det er innen rekkevidde, men alikevel så langt Jeg bor 5 min fra setrum, så det er vel derfor jeg synes det er langt Jeg bor i Bergen Det vet jeg, jo Hadde glemt det litt Vi kan jo ha en barnevognsdate en dag? __ Stakkers Teita, her kupper vi alle sammen dagboken hennes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 6. oktober 2011 #1076 Del Skrevet 6. oktober 2011 Det vet jeg, jo Hadde glemt det litt Vi kan jo ha en barnevognsdate en dag? __ Stakkers Teita, her kupper vi alle sammen dagboken hennes Barnevognsdate hørtes koselig ut Da er jo guttene på utsiden og vi er forhåpentligvis i bedre form Sorry Teita for at vi kupper dagboken din litt Hadde vært veldig greit om alle bodde i Bergen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter #1077 Del Skrevet 6. oktober 2011 Den halsbrannen ja. Er noe herk Er blitt så ille hos meg at jeg gulper magesyre. Eneste som har noe som helst effekt her er sjokolademelk og tro det eller ei, tyggis. Snill kjæreste som kjøper lovehearts til deg. Kan være livreddende de Ja, det er ikke noe godt. Trodde liksom det skulle bli bedre når magen ble lavere og hodet ble festet, men nei.. Sjokolademelk fungerer også Kanelgrifler er også kjempegode, ja! Det meste med kanel på er forsåvidt godt! Minner meg på om at jeg har lyst på risengrynsgrøt i helga.. Håper du får rier snart! Murringer er bedre enn å ikke ha murringer. Tegn på modning, i det minste. Her murrer det også mye om dagen, men ettersom det enda er to uker til det er "greit" å komme, så tar jeg det ikke som et tegn i det hele tatt, jeg. Enig med deg. Jeg hadde jo cravings på Vestlandslefser med sukker og kanel hele 2. trimester. Nå som jeg går å venter, prøver jeg jo diverse kjerringråd. Deriblant kanel. Jeg har ødelagt kanel! Ja, alle vondter er gode vondter nå, syntes jeg Typen tror det har klikket for meg, for jeg sier: Au, nå har jeg vondt - men det er bra! Haha. Gud, jeg så første episode av Jordmødrene nå, sitter jo med hjertet i halsen, ogr gråter både fordi jeg synes synd på de som har vondt, og av glede for de som har fått babyen sin. Jeg merker hormonene står skikkelig på, og gjør meg veldig engasjert i serien. Jeg skal aldri høre på deg igjen, for det er slitsomt å sitte alene og grine mens jeg ser på serier! Haha! Er en fin forberedelse da Dessuten er hormoner inn, liksom. Neida, spam dagboken min dere. Bergensjenter altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter #1078 Del Skrevet 6. oktober 2011 NB: Intime detaljer! Whoho, løs mage! Har ikke slitt med magen i det hele tatt mens jeg har vært gravid. Her har alt vert normalt fra dag en. Ingen forstoppelser, og ingen diarè. Men i går kveld og nå, er jeg løs i magen. Og jeg har jo lest at man gjerne blir litt løs i magen helt på slutten, fordi kroppen tømmer seg naturlig. *Håpe,håpe* Er jo så på symptomjakt for tiden. I kveld skal jeg på BIM-treff (Barn i magen). Aldri vært på det før, men reiser med to jeg kjenner som også er gravide, også blir det jo koselig å komme seg ut litt Blir spennende å se hvor mange som dukker opp osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 6. oktober 2011 #1079 Del Skrevet 6. oktober 2011 NB: Intime detaljer! Whoho, løs mage! Har ikke slitt med magen i det hele tatt mens jeg har vært gravid. Her har alt vert normalt fra dag en. Ingen forstoppelser, og ingen diarè. Men i går kveld og nå, er jeg løs i magen. Og jeg har jo lest at man gjerne blir litt løs i magen helt på slutten, fordi kroppen tømmer seg naturlig. *Håpe,håpe* Er jo så på symptomjakt for tiden. I kveld skal jeg på BIM-treff (Barn i magen). Aldri vært på det før, men reiser med to jeg kjenner som også er gravide, også blir det jo koselig å komme seg ut litt Blir spennende å se hvor mange som dukker opp osv. Så spennende!! Skal se du snart har det lille nurket ditt utenfor Og jeg kjenner til dette med symptomjakt altså Kos deg på BIM-treff (Hvis du rekker da ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 6. oktober 2011 #1080 Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Hadde vært veldig greit om alle bodde i Bergen Hadde vi bare blitt gravide et par år tidligere, så hadde jeg vel vært med på barnevognsdaten. -- Oj! Løs mage! Det kan jo være et tegn på noe, med mindre man har spist noe som forårsaker at magen går i høygir. Var nok det jeg hadde problemer med. Endret 6. oktober 2011 av Delphina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå