TuttaV Skrevet 3. oktober 2011 #1041 Del Skrevet 3. oktober 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 3. oktober 2011 #1042 Del Skrevet 3. oktober 2011 Veldig fin babygym Her blir vi å gå for en med flere farger slik at han får mer å kikke på, men hadde det ikke vært for det så ville jeg foretrukket noe slikt som du får Passer mye bedre inn i stua Så kjedelig at det dabbet av. Men i det minste så er det tegn på at det skjer ting, og det er jo bedre enn om det ikke skjedde noe i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 3. oktober 2011 #1043 Del Skrevet 3. oktober 2011 Sikkert modnings/maserier Ting skjer i hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter #1044 Del Skrevet 3. oktober 2011 Veldig fin babygym Her blir vi å gå for en med flere farger slik at han får mer å kikke på, men hadde det ikke vært for det så ville jeg foretrukket noe slikt som du får Passer mye bedre inn i stua Så kjedelig at det dabbet av. Men i det minste så er det tegn på at det skjer ting, og det er jo bedre enn om det ikke skjedde noe i det hele tatt. Tusen takk De lekene skal byttes ut når ungen er 6 mnd, med fargesprakende leker, slik at det trener motorikken. De som henger på nå er sånne som lager lyd og speil, som passer fra nyfødt. Haha ja, denne passet perfekt inn i fargene jeg har i stua Ja, det er sant. Bedre enn ikke noe. Likevel er det slitsomt å ligge der og tro at det skjer noe, men så går det over.. Håper ikke jeg blir en av de som har sånne smerter i flere uker, for da tror jeg at jeg kommer til å bli gal tilslutt Sikkert modnings/maserier Ting skjer i hvert fall Tror det var det, ja. Ettersom jeg har lest i dag, så var smertene mine helt like riesmerter, bare at rier blir verre og verre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 3. oktober 2011 #1045 Del Skrevet 3. oktober 2011 Så smart at man kan bytte ut lekene etter hvert! Den jeg har sett her hjemme som ikke har så mye farger, den tror jeg ikke man kunne bytte ut på.. "herlig" med masrier! Får håpe det går over til ordentlige rier ganske så snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter #1046 Del Skrevet 3. oktober 2011 Så smart at man kan bytte ut lekene etter hvert! Den jeg har sett her hjemme som ikke har så mye farger, den tror jeg ikke man kunne bytte ut på.. "herlig" med masrier! Får håpe det går over til ordentlige rier ganske så snart! Ja, den er ganske så smart Uff ja, det gjør jeg også! Er så klar nå! ________________________________________________________________ I dag har jeg fått ryddet og vasket litt i leiligheten, samt laget mat. Til middag ble det svin indrefilet, fløtegratinerte poteter, kantarellsaus og salat. Det ble veldig godt Så fikk jeg hjelp av forloveden til å skifte sengetøy, siden jeg ikke orket å gjøre det i helgen. Redebygging, sier du? Er så redd for at fødselen setter i gang når det ser ut som et bomba horehus her. (Beklager ordbruken ) Har liksom ikke så veldig lyst til å komme hjem med en nyfødt, og måtte begynne å rydde og vaske med en gang.. Så jeg tar litt og litt hver dag, sånn at det ser greit ut her hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 3. oktober 2011 #1047 Del Skrevet 3. oktober 2011 Høres lurt ut å smårydde litt hver dag syns jeg! Så deilig middag du lagde på en mandag da På meg ble det bare Fjordland sin thaigryte siden jeg skulle være flink student og kjære heller ikke er hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter #1048 Del Skrevet 3. oktober 2011 Høres lurt ut å smårydde litt hver dag syns jeg! Så deilig middag du lagde på en mandag da På meg ble det bare Fjordland sin thaigryte siden jeg skulle være flink student og kjære heller ikke er hjemme Fjorland kan være godt det Så godt - så enkelt. Hehe. Er greit med litt sånt innimellom, når man må spise alene og ikke har tid til å lage noe særlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 3. oktober 2011 #1049 Del Skrevet 3. oktober 2011 Oioi, ting skjer!! Blir spennende nå fremover å følge med:) Kjempefin babygym:) Og veldig lurt å holde huset shinet nå i tilfelle det skjer noe:) Det blir fort nok på tide med husarbeid uansett når man kommer hjem så..! Er litt misunnelig på at du snart er ferdig!! Jeg vil også!! Men har heldigvis litt som skal gjøres de neste 107 dagene Håper natten blir fin<3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter #1050 Del Skrevet 4. oktober 2011 Jeg har en uforklarlig uro i kroppen, som jeg har hatt nå de siste nettene. Jeg får ikke sove, og det er umulig å finne en liggestilling som er god. Jeg blir så oppgitt og lei meg når jeg ser at klokken bare blir mer og mer.. Kjenner at dette tærer på meg. Jeg føler jeg har prøvd alt som prøves kan. Prøvd å slite meg helt ut, men det hjalp heller ikke. Så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre Ligger bare å hører på forloveden sove, og som snart skal stå opp for å dra på jobb. Gud, det er så kjedelig! Når jeg har slike netter, er jeg så redd for at fødselen skal starte. Skjønner ikke hvordan jeg skulle klart å gjennomgå et maratonløp som en fødsel, sånn som dette her.. Uff, dette ble nok et klageinnlegg, men jeg blir bare så utrolig frustrert.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 4. oktober 2011 #1051 Del Skrevet 4. oktober 2011 Kjenner veldig godt til det å ikkje sove, dessverre. Men eg lar meg ikkje frustrere av det. Ja det er lett å sei, men det er viktig. Du sovnar ikkje i det heile om du blir oppgitt for at du ikkje får sove. Det er veldig vanlig å sove dårlig på slutten, eg trur det er ein blanding av hormoner og vond kropp. Og det med fødsel, den klarer du sjølv om du har sove lite. Du skal vere ganske i mangel på søvn/utslitt for at det har betydning under fødselen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 4. oktober 2011 #1052 Del Skrevet 4. oktober 2011 Skjønner hvordan du har det. Er fryktelig slitsomt å aldri få en ordentlig natts søvn. Håper virkelig du får hvilt litt mer ut før fødselen starter. Man blir lettere forstyrret av å gå rundt uten særlig søvn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 4. oktober 2011 #1053 Del Skrevet 4. oktober 2011 det er ikke godt å ligge våken hele nettene.. Jeg har heldigvis ikke kommet til det stadiet enda, blir bare noen timer her. Men syns det er slitsomt, så kan ikke forstå hvordan det er med hele netter Men om fødselen skjer så er jeg sikker på at du har skjulte krefter i kroppen. Så får du sikkert et stort adrenalinkick når du virkeligen vet at NÅ kommer prinsessa snart Vet ikke om det er ekte tenking, eller om det er ønske tenking For lurer ofte på hvor folk får energien til en stor fødsel når de er så slitne fra før.. Tror nok det er en magisk skjult energi bare vi damer har jeg Redebygging ja.. Er nok det du styrer på med Men syns du fint skal gi beskjed til kjærestemannen at han godt kan ta en dans med moppen før du kommer hjem da. Det har nemmeligen jeg planer om. Ikke at jeg tror han kommer til å gjøre det da, men lov å prøve seg. Uansett har du ikke lenge igjen Teita Hun kommer nok snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 4. oktober 2011 #1054 Del Skrevet 4. oktober 2011 Hei søta! Jeg fikk meldinga di, men tør ikke å svare, i frykt for å vekke deg, så jeg svarer deg like godt her Onsdag er ikke noe problem, vi møtes når du orker. Har ingen planer, så det går så bra! Håper du fant søvnen fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 4. oktober 2011 #1055 Del Skrevet 4. oktober 2011 Forstår hva du mener Det er så irriterende å ikke finne en god liggestilling. Alt er bare gale Gleder meg til magen er bortevekk så jeg kan sove på magen igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter #1056 Del Skrevet 4. oktober 2011 Kjenner veldig godt til det å ikkje sove, dessverre. Men eg lar meg ikkje frustrere av det. Ja det er lett å sei, men det er viktig. Du sovnar ikkje i det heile om du blir oppgitt for at du ikkje får sove. Det er veldig vanlig å sove dårlig på slutten, eg trur det er ein blanding av hormoner og vond kropp. Og det med fødsel, den klarer du sjølv om du har sove lite. Du skal vere ganske i mangel på søvn/utslitt for at det har betydning under fødselen :klemmer : Det må da være en grunn til at det står over alt, og at jordmødre sier at dersom man har hatt en dårlig natt, så må man passe på å sove på dagen, for man vet aldri når fødselen setter i gang. Så nå har jeg begynt å høre på det. Ihvertfall nå som jeg ikke har noe nattesøvn i det hele tatt.. :klemmer : Skjønner hvordan du har det. Er fryktelig slitsomt å aldri få en ordentlig natts søvn. Håper virkelig du får hvilt litt mer ut før fødselen starter. Man blir lettere forstyrret av å gå rundt uten særlig søvn. Takk for Er veldig slitsomt.. Heldigvis klarer jeg å slumre litt utover dagen! :klemmer : det er ikke godt å ligge våken hele nettene.. Jeg har heldigvis ikke kommet til det stadiet enda, blir bare noen timer her. Men syns det er slitsomt, så kan ikke forstå hvordan det er med hele netter :klemmer : Men om fødselen skjer så er jeg sikker på at du har skjulte krefter i kroppen. Så får du sikkert et stort adrenalinkick når du virkeligen vet at NÅ kommer prinsessa snart :rodmer : Vet ikke om det er ekte tenking, eller om det er ønske tenking For lurer ofte på hvor folk får energien til en stor fødsel når de er så slitne fra før.. Tror nok det er en magisk skjult energi bare vi damer har jeg :fnise : Redebygging ja.. Er nok det du styrer på med : ) Men syns du fint skal gi beskjed til kjærestemannen at han godt kan ta en dans med moppen før du kommer hjem da. Det har nemmeligen jeg planer om. Ikke at jeg tror han kommer til å gjøre det da, men :sjenert : lov å prøve seg. Uansett har du ikke lenge igjen Teita : ) Hun kommer nok snart :rodmer : Takk for Jeg håper for din skyld at du aldri får det så ille som det her. Unner ikke min verste fiende å ha det sånn. Mye mulig man får en ukjent energi når det hele faktisk setter i gang, men jeg skjønner ikke hvor jeg skal få den energien fra Vingler bare rundt her og kroppen føles ut som en dårlig "dagen der på." Jeg har heldigvis en mamma som har påtatt seg oppgaven med å tømme søppel og evt. ordne opp litt her, dersom det trengs Nei, det er forhåpentligvis ikke så lenge igjen nå! Hei søta! Jeg fikk meldinga di, men tør ikke å svare, i frykt for å vekke deg, så jeg svarer deg like godt her : ) Onsdag er ikke noe problem, vi møtes når du orker. Har ingen planer, så det går så bra! : ) Håper du fant søvnen fort : ) Aww, så søtt. Det hadde ikke gjort noe Sover ikke akkurat godt uansett.. Sovnet ikke før litt etter 10 i dag, men klarte heldigvis å slumre litt frem til nå.. Forstår hva du mener :klemmer : Det er så irriterende å ikke finne en god liggestilling. Alt er bare gale :fnise : Gleder meg til magen er bortevekk så jeg kan sove på magen igjen! :jepp : Uff ja.. Dette er ikke noe gøy! ________________________________________________________________ Litt etter klokken slo 10:00, klarte jeg endelig å få sove litt. Sov ikke godt, og våknet hele tiden, men jeg fikk ihvertfall slumret litt. Føler meg ikke noe bra. Er kvalm og svimmel, og har en uro i kroppen som jeg ikke kan forklare. Er så lei nå, og har ikke lenger energi til å gråte. Tårene bare renner ukontrollert. Har jo hørt at man plutselig sover kjempe godt før fødsel, fordi kroppen lader opp batteriene. Her blir det bare verre og verre, så det blir vel ikke noe fødsel på meg. En positiv ting da; Det er to uker til termin i dag 14 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 4. oktober 2011 #1057 Del Skrevet 4. oktober 2011 hurra for 2 uker til termin!! Hold ut frøken!! :mrgreen: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter #1058 Del Skrevet 4. oktober 2011 hurra for 2 uker til termin!! Hold ut frøken!! :mrgreen: Tusen takk Skal prøve! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 4. oktober 2011 #1059 Del Skrevet 4. oktober 2011 Det må da være en grunn til at det står over alt, og at jordmødre sier at dersom man har hatt en dårlig natt, så må man passe på å sove på dagen, for man vet aldri når fødselen setter i gang. Så nå har jeg begynt å høre på det. Ihvertfall nå som jeg ikke har noe nattesøvn i det hele tatt.. Ja det er klart du må sove på dagen når du kan! Ikkje kjekt å vere heilt tom for energi. Håpar du får ein bedre dag i måro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter #1060 Del Skrevet 4. oktober 2011 Ja det er klart du må sove på dagen når du kan! Ikkje kjekt å vere heilt tom for energi. Håpar du får ein bedre dag i måro Det håper jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå