benni Skrevet 2. oktober 2011 #1021 Del Skrevet 2. oktober 2011 litt forsinket for 38 uker Koselig med bytur, men lurt av deg å gi beskjed når du kjente det var nok *flinking* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 2. oktober 2011 #1022 Del Skrevet 2. oktober 2011 Søndagsklem fra slumreguri i Nord:) Håper virkelig du får deg noen timer god søvn før bebisen kommer. Og etterpå er det bare å sove ved hver ledige anledning:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 2. oktober 2011 #1023 Del Skrevet 2. oktober 2011 STEMMER! Det er jo VÅR måned dette her Det hadde jeg glemt for 13 dager igjen til termin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter #1024 Del Skrevet 2. oktober 2011 :hoppe : :hoppe : litt forsinket for 38 uker :hoppe : :hoppe : Koselig med bytur, men lurt av deg å gi beskjed når du kjente det var nok : ) *flinking* Ja, er viktig å høre på kroppen nå Søndagsklem fra slumreguri i Nord: ) Håper virkelig du får deg noen timer god søvn før bebisen kommer. Og etterpå er det bare å sove ved hver ledige anledning: ) Takk for søndagsklem, Skytte til deg og. Jeg har sovet litt i natt, men sovnet ikke før nærmere 05. Men jeg fikk ihvertfall sover lenge, og ligget å slumret en stund nå da :hakeslepp : STEMMER! Det er jo VÅR måned dette her :sjokkert : Det hadde jeg glemt :fnise : :hoppe : for 13 dager igjen til termin :strix : Jaa, vår måned! Det er 16 dager igjen til terminen min. Tickeren regner feil i antall dager. Terminen min er jo 18. oktober, og da er jeg 40+3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 2. oktober 2011 #1025 Del Skrevet 2. oktober 2011 Jeg visste jo når terminen din var, men tenkte ikke dagene igjen til termin i forhold til dato i dag for 16(!) dager igjen til termin da Skal hoppe HVER dag fremover for deg! Dersom det er nødvendig at jeg hopper hver dag Man vet jo aldri når de små melder sin ankomst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter #1026 Del Skrevet 2. oktober 2011 Jeg visste jo når terminen din var, men tenkte ikke dagene igjen til termin i forhold til dato i dag for 16(!) dager igjen til termin da Skal hoppe HVER dag fremover for deg! Dersom det er nødvendig at jeg hopper hver dag Man vet jo aldri når de små melder sin ankomst Haha, så søtt Jeg skal begynne å hoppe for dagene fra lørdagen av, tenker jeg. For da er det 10 dager til termin. (Hvis ikke noe har skjedd innen det da). En vet jo aldri, som sagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 2. oktober 2011 #1027 Del Skrevet 2. oktober 2011 16 dager høres mye bedre ut enn mine 40 Her hjemme har va termin 40+2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter #1028 Del Skrevet 2. oktober 2011 16 dager høres mye bedre ut enn mine 40 Her hjemme har va termin 40+2 De regner litt forskjellig rundt omkring, har jeg fått med meg. Her brukes ihvertfall den nye metoden, som er 40+3, og man blir henvist til overtidskontroll ved 41+3. Ja.. 16 dager høres litt bedre ut, men husk at jeg har vært på 40 dager jeg også Og det går fort altså Selv om det kanskje ikke virker sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 2. oktober 2011 #1029 Del Skrevet 2. oktober 2011 for over 38 uker! Så spennende smerter du beskriver! (aldri beskrevet noen smerter som spennende før , men i dette tilfellet syns jeg at det var det ) Kan jo virkelig være tegn på at modning er på gang dette her! Ønsker deg noen fine siste dager før frøkna kommer og verden snus på hodet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter #1030 Del Skrevet 2. oktober 2011 for over 38 uker! Så spennende smerter du beskriver! (aldri beskrevet noen smerter som spennende før , men i dette tilfellet syns jeg at det var det ) Kan jo virkelig være tegn på at modning er på gang dette her! Ønsker deg noen fine siste dager før frøkna kommer og verden snus på hodet Tusen takk! Er deilig å ha kommet enda lenger. Hehe, spennende smerter ja Du kan vel si det sånn. Har endel nedpress og kynnere, men det er også det eneste nå. Er ganske stille inni her. Går bare å venter, men kommer vel til å bli gal dersom jeg fortsetter sånn her. Får bare smøre meg med tålmodighet og vente.. (Lettere sagt enn gjort, forresten ) Tusen takk Ja, tenk. Nå blir livet mitt snart helt forandret. Er litt skummelt også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 2. oktober 2011 #1031 Del Skrevet 2. oktober 2011 Nei, 16 dager er virkelig ikke lenge. Og jeg har nå *sjekke* 25 dager igjen. Jeg GLEDER meg til jeg er under 20 tallet. Og om ikke så lenge så har du bare et et-sifret tall igjen til termin Her blir termin regnet ut ifra 40+2, men jeg aner ikke når overtidskontroll er. Det må jeg spørre om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 2. oktober 2011 #1032 Del Skrevet 2. oktober 2011 Her blir termin regnet ut ifra 40+2, men jeg aner ikke når overtidskontroll er. Det må jeg spørre om Her blir terminen regnet ut i fra 40+3, men jeg regner ut i fra 40+2. Så derfor mener jordmor og lege at jeg bytter uke på mandager, og jeg selv tenker tirsdager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter #1033 Del Skrevet 2. oktober 2011 Er litt forskjellig måter de opererer på rundt om i landet, ja. Ifølge den svenske måten å regne på, så er jeg 38+5 i dag. Men jeg holder meg ihvertfall til den måten min lege og min jordmor regner, for da blir det ihvertfall ikke noe kluss sånn sett Uff, merker jeg er ganske hormonell i dag.. Er så klar, og så lei! Folk sier til meg at det ikke er lenge igjen, og da svarer jeg alltid: "Nei, heldigvis! Gleder meg til å bli ferdig!" Får litt dårlig samvittighet, for da føler jeg jo at det ikke virker som at jeg gleder meg til jenta kommer. Men det gjør jeg jo. Selvfølgelig! Det er bare så mye mer som spiller inn også. Jeg gleder meg til å få tilbake noe jeg kan kalle for en kropp. Jeg gleder meg til å kunne snu meg i sengen uten at det blir jordskjelv. Jeg gleder meg til å slippe å bruke mesteparten av døgnet på toalettet. Jeg gleder meg til å kunne ordne meg, og ta på meg fine klær igjen, sånn at jeg kanskje føler meg litt penere. Etc.. Jeg vet at det enda kan gå nesten en måned før det skjer noe.. Og den tanken tar fra meg all motivasjon. Men jeg må bare endre tankemåten min på et vis, sånn at jeg overlever dersom det skulle skje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 2. oktober 2011 #1034 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) De regner litt forskjellig rundt omkring, har jeg fått med meg. Her brukes ihvertfall den nye metoden, som er 40+3, og man blir henvist til overtidskontroll ved 41+3. Ja.. 16 dager høres litt bedre ut, men husk at jeg har vært på 40 dager jeg også Og det går fort altså Selv om det kanskje ikke virker sånn. Her er overtidskontrollen 41+2 Er vist litt forskjell da ja, men det er jo bare en dag, da. Satser på at det går fort! Satser på at de neste 16 dagene går fort også, slik at du kommer deg til termin Edit: Kan skrive under på det du skriver om ting man gleder seg til etter fødsel. Du er jo sikkert enda mer lei enn meg, så vil bare gi deg en stor klem For jeg skjønner den motløsheten du får av å tenke på hvor lenge det i værste fall er igjen.. Endret 2. oktober 2011 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 2. oktober 2011 #1035 Del Skrevet 2. oktober 2011 Huff, kjenner jeg gruer meg litt til å føle meg sånn som du gjør nå.. Men heldigvis kommer det noe utrolig og godt ut av det, selv om ting sikkert føles håpløst av og til! Hold ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 2. oktober 2011 #1036 Del Skrevet 2. oktober 2011 Jeg ELSKER å være gravid (av og til), eller jeg elsker ikke å være gravid med alle vondtene, plagene og de negative tingene som følger med Men jeg ELSKER å kjenne spark og jeg ELSKER gravidmagen min Men jeg GLEDER meg virkelig til å ikke være gravid lenger. Blir litt sjalu på alle som føder rundt om kring her i Bergen Sjekket litt rundt på nett og her er visst overtidskontroll 41+2, så da satser jeg på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter #1037 Del Skrevet 2. oktober 2011 Her er overtidskontrollen 41+2 Er vist litt forskjell da ja, men det er jo bare en dag, da. Satser på at det går fort! Satser på at de neste 16 dagene går fort også, slik at du kommer deg til termin Edit: Kan skrive under på det du skriver om ting man gleder seg til etter fødsel. Du er jo sikkert enda mer lei enn meg, så vil bare gi deg en stor klem For jeg skjønner den motløsheten du får av å tenke på hvor lenge det i værste fall er igjen.. Tusen takk, Huff, kjenner jeg gruer meg litt til å føle meg sånn som du gjør nå.. Men heldigvis kommer det noe utrolig og godt ut av det, selv om ting sikkert føles håpløst av og til! Hold ut Mitt tips er å prøve så langt det lar seg gjøre og ikke tenke at du snart er i mål, når det nærmer seg Den feilen gjorde jeg. Skulle ønske jeg ventet litt lenger før jeg sa jeg var lei, og begynte å tenke på slutten. Takk Skal prøve å holde ut! Jeg ELSKER å være gravid (av og til), eller jeg elsker ikke å være gravid med alle vondtene, plagene og de negative tingene som følger med Men jeg ELSKER å kjenne spark og jeg ELSKER gravidmagen min Men jeg GLEDER meg virkelig til å ikke være gravid lenger. Blir litt sjalu på alle som føder rundt om kring her i Bergen Sjekket litt rundt på nett og her er visst overtidskontroll 41+2, så da satser jeg på det Du er heldig som klarer å nyte det også Jeg har ikke helt den følelsen jeg.. Føler meg litt som et dårlig menneske innimellom Syntes ikke magen min er stygg, men jeg liker den heller ikke. Men husker jeg syntes spark osv var søtt da Skjønner godt du blir misunnelig når alle rundt deg føder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter #1038 Del Skrevet 2. oktober 2011 Må nesten få sagt noe positivt også da Fikk gave av mamma i dag, altså den vordende mormor. Fikk denne: Syntes den er kjempe fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 2. oktober 2011 #1039 Del Skrevet 2. oktober 2011 Det var en fin babygym Fikk faktisk min babygym av mamma også VELDIG fin og den ligner ganske mye på din, faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter #1040 Del Skrevet 3. oktober 2011 Det var en fin babygym Fikk faktisk min babygym av mamma også VELDIG fin og den ligner ganske mye på din, faktisk Tusen takk Syntes den er kjempefin, også var den så myk og god _________________________________________________________________ Uff.. Hadde noe jeg TRODDE var svake rier i natt! Kjentes ut som sterke menssmerter som begynte i korsryggen og gikk over i magen. Trodde kanskje det skjedde noe da, men NEI! Akk, for noe lureri! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå