Gå til innhold

Stolt mamma til verdens skjønneste prinsesse <3

Teita

Anbefalte innlegg

Ja, det er sant! Diesene er ganske dyre de og, men jeg bestiller de fra Ebay og det er vesentlig billigere. Bestilte endel i går, og gleder meg til de kommer i posten :D Da skal det scrappes!

Tror nok jeg må bli flink å sette meg inn i ebay verden jeg og :jepp:

Og så fiiiin wallstickers på prinsessas rom :rodmer: halledussen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk :rodmer: Ble veldig fornøyd med det :) Gjør veldig mye utav seg.

Ja, kjempe fint :rodmer:

Jeg skal kjøpe "Sov søtt lille venn" og henge på senga hans, men må bare finne den perfekte først :D Og i rette mål. Så tror det blir supert :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TEITA! Du må inn her http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showforum=94 på september-oktober 2011 tråden og skrive deg på terminlista :sjenert:

Har gjort det nå :) Tror jeg var med på den tråden helt i begynnelsen av, men så ble den liksom bare borte :sjenert:

Fredag igjen! Gud, som tiden flyr. Men det er bare bra, for da er det alltids et skritt nærmere å få møtt jenta mi :rodmer:

Det er så bomba i leiligheten nå, at jeg nesten vil stenge meg inne på soverommet og ikke tenke på det :fnise: Jeg hater å ha det rotete! Men jeg er så sliten.. Vet liksom ikke hvor jeg skal hente energien til å rydde fra? Jeg håper den kommer etterpå.

I dag er første morningen på evigheter som jeg ikke har ligget våken eller våknet når forloveden har gjort seg klar til å dra på jobb. Det må jo være et godt tegn. Altså at jeg har sovet så tungt. Deilig, deilig.

Nå er det ikke så mange timene til han kommer hjem. Håper vi får en koselig helg sammen. Har tenkt litt på det at vi ikke har så mange dager igjen, hvor det er kun oss to. Så jeg har litt lyst til å nyte det. Veldig snart kommer det en tredjeperson inn i familien, som vi alltid kommer til å sette først og som kommer til å bli viktigst. Blir litt rart egentlig. Men hun er selvfølgelig veldig velkommen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TEITA! Du må inn her http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showforum=94 på september-oktober 2011 tråden og skrive deg på terminlista :sjenert:

Har gjort det nå :) Tror jeg var med på den tråden helt i begynnelsen av, men så ble den liksom bare borte :sjenert:

Fredag igjen! Gud, som tiden flyr. Men det er bare bra, for da er det alltids et skritt nærmere å få møtt jenta mi :rodmer:

Det er så bomba i leiligheten nå, at jeg nesten vil stenge meg inne på soverommet og ikke tenke på det :fnise: Jeg hater å ha det rotete! Men jeg er så sliten.. Vet liksom ikke hvor jeg skal hente energien til å rydde fra? Jeg håper den kommer etterpå.

I dag er første morningen på evigheter som jeg ikke har ligget våken eller våknet når forloveden har gjort seg klar til å dra på jobb. Det må jo være et godt tegn. Altså at jeg har sovet så tungt. Deilig, deilig.

Nå er det ikke så mange timene til han kommer hjem. Håper vi får en koselig helg sammen. Har tenkt litt på det at vi ikke har så mange dager igjen, hvor det er kun oss to. Så jeg har litt lyst til å nyte det. Veldig snart kommer det en tredjeperson inn i familien, som vi alltid kommer til å sette først og som kommer til å bli viktigst. Blir litt rart egentlig. Men hun er selvfølgelig veldig velkommen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::danse: For 34 uker :danse::hoppe:

Nå er det kun tre skumle uker igjen, så håper hun holder seg inne litt til. Men etter det, er hun hjertelig velkommen når som helst. Jo før, jo bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet det er veldig mange av dere andre som også har skrevet et klageinnlegg om søvn og vondter, men det er vel det eneste jeg har å skrive om nå også..

Jeg kjenner jeg begynner å bli veldig sliten av å aldri få sovet nok. Jeg sover ca. 5 timer i døgnet, og da må man jo trekke fra alle gangene jeg er oppe for å tisse. Sitter ikke igjen med så mye da.

Jeg tror ikke det kommer til å bli noe bedre frem til fødsel, så jeg må jo bare prøve å holde ut så best jeg kan. Men likevel så går det jo utover humøret, og folk rundt meg. Prøver så godt jeg kan å holde humøret oppe, men det blir vanskeligere og vanskeligere.

Jeg tror ikke forloveden skjønner meg. Prøvde å forklare han det i går, men da sier han bare at jeg må slutte å spise før jeg legger meg, og slutte å lese på KG fra mobilen før jeg sovner. Jeg prøver å si at det er helt normalt å få søvnproblemer i slutten av svangerskapet, men virker ikke som han tror helt på det. Og da blir jeg så frustrert.. I tillegg så er han så sliten etter jobb for tiden, så det blir vanskelig å holde en god stemning her. Skulle bare så inderlig ønske at vi kunne nyte den siste tiden vi har igjen, som bare oss to..

Jeg gleder meg til fødsel, men gruer meg til smertene. Men alt i alt, så gleder jeg meg veldig til å få det overstått, og til å få lille jenta på utsiden :rodmer:

Ha en fin lørdag alle sammen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danse: for 34 uker :D Tjohei hvor det går :danse:

Ikke noe godt med søvnproblemer, og det blir ikke stort bedre når den du ønsker skal støtte deg mest ikke forsåtr :( Håper virkeligen at du får hvilt deg ut litt før fødselen, det får vi satse på :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: 34 uker :hoppe:

Er heldigvis ikke så lenge igjen til jenten din kommer, men det er slitsomt å ikke få nok søvn :klemmer: Gikk bare tre dager uten noe særlig søvn, men jeg ble helt ødelagt av det så håper virkelig at du får sove litt bedre snart. Sover du litt på dagen også? Er sikkert lurt å sove når du har muligheten om du får det til. Mamma kjøpte en sovete til meg på helsekosten og den funket faktisk. Kan kanskje være noe? Har du snakket med lege eller jordmor om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er virkelig ikke kjekt med søvnproblemer. Jeg tenker slik at jeg skal styre og stresse med disse søvnprobleme frem til fødsel og att på til ETTER fødsel med mindre jeg er VANVITTIG heldig og får en baby som sover mangfoldige timer i strekk :fise: Men det er nok ikke min flaks, nei :fnise:

Vi får bare holde ut, Teita :klemmer: Vi får en fin "premie" til slutt :jepp:

Edit: Ops, skulle være :fnise: og ikke :fise: på den smilyen :sjenert:

Endret av HenLu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: 34 uker :hoppe: Om bare fire dager er du høygravid! :)

Det høres utrolig siltsomt ut med disse søvnproblemene :( Hvor lenge har du hatt dem nå? Tror jeg har vært heldig hittil. Bortsett fra å gå på do to-tre ganger om natta så sover jeg godt.

Håper det blir bedre snart! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig med søvnproblemer... :( Du kan ikke få din kjære til å være med på en av kontrollene dine hos enten jordmor eller lege slik at en annen en deg kan få forklart til han at det er vanlig med søvnproblemer? Det er litt typisk at mannfolkene ikke vil høre når det kommer fra kvinnen... :erter: Evt. at du får med deg et lite skriv hjem, eller jordmor/lege tar en tlf?

:hoppe: for 34 uker!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, disse søvnproblemene våre :skravle: Det er ikke lett å holde det ut. :kjefte: Du får vise samboeren din noen artikkler om graviditet kanskje han forstår hva du snakker om da. Ikke lett for disse mennene å sette seg inn i hva vi går igjennom. Sambo skjønner ikke alltid helt hva jeg snakker om han heller, men da drar jeg gjerne frem svangerskapsboken og får han til å lese. Virker som det er lettere for han å forstå når han leser det svart på hvitt..... Men i går så han på meg at jeg var sliten uten at jeg trengte å si noe. Tror han så at jeg var blå under øynene :fnise:

Ikke så lenge igjen for deg heller nå :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danse : for 34 uker : D Tjohei hvor det går :danse :

Ikke noe godt med søvnproblemer, og det blir ikke stort bedre når den du ønsker skal støtte deg mest ikke forsåtr : ( Håper virkeligen at du får hvilt deg ut litt før fødselen, det får vi satse på :klemmer :

Takk :danse: Tiden flyr, men det er enda godt!

Nei, det begynner å ta på kjenner jeg. Tror kanskje jeg har fått han til å forstå litt bedre nå.

Ja, ser for meg at jeg skulle føde nå, da tror jeg at jeg hadde besvimt. Men man får vel uante krefter når man endelig ligger der.

:hoppe : 34 uker :hoppe :

Er heldigvis ikke så lenge igjen til jenten din kommer, men det er slitsomt å ikke få nok søvn :klemmer : Gikk bare tre dager uten noe særlig søvn, men jeg ble helt ødelagt av det så håper virkelig at du får sove litt bedre snart. Sover du litt på dagen også? Er sikkert lurt å sove når du har muligheten om du får det til. Mamma kjøpte en sovete til meg på helsekosten og den funket faktisk. Kan kanskje være noe? Har du snakket med lege eller jordmor om det?

Takk :hoppe:

Nei, det er heldigvis ikke så lenge igjen! Jeg prøver å sove litt på dagen, men klarer det som regel ikke :( Når det nærmer seg skikkelig, så får jeg bare prøve å sove så ofte og så mye som mulig, slik at jeg får spart opp litt energi.

Hmm, har lest litt om sånn sovete, kanskje jeg skal kjøpe det? Kan ihvertfall ikke skade å prøve. Skal til legen på onsdag, så jeg får nevne det da, selv om han sikkert ikke kan gjøre noe med det.

Det er virkelig ikke kjekt med søvnproblemer. Jeg tenker slik at jeg skal styre og stresse med disse søvnprobleme frem til fødsel og att på til ETTER fødsel med mindre jeg er VANVITTIG heldig og får en baby som sover mangfoldige timer i strekk :fise : Men det er nok ikke min flaks, nei :fnise :

Vi får bare holde ut, Teita :klemmer : Vi får en fin "premie" til slutt :jepp :

Edit: Ops, skulle være :fnise : og ikke :fise : på den smilyen :sjenert :

Nei, det er ikke så kjekt :( Ja, ikke sant? Det kommer jo ikke til å bli noe særlig bedre fremover :fnise: Får bare prøve å sove alle gangene babyen sover, sånn at vi overlever. Hehe.

Jepp, vi får holde ut og håpe på at premien vår er verdt det tilslutt :rodmer:

:hoppe : 34 uker :hoppe : Om bare fire dager er du høygravid! : )

Det høres utrolig siltsomt ut med disse søvnproblemene : ( Hvor lenge har du hatt dem nå? Tror jeg har vært heldig hittil. Bortsett fra å gå på do to-tre ganger om natta så sover jeg godt.

Håper det blir bedre snart! :klemmer :

Takk :hoppe: Ja, snart høygravid! Selv om jeg har følt meg det en god stund allerede :fnise:

Det er veldig slitsomt. Hmm, må vel være siden jeg blikket 3. trimester tror jeg. Da er du heldig, og - nyt det! :)

Badabing!!! 34 uker!!!

Nå er det ikke lenge igjen!!!

Håper du sover godt inatt<3

34 uker :hoppe: Nei, er heldigvis ikke lenge igjen!

Tok litt tid før jeg sovnet, men jeg sov faktisk ganske så godt i natt, så skal ikke klage :)

Kjedelig med søvnproblemer... : ( Du kan ikke få din kjære til å være med på en av kontrollene dine hos enten jordmor eller lege slik at en annen en deg kan få forklart til han at det er vanlig med søvnproblemer? Det er litt typisk at mannfolkene ikke vil høre når det kommer fra kvinnen... :erter : Evt. at du får med deg et lite skriv hjem, eller jordmor/lege tar en tlf?

:hoppe : for 34 uker!!

Ja, veldig kjedelig.. :( Han er med på alle kontroller, men har ikke snakket noe særlig om søvnproblemene mine enda, for det har liksom ikke vært så ille som det er nå. Men vi skal på kontroll på onsdag, så tenkte å ta det opp da. Jeg har vist han noen tråder her inne blant annet, som viser at jeg ikke er den eneste, så tror kanskje han forstår det litt bedre nå.

Takk :hoppe:

Huff, disse søvnproblemene våre :skravle : Det er ikke lett å holde det ut. :kjefte : Du får vise samboeren din noen artikkler om graviditet kanskje han forstår hva du snakker om da. Ikke lett for disse mennene å sette seg inn i hva vi går igjennom. Sambo skjønner ikke alltid helt hva jeg snakker om han heller, men da drar jeg gjerne frem svangerskapsboken og får han til å lese. Virker som det er lettere for han å forstå når han leser det svart på hvitt..... Men i går så han på meg at jeg var sliten uten at jeg trengte å si noe. Tror han så at jeg var blå under øynene :fnise :

Ikke så lenge igjen for deg heller nå :klemmer :

Ja, huff! Føler for å gi opp innimellom, men så går det liksom bra på en måte også. Det er vel en naturlig endring kroppen går gjennom.

Er lurt å vise frem litt faglitteratur :fnise: Er heldigvis ikke så lenge igjen, og ihvertfall ikke for deg :danse: Prøv å hvil det så mye du kan nå i siste innspurt! :klemmer:

Søndagsklem <3

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til alle søte jenter på KG :klemmer:

I natt har jeg faktisk sovet ganske godt! :) Tok sin tid før jeg sovnet, men da jeg først sovnet, så sov jeg egentlig ikke så verst. Var jo oppe endel ganger, men sov litt lengre intervaller enn jeg pleier. Deilig!

Vi koste oss litt sammen til morningen i dag :hjerte: Også fikk jeg hjelp til å skrifte sengetøy og rydde på soverommet. Er så deilig når slike ting er gjort, og jeg elsker hver gang vi har helt rent sengetøy :hjerte:

Tenker endel på fødsel for tiden. Merker at det nærmer seg, og føler liksom på meg at jeg ikke kommer til å gå helt til termin. Mulig jeg er helt på villspor, men det hadde jo vært deilig. Håper bare hun holder seg inne til uke 37, men etter det, kan hun komme når som helst! :)

I dag blir det hjemmelaget lasagne med frisk salat til. Namnam. Min kjære som ønsket seg det, så da får jeg jo bare lage det da :jepp:

Ha en fin søndag, alle sammen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...