Gå til innhold

Stolt mamma til verdens skjønneste prinsesse <3

Teita

Anbefalte innlegg

Hehe, er litt artig når de hikker. :) Han her pleier også å hikke, kjenner det nesten hver dag.

Her blir det taco. En annen god fredagsmiddag er jo hjemmelagd pizza, eller lasagne med hvitløksbaguetter! :jepp:

Var første gang jeg kjente hikking i dag :)

Gode tips det :) Vi fant heldigvis middag tilslutt. Ba kjære møte meg på butikken når han kom fra jobb, slik at vi kunne handle inn til helgen sammen.

Høres ut som nurket ditt hikket ja :rodmer: Det er ganske morsomt å kjenne. Her begynte gullet å hikke veldig tidlig i graviditeten og det tok en liten stund før jeg skjønte hva det var.... :fnise: Lille knøttet hikker opptil flere ganger i døgnet her, tror hun er litt grådig og svelger for mye om gangen :skratte:

Tror det altså :) Var første gang jeg kjente det ihvertfall.

---

Nå har jeg vært i byen å handlet litt. Kjøpte en tights, tre topper og to gensere. Trengte sårt noe å ha på meg, sånn at jeg kan gå utenfor døren. Ingenting passer lenger :(

Fikk også gavebeviset mitt i posten fra Liberoklubben, så jeg fikk hentet den gratis gavepakken på Lindex. Var en veldig fin pakke, så anbefaler alle å melde seg inn der :) Endel bleier, en lue, våtservietter, babyolje, engangs stelleunderlag til å legge på offentlige stellebord og ammeinnlegg :)

Også fikk jeg jaggu klippet vekk de utrolig slitte tuppene mine! Er så treg på å komme meg til frisør, men i dag var jeg så heldig å få en drop in time. Så nå er håret mitt sunt igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Delphina

Høres så absolutt ut som hikke! :strix:

Rytmiske dunk som blir der en liten stund og som forsvinner etterhvert, akkurat som vår hikke. :fnise: C hikker en god del hun, hver dag. Tror jeg kjenner hikking 2-3 ganger daglig, av og til mindre, av og til mer. :sjenert:

Håper det var en gooood middag! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres så absolutt ut som hikke! :strix:

Rytmiske dunk som blir der en liten stund og som forsvinner etterhvert, akkurat som vår hikke. :fnise: C hikker en god del hun, hver dag. Tror jeg kjenner hikking 2-3 ganger daglig, av og til mindre, av og til mer. :sjenert:

Håper det var en gooood middag! :fnise:

Da var det nok hikking jeg kjente :) Tror ikke jenta mi gidder å hikke så mye, siden jeg ikke har kjent noe før i dag :fnise:

Tror middagen var god, la ikke så godt merke til det for jeg hadde så lavt blodsukker at jeg holdt på å besvime før jeg fikk i meg mat..

---

Glemte forresten å si at jeg kjøpte jo noe til den lille i magen, i byen også (selvfølgelig :sjenert:) H&M hadde fått inn noen ullbodyer i veldig god kvalitet (100% merino ull) også kjøpte jeg en supersøt pysj med sau på :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hikke er så morsomt :fnise: Min har hikket i mange uker og jeg får like vondt i mammahjertet hver eneste gang. Lille hikker et par ganger for dagen, hehe, stakkers liten :(

Fikk du gavebeviset i dag? Jeg meldte meg inn i Liberoklubben med en gang jeg fant ut jeg var gravid (for 5-6 mnd siden?) og vil gjerne ha gavebeviset snart :fnise: Har hentet gavepakken min på Apotek 1 og fått bra bam og noen andre steder. Venter også på Rimi-beviset mitt og må innom et Vitusapotek og hente gavepakken min der..hehe, her har vi full oversikt over hvor man kan få gratis ting, ja :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du finner veldig god beskrivelse på frumaela.com si hjemmeside :) Hun har både video og bilder :) Lykke til, og fikk du det til? :D

Og så bra at du var fornøyd med bodyene :jepp: Rart med strømpisen da.. Kanskje det ikke var der jeg kjøpte mine?!?! Trodde da det. Hm.. Men uansett, ull går heldigvis ikke ut av moten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HenLu: ja, fikk det i posten i går :) Man får det når det er mindre enn to måneder til termin. Jeg skal også hente på Apotek 1 og Vitus apotek. Deilig med alt som er gratis :)

Benni: Jeg valgte den minste størrelsen på nettet, men det var visst for stort. Men ja, det går aldri av moten, så jeg gadd ikke returnere det. Får bare ligge i skuffen sålenge :)

Var på hennes blogg jeg fant oppskriften. Prøvde, men fikk det ikke til :P Får spørre mamma om hjelp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Først og fremst må jeg jo hoppe for 33 uker :hoppe:

7 uker til termin!

Så må jeg klage litt: Våknet med øreverk i det ene øret i dag. Au, au, au! Så nå gjør halve hodet mitt vondt hver gang jeg hoster. Pluss at jeg er rimelig sikker på at jeg har fått svangerskapskløe. Så jeg skal kontakte jordmor på mandag, for å høre om jeg skal ta blodprøve. Er visst slik at at dersom leververdiene er for høye, så kan det være farlig for både meg og barnet. Det er helt sikkert ikke farlig, men det er jo greit å få sjekket det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for 33 uker og 7 uker igjen til termin :strix:

Jeg og ville nok sjekket det. Bedre å være helt sikker på at ingenting er gale enn å gå og uroe seg for alt - det er ikke noe kjekt!

Og jeg vet at man får gavebeviset 2 mnd før termin, men hadde et ørlite håp om at det kom tidligere :fnise: Men men, nå er det 2 mnd til min termin, så da håper vi det kommer snart! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: 33 uker :hoppe:

Det er så moro med gratispakker :jepp:

Kjente gutten min hikke for første gang for noen uker siden og etter det har han hikket nesten hver dag.

Sikkert lurt å få det sjekket så er du helt sikker på at alt er bra. Man kan jo aldri være for sikker :) Håper øreverket gir seg snart :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her snakkes det om alle disse gratispakkene, hehe. Jeg er så treg på sånt, har ikke bestilt en eneste en.. :sjenert:

Håper du føler deg bedre nå! Kjedelig å ha vondt i ørene/hode. Er det på magen det klør? Jeg vet at det ikke er et godt tegn med mye kløe, men jeg husker ikke hvorfor? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe for 33 uker og 7 uker igjen til termin :strix

Jeg og ville nok sjekket det. Bedre å være helt sikker på at ingenting er gale enn å gå og uroe seg for alt - det er ikke noe kjekt!

Og jeg vet at man får gavebeviset 2 mnd før termin, men hadde et ørlite håp om at det kom tidligere :fnise Men men, nå er det 2 mnd til min termin, så da håper vi det kommer snart! :nigo

Takk :hoppe:

Skal få sjekket det :)

Det er nok rett rundt hjørnet. Jeg fikk jo som sagt mitt her om dagen :)

:hoppe: 33 uker :hoppe

Det er så moro med gratispakker :jepp

Kjente gutten min hikke for første gang for noen uker siden og etter det har han hikket nesten hver dag.

Sikkert lurt å få det sjekket så er du helt sikker på at alt er bra. Man kan jo aldri være for sikker : ) Håper øreverket gir seg snart :klemmer

Takk :hoppe: Og :hoppe: for deg også!

Jeg har bare kjent det det ene gangen jeg? Tror ikke jenta mi gidder å hikke så mye liksom :fnise:

Er litt bedre i øret, men er ikke så godt. Verst om morningen.

:klemmer:

Her snakkes det om alle disse gratispakkene, hehe. Jeg er så treg på sånt, har ikke bestilt en eneste en.. :sjenert

Håper du føler deg bedre nå! Kjedelig å ha vondt i ørene/hode. Er det på magen det klør? Jeg vet at det ikke er et godt tegn med mye kløe, men jeg husker ikke hvorfor? :klo

Jepp, gratispakker er deilig. Det burde du få bestilt deg :jepp:

Føler meg litt bedre, men ikke best. Vi skulle egentlig ut å spise i dag for å feire jubileum, men jeg orket ikke, så da koste vi oss inne med ferske reker i stede :)

Jeg klør på magen, ryggen, i håndflatene og på leggene. Holder på å bli gal innimellom! Så er ganske sikker på at det er svangerskapskløe. Får høre med jordmor.

---

Nå har vi akkurat kost oss med hver vår hjemmelagde milkshake :hjerte: Det er lørdag, så jeg får lov! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, sånn kløe hørtes ikke morsomt ut:( Håper det ikke er noe farlig nei!

Åh, shopping.. Det er så deilig å finne noe å ha på seg og føle seg vel med "nytt" hår:)

Og gratispakker er aldri feil!!!

Mmm... Milkshake:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, sånn kløe hørtes ikke morsomt ut:( Håper det ikke er noe farlig nei!

Åh, shopping.. Det er så deilig å finne noe å ha på seg og føle seg vel med "nytt" hår:)

Og gratispakker er aldri feil!!!

Mmm... Milkshake:)

Nei, det er ikke noe morsomt. Holder på å bli gal. Men men.

Veldig deilig. Nå har jeg ihvertfall noen plagg jeg kan ha på meg, uten at jeg føler de sprekker :sjenert:

Gratispakker er ikke feil, nei :) Og milkshake er NAM :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Delphina

:hoppe: for 33 uker! Nå er det bare 49 dager igjen! Nå kjører jeg dagene, så det virker litt lengre.. *ler ondskapsfullt* Neida, bare 7 uker igjen!

Kos deg med milkshake! :D Tenker sånn jeg også når jeg spiser sjokolade, jeg får lov, det er lørdag eller helg! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Delph: Ja, det er på tide å kjøre dager når det er under 50 dager igjen :jepp: Jeg synes ikke det virker lenger da, men kortere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Delph: Ja, det er på tide å kjøre dager når det er under 50 dager igjen :jepp: Jeg synes ikke det virker lenger da, men kortere.

Synes jeg også! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danse: for 33 uker :danse: ikke lenge til prinsessegullet kommer :babyjente:

Kos deg med milkshake med gooood samvittighet :Nikke:

:danse: Takk! Nei, ikke lenge igjen nå, men det er bra, for jeg begynner å bli klar! :)

Koste oss med milkshake vet du :jepp:

:hoppe: for 33 uker! Nå er det bare 49 dager igjen! Nå kjører jeg dagene, så det virker litt lengre.. *ler ondskapsfullt* Neida, bare 7 uker igjen!

Kos deg med milkshake! :D Tenker sånn jeg også når jeg spiser sjokolade, jeg får lov, det er lørdag eller helg! :fnise:

:hoppe: Takk! Hehe, dager ja. Er ikke lenge igjen for deg nå altså!

Koste meg litt ekstra i går, ja :) Og det gjorde godt.

Dager eller uker - dette går fort! :)

Synes jeg også! :jepp:

:jepp:

---

Nå har vi hatt elektriker her (en nabo) som har fikset sånn at jeg har fått lys på badet over hodet, og ikke over speilet. Hater lys over speilet :sjenert:

Også har jeg vasket, brettet og strøket klær. Ble skikkelig sliten :fnise: Men deilig å få det gjort. Også har jeg skrelt poteter og laget ferdig formen med fløtegratinerte poteter. Skal ha det, pluss entrecote til middag i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må forresten fortelle dere noe søtt :rodmer:

Da jeg holdt på å stryke klær, så kom forloveden min bort å brettet opp toppen min og sa: "Se her Sophie. Du må lære nå, ikke lenge til det er du som skal gjøre dette" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utstyrsliste

Det vi trenger

- Termometer

- Uro til seng

Det vi har

- Bleier og våtservietter

- Stellematte

- Diverse kremer og salver

- Bilsete

- Stelleveske

- Vogn

- Regntrekk til vogna

- Dyne til vogna

- Dyne til sengen

- Dyne til Vuggen

- Laken, tisselaken og sengetøy

- Vugge

- Sprinkelseng

- Badebalje

- Lammeskinnspose

- Kluter

- Flere babytepper

- Reiseseng

- Smokk

- Bleier og våtservietter

- Vippestol

- Amme BH'er

- Purelan brystvortesalve

- Ammepute

- Babygym

Edit: Måtte bare lage denne på nytt, slik at jeg fikk linket til den, så jeg slipper å lete gjennom hele dagboken for å finne den frem når jeg trenger den.

Endret av Teita
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...