Gå til innhold

Stolt mamma til verdens skjønneste prinsesse <3

Teita

Anbefalte innlegg

Endelig!

S sovnet 23 (en time på overtid, men hun skjønte sikkert at det er helg, og syntes hun burde få være lenger oppe :fnise:)

Våknet for mat 04, og sov fra 0430-0800.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra økenetter er over. :) vi har også hatt en krevende uke nå, så håper virkelig at det blir bedre snart. :)

Hvordan gikk det med flaske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er fremdeles litt treg med flasken, men pappaen klarte å mate henne mens jeg var borte. Tar bare litt lang tid, men det går ned sakte men sikkert.

Var borte fra S i 5 timer i dag. Det gikk veldig fint. Trodde jeg skulle savne henne veldig mye, men det gikk overraskende greit :) Sov mesteparten av tiden jeg var borte, heldigvis. Nå ligger pappaen å sover. Sikkert helt utslitt, stakkars :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er fremdeles litt treg med flasken, men pappaen klarte å mate henne mens jeg var borte. Tar bare litt lang tid, men det går ned sakte men sikkert.

Var borte fra S i 5 timer i dag. Det gikk veldig fint. Trodde jeg skulle savne henne veldig mye, men det gikk overraskende greit :) Sov mesteparten av tiden jeg var borte, heldigvis. Nå ligger pappaen å sover. Sikkert helt utslitt, stakkars :fnise:

Huff ja..Fem timer med baby er såå slitsomt :fnise:

Deilig å komme seg litt ut da! Det er virkelig gull verdt, både for mamma som får litt egentid, og pappa som får kvalitets tid med ungen helt alene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fem timer der hun sov mesteparten er HARDT altså :fnise:

Var deilig å komme seg ut på egenhånd, selv om det var en meget stressende tur.

I dag har S endelig sovet godt på dagtid igjen. Sovet masse faktisk.

Hun har vært litt treg i magen, så vi har gitt maltekstrakt tre ganger før bæsjen endelig kom. Men når den først kom, så kom den :fnise: Det var nok godt å få ut, ja!

S sovnet 2315 ca, og vi la henne for første gang på eget rom, i sprinkelseng. Hun pleier å sove i vuggen på rommet vårt. Blir spennende å se hvordan det går, og om hun sover bedre der, uten lydene fra oss som beveger oss i dynene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første oppvåkning etter syv timer! :) Kan være tilfeldig pga hun ble veldig mett av to pupper pluss 120 ml velling i går kveld, og fordi det var godt med bæsjebleien, men jeg skal prøve i natt og.

Vi har heller ikke dør eller varmeovn på rommet hennes :fnise: Men det er varmeovn rett utenfor, så det er ikke kaldt, og rommet vårt er tvers over gangen, så om vi har døren vår på gløtt, så hører jeg henne godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter sånn med å finne søvnen for natten, så jeg ligger våken i mange timer før jeg sovner. Og det er jo så dumt, for det er jo dyrebar tid hvor S sover, og jeg burde gjort det samme.. Er nok både psykisk og fysisk. Tenker mye, og jeg har fått belastningsskade av graviditeten fordi jeg la på meg så mye, og det tålte ikke kneskålene mine :sjenert::fnise: Så de verker veldig når jeg ligger, og jeg MÅ ligge i fosterstilling for å sovne, og det hjelper ikke akkurat på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi prøver å legge S nå. Hun har hatt en rar dag. Nesten ikke sovet eller spist. Men når hun først sovnet midt på dagen, så sov hun fem timer ute i vognen også.. Går det an å ha minkedag? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var det. Men så var det den eneste luren hun hadde og. Som regel har hun to til tre iløpet av en dag.

S sovnet 23. Våknet etter seks timer (05) og sov fra 0545- 0815. Dog litt urolig. MEN, det beste av alt; Jeg sov nesten alle de seks timene hun sov. Og DET var deilig! :) Var helt zombie i hele går, så falt omtrent sammen da jeg kunne legge meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sover S ute i regnet i vogna. Har aldri hatt henne ute når det har regnet før, men hadde allerede kledd på henne ull, så da dro jeg bare regntrekket over vogna :)

Hun lå å lekte på babygymmen, også gikk jeg bort til henne, og ble møtt av DEN stanken :fnise: Der var det bæsjebleie på gang, ja. Hun sovnet nesten rett etter jeg skiftet den. Er nok godt å få det ut og vekk.

Ellers har jeg ingen planer i dag. Skulle egentlig på barselmøte, men det ble avlyst. Tenker jeg bare skal legge meg ned i sofaen å slappe av litt nå mens S sover, også får vi se om jeg får til å kaste meg over klesvask og rydding etterpå..

Jeg er så UTROLIG glad i jenta mi, og stolt :rodmer::hjerte: Hun er så flink, snill og god. Kunne ikke fått en større gave enn henne.

Hun leker med tærne sine og putter dem i munn. Ruller fra mage til rygg, og rygg til mage. Smiler og ler nesten hele tiden. Ja, er i generelt godt humør. Hun sier fra når hun er trøtt, men det må hun få lov til.

Vi har kjøpt oss DENNE med pute og brett, og den er virkelig et godt kjøp! Den sitter hun få fint i når vi spiser middag, med lekene sine oppe på brettet, putter helst alle lekene inn i munnen på en gang, og kaster de ned på gulvet. Da må mamma og pappa løfte de opp igjen, også er vi påan igjen :fnise: Hun storkoser seg i stolen!

Jeg tør ikke få flere barn, for jeg er redd jeg ikke kommer til å klare å elske de på samme måte som S :fnise: Tror ikke det er mulig å oppleve denne kjærligheten en gang til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå sover S ute i regnet i vogna. Har aldri hatt henne ute når det har regnet før, men hadde allerede kledd på henne ull, så da dro jeg bare regntrekket over vogna :)

Hun lå å lekte på babygymmen, også gikk jeg bort til henne, og ble møtt av DEN stanken :fnise: Der var det bæsjebleie på gang, ja. Hun sovnet nesten rett etter jeg skiftet den. Er nok godt å få det ut og vekk.

Ellers har jeg ingen planer i dag. Skulle egentlig på barselmøte, men det ble avlyst. Tenker jeg bare skal legge meg ned i sofaen å slappe av litt nå mens S sover, også får vi se om jeg får til å kaste meg over klesvask og rydding etterpå..

Jeg er så UTROLIG glad i jenta mi, og stolt :rodmer::hjerte: Hun er så flink, snill og god. Kunne ikke fått en større gave enn henne.

Hun leker med tærne sine og putter dem i munn. Ruller fra mage til rygg, og rygg til mage. Smiler og ler nesten hele tiden. Ja, er i generelt godt humør. Hun sier fra når hun er trøtt, men det må hun få lov til.

Vi har kjøpt oss DENNE med pute og brett, og den er virkelig et godt kjøp! Den sitter hun få fint i når vi spiser middag, med lekene sine oppe på brettet, putter helst alle lekene inn i munnen på en gang, og kaster de ned på gulvet. Da må mamma og pappa løfte de opp igjen, også er vi påan igjen :fnise: Hun storkoser seg i stolen!

Jeg tør ikke få flere barn, for jeg er redd jeg ikke kommer til å klare å elske de på samme måte som S :fnise: Tror ikke det er mulig å oppleve denne kjærligheten en gang til.

S er ei kjempejente! :rodmer: Du har all grunn til å være stolt!

Vi har sånn stol i og (men ikke brett), så da kan vi ta fram den til neste gang S kommer på besøk ^^

Bare slapp av og nyt livet på sofaen, det fortjener du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

S er ei kjempejente! :rodmer: Du har all grunn til å være stolt!

Vi har sånn stol i og (men ikke brett), så da kan vi ta fram den til neste gang S kommer på besøk ^^

Bare slapp av og nyt livet på sofaen, det fortjener du :)

Tusen takk :)

Sounds like a plan ^^,

Hun sov bare en time, så nå har hun fått mat og ligger på fanget mitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres litt deilig å ha ungen på eget rom, selv om jeg er redd jeg hadde løpt frem og tilbake fra rommene hele tiden :fnise:

O må nok sove på rom med meg i noen år fremover for leiligheten min har bare ett soverom.

Skjønner godt at du er stolt! S er jo så nydelig :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[[Template core/front/global/ehmAd is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]

Høres litt deilig å ha ungen på eget rom, selv om jeg er redd jeg hadde løpt frem og tilbake fra rommene hele tiden :fnise:

O må nok sove på rom med meg i noen år fremover for leiligheten min har bare ett soverom.

Skjønner godt at du er stolt! S er jo så nydelig :rodmer:

Er litt deilig, men vet ikke helt om vi skal innføre det fast eller ikke. Tredje natten nå. Hun bruker lenger tid på å finne søvnen igjen etter nattamming, når jeg har vært å hentet henne, i stede for å bare løfte henne opp fra vuggen ved siden av meg. Vi får se.

Tusen takk :hjerte:

I dag fikk vi lagt S til tiden sin igjen. (22).

I morgen kommer Niennas og Fie. Det blir kos :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natten: Sovnet 22, men våknet litt.. Sovnet raskt igjen og sov til 0345. Fikk mat, og sov til 0800.

I dag har Niennas og Fie vært her en liten tur. Vi heklet og skravlet litt.

S sov første luren sin ute i vognen i tre timer fra kvart på ti. Nå ligger hun ute i vognen igjen.

Jeg holder på med tre hekleprosjekter akkurat nå. Lue til forloveden (beane), bestemorruteteppe til S og rangle til S. Må holde på med flere ting av gangen, for jeg blir så fort lei :fnise:

Nå venter jeg på at forloveden skal komme hjem fra jobb, også skal jeg lage enchiladas til middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

S var ikke i seng før 2330 i går, men hun hadde sovet usedvanlig mye på dagen da. Hun sov fra 2330-0630, og 0645-1000. Det var deilig :)

Nå har jeg heklet tøfler til mamma, og venter på mer garn sånn at jeg kan hekle DENNE til S.

Har også fått ryddet og vasket litt, så da er alt i orden med samvittigheten. S har sovet litt ute i vognen i dag, og nå ligger hun på leketeppet og snakker iherdig til TV :fnise: Ser på unge mødre :sjenert: Er så mye dritt på TV på dagen, og Unge mødre er nesten litt gøy. Mye rart der ute.

Ellers skal vi ha en rolig dag i dag, for i morgen har jeg mye på agendaen. Blant annet; EU kontroll av bilen, fire måneders kontroll med fysio på helsestasjonen og bursdagen til moren min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...