Niennas Skrevet 9. februar 2012 #1861 Del Skrevet 9. februar 2012 S strekker seg etter leker nå, og putter alt i munnen Jeg måtte vaske lekene til hun vi var hos i går, for S tok bare tak i alt, puttet de i munnen og siklet på de.. Er så glad for at leker endelig begynner å bli interessant, for da kan hun bli stimulert på litt andre måter enn meg. Babygym er enda ikke så veldig interessant, men det kan jeg vel egentlig skylde meg selv for. Har ikke vært noe flink til å legge henne på den og øve. Hun ligger som regel ved siden av meg i sofaen på magen, og ser på TV om morningen. Skikkelig TV-slave allerede Sov bedre i natt. S sovnet 2330-0530, og 0545-0845. Jeg sovnet 0030 ca. Håper det fortsetter sånn, for jeg liker ikke at S sover i mange timer, og jeg bare ligger der og ikke klarer å finne søvnen. Sliter litt med søvnen min i perioder, så håper denne er på vei til å gå over. Ihvertfall nå som S sover så bra, for da har jeg jo muligheten til å faktisk få meg endel timer også. Så koselig at S begynner å bli mer baby og mye mindre pudding (som visse andre babyer hun er sammen med ) Fie har heller ikke vist noe interesse for babygymmen sin, skjønner ikke hvorfor jeg stressa så fælt med å skaffe alt sånt før hun ble født... Og hun begynner bare å gråte når vi plasserer "lekestativet" på vippestolen . Godt å høre at du sover bedre, det er slitsomt å ikke sove, når du vet at det kommer til å bli veldig slitsomt dagen derpå! (Og jeg gleder meg til imorgen! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 9. februar 2012 Forfatter #1862 Del Skrevet 9. februar 2012 Puddingtiden er koselig, men det blir faktisk mer gøy når ting begynner å skje, og de utvikler seg og viser interesse for leker osv. Ja, hva skal vi i morgen egenlig? Skal vi være hos meg eller deg, eller? Når får du vite hvordan det har gått for T i dag? Er så spent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 9. februar 2012 #1863 Del Skrevet 9. februar 2012 T besto Så vanvittig deilig!! T skal til Hvasser, og kjører derfor meg og Fie til deg. Tenkte vi bare kunne slappe av, prate og kose oss imorgen, jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 9. februar 2012 Forfatter #1864 Del Skrevet 9. februar 2012 T besto Så vanvittig deilig!! T skal til Hvasser, og kjører derfor meg og Fie til deg. Tenkte vi bare kunne slappe av, prate og kose oss imorgen, jeg? Så bra!! Ok Når kommer du, tror du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 9. februar 2012 Forfatter #1865 Del Skrevet 9. februar 2012 Nå har jeg vært flink og ryddet og støvsugd leiligheten, mens S har ligget å kost seg på babygymmen, faktisk Hang opp endel leker, og hun har dratt de ned, og puttet de i munn Nå ser det litt ut som en barnehage her, men det er jo litt sjarm over det også, på en måte.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 9. februar 2012 #1866 Del Skrevet 9. februar 2012 Så bra!! Ok Når kommer du, tror du? 7-ish? Nå har jeg vært flink og ryddet og støvsugd leiligheten, mens S har ligget å kost seg på babygymmen, faktisk Hang opp endel leker, og hun har dratt de ned, og puttet de i munn Nå ser det litt ut som en barnehage her, men det er jo litt sjarm over det også, på en måte.. Så gøy! Gleder meg til å leke masse med S! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 9. februar 2012 #1867 Del Skrevet 9. februar 2012 (endret) Så koselig at du griper etter leker og slikt! O liker babygymen veldig godt. Ligger og prater ivrig og konsentrert til lekene sine Deilige netter dere har. Nå legges jo hun mye senere enn min da, Så er jo naturlig at hun sover lengre..men skulle gitt mye for å starte dagen klokken syv i stedet for fire fem Kos deg med besøk i morgen. Edit: haha..ja som jeg skrev, koselig at du griper etter leker, teita utviklingen din går så fort at *ammetåke* Endret 9. februar 2012 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 9. februar 2012 #1868 Del Skrevet 9. februar 2012 S strekker seg etter leker nå, og putter alt i munnen Jeg måtte vaske lekene til hun vi var hos i går, for S tok bare tak i alt, puttet de i munnen og siklet på de.. Er så glad for at leker endelig begynner å bli interessant, for da kan hun bli stimulert på litt andre måter enn meg. Babygym er enda ikke så veldig interessant, men det kan jeg vel egentlig skylde meg selv for. Har ikke vært noe flink til å legge henne på den og øve. Hun ligger som regel ved siden av meg i sofaen på magen, og ser på TV om morningen. Skikkelig TV-slave allerede Sov bedre i natt. S sovnet 2330-0530, og 0545-0845. Jeg sovnet 0030 ca. Håper det fortsetter sånn, for jeg liker ikke at S sover i mange timer, og jeg bare ligger der og ikke klarer å finne søvnen. Sliter litt med søvnen min i perioder, så håper denne er på vei til å gå over. Ihvertfall nå som S sover så bra, for da har jeg jo muligheten til å faktisk få meg endel timer også. Det høres veldig ut som C det, hu her elsker å sutte på alt. Til og med uroen over lekegrinda er morsom å sutte på. Det er deilig når leker er litt mer interessant, det er litt lettere å få gjort ting da. Det er bare så koselig å se at S vokser til, har tross alt fulgt med siden S var et bittelite foster. Hu her er veldig interessert i HTC telefonen min (teknisk sett pappas, siden pappa bare låner en litt mer fancy mobil fra jobben). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 10. februar 2012 #1869 Del Skrevet 10. februar 2012 Store, lille S som vokser til Jeg trives veldig godt med M nå, men har alltid gledet meg stort tilhenger blir sånn 3 mnd, da er de så herlige syns jeg, med en god del responser og interesser Riktig god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 10. februar 2012 Forfatter #1870 Del Skrevet 10. februar 2012 7-ish? Så gøy! Gleder meg til å leke masse med S! :D Ok Blir koselig! Så koselig at du griper etter leker og slikt! O liker babygymen veldig godt. Ligger og prater ivrig og konsentrert til lekene sine Deilige netter dere har. Nå legges jo hun mye senere enn min da, Så er jo naturlig at hun sover lengre..men skulle gitt mye for å starte dagen klokken syv i stedet for fire fem Kos deg med besøk i morgen. Edit: haha..ja som jeg skrev, koselig at du griper etter leker, teita utviklingen din går så fort at *ammetåke* Ja, jeg utvikler meg fort Er ganske fornøyd med nettene våre, ja Men jeg tror rett og slett du bare må prøve deg frem. Og plutselig så finner dere en løsning som fungerer for alle. Sånn at dere alle kan få det litt bedre. Det høres veldig ut som C det, hu her elsker å sutte på alt. Til og med uroen over lekegrinda er morsom å sutte på. Det er deilig når leker er litt mer interessant, det er litt lettere å få gjort ting da. Det er bare så koselig å se at S vokser til, har tross alt fulgt med siden S var et bittelite foster. Hu her er veldig interessert i HTC telefonen min (teknisk sett pappas, siden pappa bare låner en litt mer fancy mobil fra jobben). Veldig deilig og koselig å se at de vokser til, og litt annet enn mamma kan bli interessant Tiden går fort! Syns ikke det er lenge siden jeg satt med en positiv graviditetstest.. Og nå er hun fem dager unna 4 måneder allerede. Mobilen ja Skulle vise S en video av henne i går, så tok hun bare tak i telefonen min og slo den av. Haha! Store, lille S som vokser til Jeg trives veldig godt med M nå, men har alltid gledet meg stort tilhenger blir sånn 3 mnd, da er de så herlige syns jeg, med en god del responser og interesser Riktig god helg! Skjønner hva du mener. Men den nyfødttiden er kjempe koselig også, blir bare litt mer gøy, når ting begynner å skje Jeg savner den tiden da hun var bitteliten, men jeg er veldig glad at hun utvikler seg også. God helg til deg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 10. februar 2012 Forfatter #1871 Del Skrevet 10. februar 2012 Yes! Da har jeg fått S som ruller rundt på film! Var helt tilfeldig, for jeg skulle egentlig bare filme henne leke med lekene sine på babygymmen, for å sende til farmoren. Og vips, så snudde hun seg mens jeg filmet. Kan ikke huske sist jeg følte meg så uthvilt som nå. Deilig! S sovnet 2330, og våknet for mat 0430, og sov fra 05-0930. Jeg våknet til og med før henne, og lå bare å ventet til hun våknet. Det tror jeg er første gang Tenkte jeg skulle få hun til å sove litt ute i dag, så nå ligger hun å leker på babygymmen i ull. Får gjort så utrolig mye mer når hun sover ute, for da slipper jeg å liste meg på tå, i redsel for å vekke henne. Det er 6-, så jeg vil ikke la henne ligge ute så lenge, men en drøy time, tenker jeg går fint. Vet at grensen er ved 10-, men jeg er ikke komfortabel med det. Liker best når det er rundt 0 grader ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 12. februar 2012 #1872 Del Skrevet 12. februar 2012 Innom og oppdaterer meg litt i morgenkoma her:) Koselig å lese om utviklingen til snuppa:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 12. februar 2012 Forfatter #1873 Del Skrevet 12. februar 2012 Gratulerer med morsdagen alle her inne I gave fra S, fikk jeg sove hele natten!! Hun sov fra 23-08:30, for første gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 12. februar 2012 #1874 Del Skrevet 12. februar 2012 Gratulerer med morsdagen! Så koselig gave, det er deilig når de sover natt. Hu frøkna her sovnet rundt 22 og sov til 9. :svimer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 12. februar 2012 #1875 Del Skrevet 12. februar 2012 Gratulerer med morsdagen! Så herlig at du fikk en hel natt uforstyrret søvn! Bra gave syntes jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 12. februar 2012 Forfatter #1876 Del Skrevet 12. februar 2012 Gratulerer med morsdagen! Så koselig gave, det er deilig når de sover natt. Hu frøkna her sovnet rundt 22 og sov til 9. :svimer: Takk i lige måde Så deilig! Du er heldig. Gratulerer med morsdagen! Så herlig at du fikk en hel natt uforstyrret søvn! Bra gave syntes jeg! Tusen takk Utrolig deilig! Tør ikke å håpe på at det er noen trend, men det var likevel helt utrolig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 12. februar 2012 #1877 Del Skrevet 12. februar 2012 Kjære flotte Teita! Jeg ønsker deg en flott morsdag, og håper du koser deg på denne dagen, som blir den første du får feire av mange flotte morsdager. Tenk om noen år så blir du vekket av Sophie som har tegnet noe som ligner på en brannbil, og selvsmurte brødskiver, eller når Sophie er enda eldre, og hun har bakt boller! Du har så mange år med hjemmelagde morsdagkort, og blomster plukket bak huset foran deg. Du er en flott mor, og det er imponerende hvor flink du er med Sophie, samtidig som du tar vare på både hus, kjæreste og du har likevel tid til å se fin ut! Selv om du ikke er vår mor, så setter jeg og Fie stooor pris på deg, og selv om dette ikke akkurat kom som en overraskelse så ligger det en liten morsgave til deg hjemme hos oss. Ha en flott dag! morsgave! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 12. februar 2012 Forfatter #1878 Del Skrevet 12. februar 2012 Kjære flotte Teita! Jeg ønsker deg en flott morsdag, og håper du koser deg på denne dagen, som blir den første du får feire av mange flotte morsdager. Tenk om noen år så blir du vekket av Sophie som har tegnet noe som ligner på en brannbil, og selvsmurte brødskiver, eller når Sophie er enda eldre, og hun har bakt boller! Du har så mange år med hjemmelagde morsdagkort, og blomster plukket bak huset foran deg. Du er en flott mor, og det er imponerende hvor flink du er med Sophie, samtidig som du tar vare på både hus, kjæreste og du har likevel tid til å se fin ut! Selv om du ikke er vår mor, så setter jeg og Fie stooor pris på deg, og selv om dette ikke akkurat kom som en overraskelse så ligger det en liten morsgave til deg hjemme hos oss. Ha en flott dag! morsgave! Aww! Så hyggelig! Vi er ikke hoppende glad i heimen i dag, så det var hyggelig at det var noen som tenkte på meg:) Gratulerer så mye med morsdagen til deg også! Håper du får en kjempefin dag med Fiebie og T At du står i fokus og blir skjemt bort litt! Tøflene ble kjempe fine! Gleder meg! Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Aries Skrevet 12. februar 2012 #1879 Del Skrevet 12. februar 2012 Snikleser her! Fant dagboka ved en tilfeldighet og har nå lest meg igjennom hele. Blir nesten litt stolt av deg her jeg sitter, jeg synes du virker som en kjempegod mor/kjæreste. Blir verpesyk av alt graviditet- /babysnakket, men må nok bite i det sure eplet og vente til jeg har blitt litt eldre Enn så lenge får vi bare kose oss med øvinga Ville egentlig bare ønske deg en kjempefin morsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 12. februar 2012 Forfatter #1880 Del Skrevet 12. februar 2012 Holder på å lage DENNE. Tror det blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå