Gå til innhold

Stolt mamma til verdens skjønneste prinsesse <3

Teita

Anbefalte innlegg

Huff så irriterende! Håper de fikser det snart.

Det var billig hos dere i forhold til hos oss med babysvømming. Her koster det 2000..huff..menmen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nav :balltre:

Ja!!

Nav i et nøtteskal :roll:

Er ikke alltid enkle å ha med å gjøre. Her er jeg heldig hvis det går tre timer mellom nattammingen. Spiser som regel hver andre til tredje time. Hele døgnet. Nå har jo vi slitt litt med sovingen i det siste så håper han sover lengre mellom måltidene om natten når vi får døgnrytmen på plass.

Krysser fingrene for dere!

Huff så irriterende! Håper de fikser det snart.

Det var billig hos dere i forhold til hos oss med babysvømming. Her koster det 2000..huff..menmen :)

Uff, det HÅPER jeg og! Har sittet på telefonen med NAV i dag også, men ikke noe mer hjelp i dag. Svaret deres er så ulogisk, at jeg blir bare mer forvirret og irritert etter å ha snakket med de..

Oi, det var dyrt! Men da holder det kanskje på lenger enn her?

Håper du får pengene snart, så vi kan dra ut og kose oss i helgen :D

Det håper jeg og! Men fikk bare beskjed om å "avvente å se".. Kjenner jeg blir frustrert. R har heller ikke fått pengene han skulle fått!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja!!

Krysser fingrene for dere!

Uff, det HÅPER jeg og! Har sittet på telefonen med NAV i dag også, men ikke noe mer hjelp i dag. Svaret deres er så ulogisk, at jeg blir bare mer forvirret og irritert etter å ha snakket med de..

Oi, det var dyrt! Men da holder det kanskje på lenger enn her?

Det håper jeg og! Men fikk bare beskjed om å "avvente å se".. Kjenner jeg blir frustrert. R har heller ikke fått pengene han skulle fått!

Har selv vært NAV-klient og det er vel det dummeste jeg noensinne har vært borti! Det virker som at de ikke greier å gjøre noe som helst rikitg! Og hele systemet er utrolig tungvint!

Føler virkelig med deg og kjenner jeg blir irritert bare av tanken.. :kjefte:

Må jo desverre inn i systemet der igjen snart og jeg gruer meg.

Håper der ordner seg hvertfall! Vondt å gå uten penger! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv vært NAV-klient og det er vel det dummeste jeg noensinne har vært borti! Det virker som at de ikke greier å gjøre noe som helst rikitg! Og hele systemet er utrolig tungvint!

Føler virkelig med deg og kjenner jeg blir irritert bare av tanken.. :kjefte:

Må jo desverre inn i systemet der igjen snart og jeg gruer meg.

Håper der ordner seg hvertfall! Vondt å gå uten penger! :klemmer:

Uff ja.. Det er bare å komme seg ut av systemet så fort man kan etter man er ferdig med foreldrepengene :fnise: Sikker på at de gjør det så tungvindt for at folk tilslutt skal tenke "Nei vettuhva, da driter jeg heller i det!" Sikkert sånn de tjener penger.

Niennas har vært hos meg en liten tur i dag :) Hun hadde kjøpt en søt kjole til S som takk for klærne hun arver, og litt mat til oss, fordi vi er så fattige nå :sjenert: Det var utrolig snilt!!

Forloveden dro i svømmehallen med to kompiser etter jobben i dag, så jeg er alene med S i hele dag. Til gjengjeld får jeg noen timer iløpet av helgen, til å bare være meg, tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen kommer Niennas og mannen hennes på middag og spillkveld hos oss. Vi har fått barnevakt alle sammen, så det blir hygge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I morgen kommer Niennas og mannen hennes på middag og spillkveld hos oss. Vi har fått barnevakt alle sammen, så det blir hygge :)

Dette hørtes jo kjempekoslig ut! Håper dere hygger dere max! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en liten oppdatering

Ligger i sengen med influensa, så har ikke fått vært så aktiv her inne. Feber og piggtråd i halsen. Au au! :(

Håper det gir seg snart, for jeg holder på å bli gal. Vondt uansett hva jeg gjør.

Måtte bare klage litt. Kommer sterkere tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...