Gå til innhold

Stolt mamma til verdens skjønneste prinsesse <3

Teita

Anbefalte innlegg

Åh, så koselig med juletre, da! Vi har bare pyntet kaktusen vår vi :fnise: Men den er nesten en meter høy da, også har vi julekuler og julelys. Men blir nok juletre til neste år.

Hvor skal dere feire jul i år da? :)

Hehe, pynte kaktus er første gang jeg har hørt om :fnise: Men det er jo ihvertfall originalt da!

Vi skal feire hos forloveden sin familie i år. Vi blir MAAANGE, så det blir koselig :) Tror nok S kommer til å være midtpunktet uansett, og alle kommer til å sloss om å få holde henne, men det blir bare kos. Da får mor og far litt fri :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, pynte kaktus er første gang jeg har hørt om :fnise: Men det er jo ihvertfall originalt da!

Vi skal feire hos forloveden sin familie i år. Vi blir MAAANGE, så det blir koselig :) Tror nok S kommer til å være midtpunktet uansett, og alle kommer til å sloss om å få holde henne, men det blir bare kos. Da får mor og far litt fri :fnise:

Hehe, vi gjorde det i fjor og i år. Det er ganske greit når man ikke har juletre :fnise:

Det blir sikkert koselig det ja! :jepp: Det er jo det som er så fint med jula når man har en liten en og kanskje er litt sliten..Da får man masse avlastning :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, vi gjorde det i fjor og i år. Det er ganske greit når man ikke har juletre :fnise:

Det blir sikkert koselig det ja! :jepp: Det er jo det som er så fint med jula når man har en liten en og kanskje er litt sliten..Da får man masse avlastning :jepp:

:jepp: Veldig deilig! Også blir hun nok raskt overlevert til meg når hun begynner å lete etter pupp på alle sammen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp: Veldig deilig! Også blir hun nok raskt overlevert til meg når hun begynner å lete etter pupp på alle sammen :fnise:

Hehe, ja det spørs vel om hun finner lykken hos andre enn deg der :fnise: Synes det er litt artig jeg når O leter etter pupp på pappaen sin :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja det spørs vel om hun finner lykken hos andre enn deg der :fnise: Synes det er litt artig jeg når O leter etter pupp på pappaen sin :gjeiper:

Haha, ja! :fnise:

Hun kan være heldig hos søsteren til forloveden, for hun ammer fremdeles sønnen sin på 11 mnd. Meen... S får ikke lov til å drikke melk fra noen andre enn mammaen sin, nei :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg søta!

Da har jeg endelig fått tatt meg en oppdateringsrunde! Blir så imponert over maten dere lager altså :) Ønsker meg deg på kjøkkenet mitt for jeg er så matlei at her går det mest i knekkebrød med nugatti... Og det er nesten terror å finne på noe høvelig til middag så ikke den stakkars ungen min blir feilernært, hehehe:)

Her har det også blitt julehus!! Det er så deilig <3 Men juletreet har vi ikke fått inn enda så jeg har en ting til å glede meg til :)

Har en pjokk her som prøver å vinke eller noe, gjennom mageskinnet via ribbena mine..! Tror han hilser på en noe ubehagelig måte:)

Ønsker deg en finfin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, etterlater meg et lite spor her jeg.. :)

Samboeren min går ofte med våte flekker på genseren når vesla leter etter puppen :fnise:

Hei hei :) Haha, ja!

Hei på deg søta!

Da har jeg endelig fått tatt meg en oppdateringsrunde! Blir så imponert over maten dere lager altså :) Ønsker meg deg på kjøkkenet mitt for jeg er så matlei at her går det mest i knekkebrød med nugatti... Og det er nesten terror å finne på noe høvelig til middag så ikke den stakkars ungen min blir feilernært, hehehe:)

Her har det også blitt julehus!! Det er så deilig <3 Men juletreet har vi ikke fått inn enda så jeg har en ting til å glede meg til :)

Har en pjokk her som prøver å vinke eller noe, gjennom mageskinnet via ribbena mine..! Tror han hilser på en noe ubehagelig måte:)

Ønsker deg en finfin dag!

Du kan få meg på kjøkkenet ditt, så kan jeg få deg til å ordne alt for meg? :fnise:

Vi er egentlig flinke til å lage mye god mat. Matbudsjettet vårt er langt over gjennomsnittet, men vi bruker heller mindre penger på andre ting, fordi den matkosen gir oss så mye.

Jul i hus er så deilig :hjerte:

:vinke: Tilbake til lille pjokken din :) Ha en fin dag dere og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg prøvd med på decopage (?) på kubbelys :) Ble fint til å være første gang, syntes jeg. Kanskje jeg skal lage litt fler, og gi i små tilleggspakker til jul.

S har vært litt krevende nå.. Tok ikke natta før 03, og var lys våken igjen klokken 08. Blir ikke mye søvn på meg da.. Vært litt vanskelig å få til å sovne i dag også.. Håper ikke det fortsetter sånn, for merker jeg blir sliten, og får jo ikke gjort noe.

I morgen skal jeg få se lille Fie, til Niennas :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, hvordan gjør du det på lys? Limer på på vanlig måte?

Jeg har bare prøvd på glass og lerret enda men har også lyst til å lage sånne fine lys!

Matkos er godt <3 Kjenner at jeg trenger en ny piff på kjøkkenet for jeg er så innmari matlei og lei av å lage mat.. Syns alltid jeg lager det samme liksom..

Blir kos å se spillernybaby ja:) Fint navn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skytte: Jeg søkte på YouTube og diverse hobbyblogger. Jeg bruker krølltang, men man kan også bruke strykejern, spiseskje som varmes over et lys, hårføner og varmepistol. Syns egentlig det var veldig lett :) voksen fra lyset smelter over servietter på en måte, sånn at det kan brennes uten å ta fyr :) Må bruke hvite kubbelys med glatt overflate.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes spennende ut med decoupage på kubbelys :jepp: Det må jeg prøve!

Det var kjempe gøy, og lett! :) Også er det ikke en dyr hobby heller. Sånne kubbelys kan man jo finne rundt omkring til en slikk og ingenting, og en serviettpakke holder til maaange lys! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har hatt to netter nå hvor S ikke har villet tatt natta før klokken 03, og det har vært tøft for meg. Uten søvn er det vanskelig å fungere som en god mor, og da blir jeg lei meg, også blir det en ond sirkel.. Så! I går bestemte jeg meg for å prøve å snu døgnet hennes igjen, så jeg ga henne 80 ml med ferdigblandet NAN, også fikk hun resten av måltidet fra meg, og jammen så sov hun i 7 timer! :hakeslepp: Det er vel rekord, tror jeg.

Så hun sov fra 2330-0630, så fikk hun pupp, og sov igjen til 1030. Det var deilig! Jeg fikk jo ikke sove før 0230 ca (typisk når hun endelig sover), men jeg fikk ihvertfall noen gode timer med søvn :) Og aldri før har jeg en kjent en såå tung tissebleie heller.

Nå har vi lekt og sunget litt, og S har pludret og smilt masse, og jeg har blitt mye flinkere på å tolke tegnene hennes når hun er trøtt, så nå ligger hun å sover i vognen sin i stua :) Er så deilig å slippe en overtrøtt baby, for deet har vært slitsomt enkelte ganger. Det kommer seg - det kommer seg!

Jeg skulle jo egentlig til Niennas i dag, for å se på Fie, men det ble litt krasj, så det får vi ta en annen dag :) Vi får besøk av venninna mi og typen hennes i ettermiddag, for å utveksle julegaver, så det blir koselig. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre frem til det, men..

Skulle gjerne vært en tur i byen for å få ordnet endel ting. Hadde tenkt å lage hjemmelagde fløtekarameller i pyntet syltetøyglass eller noe, som en vert og vertinnegave til foreldrene til forloveden, som de skal få på julaften, men vi får se. Jeg er så lat når det gjelder å reise til byen alene med S, liker best å ha med forloveden for da kan han bære vognen ut og inn av bilen for meg. Syns det er tungt :sjenert: Men vi får se hva vi gjør!

Ha en fin dag alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med så mye søvn :)

Er så slitsomt når man får for lite søvn over tid. Forhåpentligvis fortsetter det i samme bane :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, ja! :fnise:

Hun kan være heldig hos søsteren til forloveden, for hun ammer fremdeles sønnen sin på 11 mnd. Meen... S får ikke lov til å drikke melk fra noen andre enn mammaen sin, nei :nei:

Hehe, nei det hadde ikke O fått heller :fnise: Synes det virker litt rart :gjeiper: Uansett så er jo melken til ei med unge på 11 mnd. anderledes enn melken til oss som har så små babyer.

Matkos er godt <3 Kjenner at jeg trenger en ny piff på kjøkkenet for jeg er så innmari matlei og lei av å lage mat.. Syns alltid jeg lager det samme liksom..

Blir kos å se spillernybaby ja:) Fint navn!

Gudane vet hvordan, men jeg klarte å lese mobiltelefon i stedet for piff, så ble en rar setning :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en kjempeklem, og ønsker deg og dine ei fredelig og deilig jul :gullengel:

Kos dere med familien og hverandre :hjerte:

:klem1:

Tusen takk :klemmer: Good jul til dere og! :hjerte:

Hehe, nei det hadde ikke O fått heller :fnise: Synes det virker litt rart :gjeiper: Uansett så er jo melken til ei med unge på 11 mnd. anderledes enn melken til oss som har så små babyer.

Gudane vet hvordan, men jeg klarte å lese mobiltelefon i stedet for piff, så ble en rar setning :fnise:

Det er sant. Jeg syns amming er en veldig privat og intim greie. De suger faktisk på puppene våre liksom :fnise: Så hadde nok ikke likt at hun sugde melk fra puppene til noen andre :nei:

Haha, ammetåke-brain? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk vært i byen i dag jeg. Løp rundt som en annen gærning, for jeg hadde så dårlig tid. S var hos mormor, og jeg måtte være ferdig klokken 16, for å plukke opp typen på jobb. Tror jeg så ganske stresset ut der jeg løp rundt, og trampet litt med bena når jeg sto i milevis lang kø :fnise::sjenert: MEN, jeg fikk ihvertfall ordnet det jeg skulle.

Fikk besøk av bestevenninnen min og bestekameraten til forloveden, som er kjærester, når vi kom hjem. De ble en liten stund, og etter de dro, fikk jeg laget fire lys og to "papirvesker" til å ha fløtekaramellene oppi til foreldrene til forloveden. Og nå har jeg fått laget karamellene, så jeg venter bare på å få kuttet de opp, og pakket dem inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hohooiii så effektiv du har vært da!!! Energien din går opp og min går ned:)

Så fantastisk deilig med orden på søvnen da:)

Man blir nesten utilregnelig hvis man sover for lite.. Det vet jeg alt om... Det er grusomt å ikke føle seg opplagt når den følelsen strekker seg over flere dager:(

Krysser fingrene for dere fremover nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...