Gå til innhold

Stolt mamma til verdens skjønneste prinsesse <3


Teita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei :)

Nå har jeg endelig kommer litt mer "til meg selv" igjen etter operasjonen. Smertene var verst de tre første dagene, men så har det bare blitt bedre og bedre. Det er fortsatt litt vondt innimellom, men til å leve med :)

I dag har vi vært ute i hagen og lekt med ball. S storkoste seg :) Jeg kan jo ikke løfte henne, så jeg kan ikke være alene med henne enda, i tilfelle hun løper av gårde eller slår seg etc. Jeg liker egentlig ikke å være ute, for jeg er et skikkelig inne- menneske, men i dag var det herlig ute i :sol:

Sålangt er jeg fornøyd med hvordan puppene mine har blitt. De er ikke perfekte, og jeg tror ikke jeg er 37 000 kr verdt fornøyd, men det sies at mye skjer de første tre månedene, så jeg håper de blir litt finere. De er veldig fine med klær på da, fin kløft, hehe :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det er noen som kan nyte sol her i landet :kul:

Det er jo ikke lenge siden du ble operert i det hele tatt, så er vel ikke rart at mye kan skje de første tre månedene. Håper det går rette veien :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Delphina

Nå er det vitterlig lang tid siden jeg var her sist. Grattis med nye pupper! :fnise: Jeg er nå desverre i andre enden av skalaen, mine er digre og en plage for nakke og rygg (så om jeg skal gjøre noe så er det jo snakk om reduksjon... Det er jeg usikker på..)

Skal lese litt bedre etter at C har lagt seg (turbo som har spist middag).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Så bra at det er noen som kan nyte sol her i landet :kul:

Det er jo ikke lenge siden du ble operert i det hele tatt, så er vel ikke rart at mye kan skje de første tre månedene. Håper det går rette veien :duskedame:

Oisann, bedre sent enn aldri, er det ikke det man sier? :sjenert: Har helt glemt å svare her inne jeg!

Det går mye bedre med puppene nå. Jeg er ganske fornøyd :) De er små og har en naturlig størrelse som passer til kroppen min.

Forhåpentligvis har dere fått litt sol nå også :)

Nå er det vitterlig lang tid siden jeg var her sist. Grattis med nye pupper! :fnise: Jeg er nå desverre i andre enden av skalaen, mine er digre og en plage for nakke og rygg (så om jeg skal gjøre noe så er det jo snakk om reduksjon... Det er jeg usikker på..)

Skal lese litt bedre etter at C har lagt seg (turbo som har spist middag).

Det tok vitterlig lang tid for meg å svare også.. :sjenert: Tusen takk! Ja, det er jo noen som har det problemet også :/ Man er vel aldri fornøyd. :fnise: Håper det går bra med deg og dine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bursdag på fredag, og har fått bursdagsgaven min på forskudd, så nå sitter jeg her med en splitter ny datamaskin, så da tenkte jeg å ta turen innom dagboken min igjen :)

Det har vært en tøff tid i det siste. R og jeg gikk fra hverandre etter en stor krangel, og var fra hverandre i tre døgn, mens jeg hadde S helt alene. Men nå har vi bestemt oss for å ta litt tid fra hverandre, mens vi jobber med det som er det største problemet vårt; kommunikasjon, og heller date litt. Bli kjent på nytt, og på en annen måte. Vi har jo ikke noe å bygge på eller falle tilbake til heller, fra før av.

Akkurat nå er ting veldig bra ihvertfall, og livet er ikke så ille :)

S har kommet inn i den barnehagen som er nærmest oss, og det er jeg kjempeglad for! Hun begynner den 12. august. Dessverre rekker ikke barnehagen å ha foreldremøte før start, slik de fleste har, så vi er nødt å dra opp på eget initiativ, for å få sett oss litt rundt osv. Jeg både gruer og gleder meg til hun starter. Blandet frykt :fnise:

Ellers så kommer språket for fullt. S er så flink :rodmer: Det kommer stadig nye ord ut av munnen hennes, og mammaen blir like overasket hver gang. Jeg kan be henne gjøre ting, og hun forstår hva jeg sier, og gjør det. Vel - hvis hun har lyst, selvfølgelig. Ei sta litta ei, ja!

På fredag skal R ha S på overnatting alene, og jeg gleder meg til å få litt fri til å puste ut. Jeg gikk jo gjennom sorg, sinne og skuffelse, mens jeg samtidig var alene med S, så jeg kjenner på hele kroppen at litt alenetid skal bli godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har virkelig fortjent litt alenetid! Så mye som du har vært gjennom...

Leit å lese at dere har gjort det slutt, men masse kred for at dere prøver nye metoder og virkelig jobber med forholdet. Hyggelig at dere koser dere sammen på nytt :hjerte:

Stoooor :klem: til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har virkelig fortjent litt alenetid! Så mye som du har vært gjennom...

Leit å lese at dere har gjort det slutt, men masse kred for at dere prøver nye metoder og virkelig jobber med forholdet. Hyggelig at dere koser dere sammen på nytt :hjerte:

Stoooor :klem: til deg

Tusen takk :klemmer: Det var koselig å lese.

I går ettermiddag var R og S på lekeplassen, så jeg fikk sove i to timer. Det var deilig. Og i morgen kveld skal jeg kose meg med et glass :vin: og prøve å sove lenge på lørdagsmorgen. Det blir bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er syk, så R har levert S hos farmoren i dag. Deilig! Var veldig dårlig i går også, og etter at venninnen min hadde reist, så ble jeg akutt verre, og måtte bare gå å legge meg. Hater å være syk! Det passer alltid så dårlig. Spesielt når man er mamma. Den sterke hodepinen og høye feberen har heldigvis gitt seg litt, men jeg er fortsatt kvalm og har vondt i magen.. Er ihvertfall utrolig deilig at jeg kan bruke dagen helt alene, på å bli bedre :smile:

I morgen er det Tønsbergdagen her i byen, så da hadde det jo vært allright å vært frisk, sånn at jeg fikk tatt meg en tur. Har blant annet to bursdagsgaver jeg må få kjøpt inn før helgen. Vi er nemlig invitert i bursdag både fredag og søndag, så det blir en travel helg :fnise:

Nå skal jeg få betalt en regning, også kanskje jeg orker å se noen episoder av en serie, før jeg må sove litt igjen. Kanskje ikke den mest inspirerende oppdateringen fra meg, men.. :sjenert:

Håper alle har en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...