Lillebi Skrevet 29. oktober 2003 #21 Del Skrevet 29. oktober 2003 Pass på magene deres! Jeg drakk tidligere mye Pepsi max og likte Twist varianten, men etter å ha hatt magekatarr holder jeg meg laaangt unna Cola. Det er som å helle etsende syre i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 29. oktober 2003 #22 Del Skrevet 29. oktober 2003 Drikker ALTFOR mye cola ja.... :oops: Prøver å være flink innimellom å drikke farris, vann og annet, men vender snart tilbake til colaen. Er ikke så ille jeg våkner om natta av at jeg har lyst på da men... Ingenting er bedre enn iskald cola i glassflaske... Nam. Pepsi Max og Tab syntes jeg smaker pyton. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 29. oktober 2003 #23 Del Skrevet 29. oktober 2003 og sukker og kokain Kokain lar seg eneklt påvise i urin hvis man har inntatt det. Hva kommer det av at ikk plenty av folk har fått det påvist ved at de har drukket cola, eller at en hobbyfysiker/hovedfagsstudent har testet det ut i colaen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå