Gå til innhold

Coca-cola!!!!!

Miss Marple

Anbefalte innlegg

Saken er at jeg har en virkelig stor svakhet, jeg verken røyker eller drikker, men har et umettelig behov for cola. Det har faktisk gått så langt at jeg kan våkne om nettene å bare MÅ ha cola. Har kommet frem til, etter flere års forbruk, at cola hjelper mot det meste (min bestemor mener cola er medisin...). Og best av alt, er en iskald glasscola.

Andre som har trykket leskedrikken til sitt hjerte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi drakk veldig mye cola en stund, jeg og kjæresten og dessverre så merket vi det på tennene våre gitt...

Så nå har vi kutta helt ned og drikker bare pepsi max en gang i blandt...

Dersom du våkner på natta og må ha det...da er du mer avhengig enn du burde være...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Jeg bare må ha Tab nå, men for noen år siden var det cola det gikk i. Det er koffein i colaen + et annet stoff jeg ikke husker navnet på som gjør at du blir avhengig av den :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikker en god del Cola ja, og har tilogmed ett eget (lite) kjøleskap fullt med brus, og da stort sett Cola-bokser. Har tilogmed byttet ut håndtaket på det og satt på ett Cola-håndtak i steden. En "halv glassflaske" i plast, kjempestilig :)

Har masse Cola-ting rundt om ellers også, er virkelig Coca-Coliker.. Og stolt av det!

Har aldri drukket ligth, og det kunne heller ikke falle meg inn å drikke Pepsi, Tab eller slike liksom-cola ting som Haakon og hva de nå heter...

Kun skikkelig vare, og helst på glassflaske...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pass på tennene deres!! Cola er det værste for tennene. Ikke spesielt fint med gule, små-råtne tenner.... :-?

Har hørt om flere som har måtte trekke masse tenner fordi de drikker alt for mye cola.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, jeg drikker også alt for mye Cola.... På kvelden går det alltid ned et halvliterglass med den svarte drikken. Og kanskje enda mer til tider! Merker det ikke på tennene, men det er jo ingen tvil om at det ikke akkurat er godt for verken tenner, kropp eller hud.

Men våkne om natten har jeg aldri gjort - da tror jeg colatrangen har tatt kraftig overhånd! Tror du skal trappe ned forbruket sakte men sikkert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

en jeg kjenner drakk liter cola om dagen. i mange år. og når han gikk til tannlegen,så var det første tannlegen spurte om" drikker du cola?" jepp!! tennene var helt på tryne, så han fikk beskjed om å enten miste tennene eller så slutte kraftig ned på inntak av cola og brus generelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare må ha Tab nå' date=' men for noen år siden var det cola det gikk i. Det er koffein i colaen + et annet stoff jeg ikke husker navnet på som gjør at du blir avhengig av den :-?[/quote']

Det er jo også kokain i den som gjør at du blir hekta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det var ikke en spøk - og ja jeg vet det skal være hemmelig at det er det i colaen.

Synes ikke vi skal ødelegge denne tråden med å diskutere dette her - så jeg stopper nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drikker vel egentlig ikke så mye Cola, en boks eller to i løpet av uka og kanskje opp mot en liter på en helg. Har alltid hatt fine tenner, selv om jeg aldeles ikke er noe flink med tannpussen. Pusser tenner morgen og kveld, javist, men det er skjelden jeg pusser over ett minutt...

Så alle får ikke stygge tenner av å drikke Cola! Eller så er det det att to liter i uka ikke er nok... hm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lekebøll

Forslag til eksperiment:

1. finn et barn med en løs tann

2. vent på at tanna detter ut

3. hent et glass med cola

4. overbevis ungen om at dette er morsommere enn tannfeen

5. legg tanna i cola-glasset

6. vent 1-2 dager

7. slutt å drikke cola :Hehe:

(nei, det er ikke kokain i Cola lengre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksperiment 2:

1. Finn ett toalett som er skikkelig møkkete "under vannskorpa"

2. Tøm i en boks Cola

3. La stå noen timer eller over natten

4. Spyl

Tada! Ren do!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Forslag til eksperiment:

1. finn et barn med en løs tann

2. vent på at tanna detter ut

3. hent et glass med cola

4. overbevis ungen om at dette er morsommere enn tannfeen

5. legg tanna i cola-glasset

6. vent 1-2 dager

7. slutt å drikke cola :Hehe:

(nei, det er ikke kokain i Cola lengre)

Gode råd i forhold til nummer fire her?

jentungen har løs tann som datt ut istad...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lekebøll
Gode råd i forhold til nummer fire her?

jentungen har løs tann som datt ut istad...

Ehrm.

Nei. Hehe.

Jo, du kan jo ta den enkle varianten, med å stjele tanna etter at tannfeen har vært der, da.

:smart: :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo også kokain i den som gjør at du blir hekta.

Nei det er det ikke!

Det er koffein som gjør deg avhengig.

Hmm...kanskje prøve do-trikset... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...