Gå til innhold

Lettere hvis alle var single?

Gjest gjest

Anbefalte innlegg

Gjest gjest

Jeg tenker som så hvordan det hadde vært hvis alle var single resten av livet sitt og kun var venner med det motsatte kjønn. Til tider kan det se ut som det hadde vært best.

* Det hadde ikke vært utroskap. Ingen drittsekk i forholdet eller en egoistisk elskerinne som er med på å ødelegge forholdet. Man hadde sluppet det. Så da hadde man ikke blitt såret, sviket eller fått kjærlighetssorg.

* Ingen sjalu, ny kjæreste som ødelegger samarbeidet mellom far, mor og barn hvis det fungerte fint fra begynnelsen av.

* Ingen problemer med ex`er.

* Slipper å være i et dårlig forhold som psyker ned den ene personen.

* Ingen masing om husarbeid og klaging

* Man bestemmer over seg selv.

* Slipper å analysere det meste og slite seg ut på noen tanker. "Hvorfor sa han det? Er hun utro? Jeg tror ikke han liker meg lengre " ++

* Ingen psykisk og fysisk vold av partneren.

Det er så mye mer jeg kunne sagt! Eller hva sier dere? =p

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men jeg ville jo aldri giddet å ha sex med eller få barn med en som bare var en VENN.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest

Men jeg ville jo aldri giddet å ha sex med eller få barn med en som bare var en VENN.

En fremmed da, hehe

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fremmed da, hehe

Sånn de gjør det i Danmark det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gutt22

Riktig TS. Hadde verden vært uten sjalusi og forhold hadde værden vært helt perfekt. Alle kunne hatt sex med dem de ville uten at det går på bekostning av andre fysik eller psykisk. Barn kunne vi oppdratt i et felles kollektiv. Litt tidlig for at samfunnet kan ha en slik ordning i dagens samfunn, men hvem vet i fremtiden. Det er mange dyrearter som lever på denne måten med kollektiv og årnings med fritt vilt. Tror faktisk menneskene kommer til å leve etter denne ordningen om noen hundre år. Vi har jo masse utroskap og skillsmisse. Mennesker er tydligvis ikke skapt for monogami. Denne "Barnehageordningen" vil også være effektiv kostnadsmessig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sommertid

Vell... Tipper at salget på kondomer hadde eksplodert om ikke annet. Hvis ikke, hadde salget på mediakmenter for kjønnssykdommer gått betraktelig opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hadde vært lettere om ingen var i stand til å bli forelsket. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

Med TS sin såkalte idealverden ville vi som art vært borte fra denne planeten i løpet av få generasjoner. Det trenger selvsagt ikke være negativt, for planeten.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fikira

Evt så kan folk lære seg å finne forhold de faktisk trives i.

Er nok mange som er i forhold de ikke burde vært i.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er totalt uenig. Jeg liker meg selv bedre når jeg er sammen med kjæresten :)

* Det hadde ikke vært utroskap.

Ikke alle mennesker er utroe. Og ja utroskap fins i mange forhold, men på langt nær alle.

* Ingen sjalu, ny kjæreste som ødelegger samarbeidet mellom far, mor og barn hvis det fungerte fint fra begynnelsen av.

Igjen, dette skjer ikke i alle forhold heller.

Ex'er er det minste problemet man kan ha. Og mange er faktisk gode venner med ex'ene sine.

Hvis man ikke er sammen med idioter som gjør sånne ting, er dette punktet også ugyldig.

Det fins ingen syting eller klaging om husarbeid i mitt forhold. Som som i så mange andres.

Man bestemmer forsatt over seg selv når man er i forhold. Man er jo en egen person, et eget individ og man er selvstendig med bare litt hjelp.

* Slipper å analysere det meste og slite seg ut på noen tanker. De fleste analyserer mennesker hele tiden uten at man er i forhold med dem. Noen ganger så tror jeg at single analyserer mest.

Igjen, er man ikke sammen med en idiot er ikke det et problem.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg er totalt uenig. Jeg liker meg selv bedre når jeg er sammen med kjæresten :)

* Det hadde ikke vært utroskap.

Ikke alle mennesker er utroe. Og ja utroskap fins i mange forhold, men på langt nær alle.

Igjen, dette skjer ikke i alle forhold heller.

Ex'er er det minste problemet man kan ha. Og mange er faktisk gode venner med ex'ene sine.

Hvis man ikke er sammen med idioter som gjør sånne ting, er dette punktet også ugyldig.

Det fins ingen syting eller klaging om husarbeid i mitt forhold. Som som i så mange andres.

Man bestemmer forsatt over seg selv når man er i forhold. Man er jo en egen person, et eget individ og man er selvstendig med bare litt hjelp.

* Slipper å analysere det meste og slite seg ut på noen tanker. De fleste analyserer mennesker hele tiden uten at man er i forhold med dem. Noen ganger så tror jeg at single analyserer mest.

Igjen, er man ikke sammen med en idiot er ikke det et problem.

Nei, ikke i alle, men det skjer. Derfor er diskusjonen som den er. Når det er snakk om ex`er, så mener jeg ikke de man er venn med. Men hvis man er i et forhold og man blir plaget av ex`en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest

Med TS sin såkalte idealverden ville vi som art vært borte fra denne planeten i løpet av få generasjoner. Det trenger selvsagt ikke være negativt, for planeten.

Kanskje like greit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

Kanskje like greit?

Ikke for meg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ogg vorbis q9

Dette spørsmålet er det ikke så lett å svare på som man i utgangspunktet skulle tro, det er fult mulig å klone seg selv hvis mennekseheten skulle velge det og med det bli en kjønnsløs rase slik som man betrakter de fremmede fra en fjern galakse langt borte.

Kanskje de er i tvil på deres valg eoner tilbake, kanskje de lurer på om de har gått glipp av alt det som er morsomt ved konstant kriging, kanskje derfor de lar oss holde på med dette ettersom de kanskje tok feil?

Nå er det mest satanistiske jeg kan tenke meg vasektomi og påfølgende tilværelse som eremitt hvor en kontemplerer over spermen som bukter seg rundt alles tanker i ens umiddelbare nærhet, fordi en holder noe skjult, det skjulte faktumet at en er steril ved eget valg og i ens hånd holder man selvsagt...

lampen som lyser opp et hvert potensial, lyset som bøyer av ved gravitasjon, som en slange bukter seg rundt egget.

Den største løgnen er at hva som er sådd er nå en eng som står klar for høsten, dette er slutten, like før sirkelen sluttes og alt er egentlig dødt, det er bare en ting som gjenstår, nemlig meg.

Er jeg gift?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei takk. Jeg kunne ikke tenkt meg å ha seksuell eller romantisk omgang med noen som kun var min venn.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tankefull

* Det hadde ikke vært utroskap. Ingen drittsekk i forholdet eller en egoistisk elskerinne som er med på å ødelegge forholdet. Man hadde sluppet det. Så da hadde man ikke blitt såret, sviket eller fått kjærlighetssorg.

* Slipper å analysere det meste og slite seg ut på noen tanker. "Hvorfor sa han det? Er hun utro? Jeg tror ikke han liker meg lengre " ++

Man må huske på at KG-befolkningen ikke nødvendigvis representerer den fulle og hele virkeligheten.

Mitt forhold inneholder ingen av de punktene nevnt over, og jeg tror ikke jeg er alene om å ha det slikt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gutt22

At den ideen hadde utslettet mennesker tviler jeg sterkt på. TS sier vi ikke skal gi avkall på sex, sex er jo godt. Det er bare at sjalusi og forhold ikke eksisterer. Løver har nok ikke sjalusi og iallefall ikke utroskap og de er jo ikke utryddet. Klarer seg utmerket.

Fakrisk et kjempekonsept som avlaster press mot alle single.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest

dere som sier det ikke har skjedd med dere. Det KAN skje og derfor snakker vi om denne teorien. De som har blitt bedratt har nok ikke regnet med det skulle skje med dem, så det kan skje hvem som helst.

Til en annen som skrev : KG står ikke for resten av befolkningen nei, men man vet jo uansett at det foregår utenom KG selv om man ikke leser om det her.

Befolkningen blir ikke utrydet, man blir bare singel og er ikke i et forhold.

Løver klarer det som en sier, så hvorfor ikke oss:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...