Gå til innhold

Når skal vi begynne å gi blanke i cellulitter?

LeJardinSecret

Anbefalte innlegg

Åja, så vanlige superstjerner er ikke mennesker de altså? Poenget i denne tråden har vært at ALLE har de! Skal du være så jævla ihuga cellulitthater og påpeke ditt og datt, så kom deg ut herfra. Denne tråden er for folk som GODTAR de, ikke som har de og sitter og sutrer om det.

Det er ihvertfall ikke jeg som sutrer her. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

God trening, masse av det hjelper.

Hjelper trening for å gi blanke i cellulittene..? :klo:

Eller mener du kanskje at vi skal trene på å gi blanke i cellulittene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Annonse

Nja, jeg er ikke helt fornøyd med å ha innsett av jeg faktisk fikk cellulitter til slutt jeg og. Da bursdag nr 23 ble feiret dukket de jammen opp på meg også;) På baksiden av lårene er ikke huden like jevn lengre.

Men korte shorts og kjoler, here I come! Gikk senest med minishorts i går, og følte meg FIN:D

"Motivasjonen" er at de aller, aller fleste har cellulitter. Det er svært sjeldent jeg legger merke til dem på andre, så hvorfor tro at alle andre glaner på mine.

Dessuten viser de bare når jeg spenner lårene og rumpa, så det så:D

Jeg har bestemt meg for å overse cellulitter, det er for tragisk å la dem hindre meg til noe her i livet. Komplekser har jeg (hatt) nok av, trenger ikke flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin tråd TS! :)

Har cellulitter jeg å:( hadde ingenting frem til jeg var 22. Men etter jeg fylte 22 så kom det bare mer og mer.liker det absolutt ikke! Men er nok arvelig ja, mamma har masse og jeg kommer nok til å få mer jo eldre jeg blir.

MEN skal prøve å slutte å bry meg om det jeg også!! :):)

Typen bryr seg ikke, så da burde vel ikke jeg bry meg heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera

Åssen går det her da, gir vi blanke? :)

Blanke og blanke, fru Blom...

Men jeg øver nå jevnt og trutt. Tidligere i sommer fant jeg fram hvite leggings (arg, god norsk betegnelse etterlyses), og tok meg i å tenke at "de må du ikke gå i, da vises jo cellul... EY!" Så kom jeg på denne tråden, faktisk, og gikk i dem likevel. :)

Men shorts (ja, kortbukser ;) ) er for stor en utfordring ennå, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott Flowers, slik skal du tenke, du er i allefall på god vei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...