AnonymBruker Skrevet 3. mars 2011 #41 Del Skrevet 3. mars 2011 Annenhver helg, og dette er et problem som forsvinner av seg selv om ikke så lenge. Jeg hadde enten stappet alle i samme rom (eller samme seng? De fleste dobbeltsenger har plass til 3-4 personer), eller sett mellom fingrene med det. 4 personer i en dobbeltseng???!!! Hadde ungene vært 2 og 4 ja, men det er faktisk 12 og 14....Lykke til med å få plass til alle...Da hdde jeg heller dratt frivillig hjem hadde jeg vært TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2011 #42 Del Skrevet 3. mars 2011 4 personer i en dobbeltseng???!!! Hadde ungene vært 2 og 4 ja, men det er faktisk 12 og 14....Lykke til med å få plass til alle...Da hdde jeg heller dratt frivillig hjem hadde jeg vært TS Det er 3, ikke 4 det er snakk om her. Men en stor dobbeltseng rommer greit 4 voksne, så sant de er vant til å sove tett, og ikke er av de største. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 3. mars 2011 #43 Del Skrevet 3. mars 2011 Barn har ikke noe i en voksenseng å gjøre er min mening. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jade Skrevet 3. mars 2011 #44 Del Skrevet 3. mars 2011 Etasjesenger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shelob Skrevet 4. mars 2011 #45 Del Skrevet 4. mars 2011 Ærlig talt synes jeg dette er dilling. Min jente er også 12, bor 50/50 hos meg og faren, og fristelsen til å la meg dytte på og "manipulere" er ganske stor. Dårlig samvittighet fordi hun må flytte mellom meg og faren osv. Men når jeg først har bestemt meg for noe, blir det slik. Da henger geipen hennes en stund og så er det helt greit. Å ta henne opp i senga mi nå høres helt fjernt ut! Med mindre hun var syk eller noe annet var galt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2011 #46 Del Skrevet 4. mars 2011 Ærlig talt synes jeg dette er dilling. Min jente er også 12, bor 50/50 hos meg og faren, og fristelsen til å la meg dytte på og "manipulere" er ganske stor. Dårlig samvittighet fordi hun må flytte mellom meg og faren osv. Men når jeg først har bestemt meg for noe, blir det slik. Da henger geipen hennes en stund og så er det helt greit. Å ta henne opp i senga mi nå høres helt fjernt ut! Med mindre hun var syk eller noe annet var galt. AMEN!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2011 #47 Del Skrevet 4. mars 2011 Det er 3, ikke 4 det er snakk om her. Men en stor dobbeltseng rommer greit 4 voksne, så sant de er vant til å sove tett, og ikke er av de største. 3 eller 4...unger har da ingenting i foreldrenes seng....(så sant de ikke er syke eller har mareritt...) Vi har 180cm bred seng, men 4 voksne oppi der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2011 #48 Del Skrevet 4. mars 2011 He he. jeg ler av kommentarene deres for jeg er så enig. Men far lider kanskje av ekstremt dårlig samvittighet og føler han MÅ dulle og slipper kanskje ikke helt taket. Men i dag er det fredag, så får se hvordan ting blir mot kvelden. Det viktigste for meg nå er at jeg ikke er alene når jeg våkner og er drit kvalm og svimmel, men at NOEN er der. Jeg synes det er en trygghet. Men hadde vært veldig deilig om jeg kunne få beholde sengeplassen min og ikke blitt byttet ut med 12 åring. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2011 #49 Del Skrevet 4. mars 2011 Si ifra hva du mener. Kom med forslagene til far som kom i ene innlegget her. Si dere kan handle på lørdag.. Gå og legg deg tidlig. Så er det far som må sove på sofaen ) DA bkir det nok fort fart i sakene. Lykke til. Spør i samme slengen om han vil at deres felles barn også skal dra derifra når det er barnehelg for hans særkullsbarn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Usikker Skrevet 4. mars 2011 #50 Del Skrevet 4. mars 2011 Jeg er her enda. Så vi får se. Spurte i dag tidlig om han ville ha alenetid, eller om jeg skulle være der. Og da var det bare å være her om jeg hadde lyst til det. For det var bare koselig. Men om det gjelder natten vet jeg ikke. Men merker jeg begynner å bli trøtt og uvel så må vel komme med som snart. Hilse TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 4. mars 2011 #51 Del Skrevet 4. mars 2011 Du sender jo ikke hjem din gravide kjæreste for at dattera hans på hele 12 år skal ligge i samme seng som han! Nei vet du hva dethadde jeg aldri funnet meg i! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Usikker Skrevet 4. mars 2011 #52 Del Skrevet 4. mars 2011 Jeg er enig. Skal snart spørre om hva som skjer videre i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Usikker Skrevet 4. mars 2011 #53 Del Skrevet 4. mars 2011 Joda. jeg blir. Jeg må nok bare få ut litt frustasjon her. Sønnen skal sove nede og datteren på rommet vårt. Og det er helt ok. Der er det en seng til. Men der kommer som mitt. Sambo forteller at hun da sover på hans andre side. Når jeg da forteller at hun kan ta sengen siden den er ledig, sier han at det spiller da ingen rolle. DET forstår jeg faktisk ikke at han kan si. Hvorfor skal det stå en ledig seng på det rommet? Ser på humøret at jeg inne kan dra denne samtalen i dag, men på søndag. Hadde i utgangspunktet vært spennende å prate med andre helgepappaer om dette. Hilsen TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jägermeister Skrevet 4. mars 2011 #54 Del Skrevet 4. mars 2011 Når det er en seng til på rommet så burde det være helt klart og uaktuellt at datteren skal sove i samme seng som dere. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2011 #55 Del Skrevet 4. mars 2011 Aaaaaaaaaldri i LIVET om jeg hadde gått med på at hun skulle ligget i samme seng som meg og min mann når det var en til på rommet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Usikker Skrevet 4. mars 2011 #56 Del Skrevet 4. mars 2011 Mener så klart dette selv. Tydeligvis et sårt tema for far. Kjenner jeg blir irritert og sint for at han skal behandle datteren som en porselen. På den andre siden synes jeg litt synd på han for at han føler det slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 4. mars 2011 #57 Del Skrevet 4. mars 2011 Er du/ dere av utenlandsk opprinnelse? Jeg tenker at familieforhold kan være veldig annerledes i andre kulturer, og at det derfor kan være vanskelig for mange å forstå situasjonen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2011 #58 Del Skrevet 4. mars 2011 Får en følelse at datteren er sjalu eller redd for å miste faren sin. Du er jo tross alt gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2011 #59 Del Skrevet 4. mars 2011 og denne mannen skal du stifte familie og hjem med???? Dette burde vel ha vært aklart før du ble gravid, eller var det kanskje ikke planlagt??... Hadde aldri funnet meg i en slik oppførsel og behandling. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dubbedingsen Skrevet 4. mars 2011 #60 Del Skrevet 4. mars 2011 Tror jeg ville pakket det jeg hadde hos han jeg og dratt derifra og gitt beskjed om at han kan ta kontakt når vil ha et samboerforhold på alle vis, og at du blir i din leilighet til han bestemmer seg. Makan til ettergivenskap til sin datter. Synes dette er unaturlig jeg at hun skal ligge i sengen hans når det er en ledig seng ved siden av. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå