smalls Skrevet 4. mars 2011 #61 Del Skrevet 4. mars 2011 Synes det er litt rart at hun må dele seng med pappa i en alder av 12. Jeg synes ikke det er rart at du reagerer, men det er jo sikkert fint for barna å få være alene med pappa også. Dog ikke nødveldigvis alltid, hvis han er seriøs i forholdet med deg burde de jo bli vant til å ha degder også. Far burde finne en annen løsning for datteren når hun skal sove der. Helt enig. Høres ganske rart ut at jente på hele 12 år sover sammen med faren sin! Jeg sover heller på sofan for å si det sånn. Jeg synes det er kjæresten som skal sove sammen med faren og ikke dattra. Jeg hadde ikke funnet meg i dette. Makan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 4. mars 2011 #62 Del Skrevet 4. mars 2011 Barn har ikke noe i en voksenseng å gjøre er min mening. Nettopp! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosejenta Skrevet 4. mars 2011 #63 Del Skrevet 4. mars 2011 Tror jeg ville pakket det jeg hadde hos han jeg og dratt derifra og gitt beskjed om at han kan ta kontakt når vil ha et samboerforhold på alle vis, og at du blir i din leilighet til han bestemmer seg. Makan til ettergivenskap til sin datter. Synes dette er unaturlig jeg at hun skal ligge i sengen hans når det er en ledig seng ved siden av. Signerer denne!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Usikker Skrevet 4. mars 2011 #64 Del Skrevet 4. mars 2011 Datteren havnet i egen seng. Og far har sovnet ved siden Av. Jeg har i alle fall dobbeltsengen for meg selv:)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jägermeister Skrevet 4. mars 2011 #65 Del Skrevet 4. mars 2011 Hvis dere med hell har fått datteren ut av deres felles seng og i en seng for seg selv, hvorfor skulle da far være så dum å legge seg i sengen hun ligger i, og ikke der dere skal ligge sammen? Dette problemet med at datteren ikke vil ligge fra faren blir ikke løst av at det er han som følger etter når hun til slutt blir flyttet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2011 #66 Del Skrevet 4. mars 2011 Utrolig merkelig hele greia.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Usikker Skrevet 4. mars 2011 #67 Del Skrevet 4. mars 2011 Hun legger seg ikke uten at han er der til hun sovner. Han kom over i sengen vår 10 min etter at jeg la meg. Merkelig?? Bare fornavnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2011 #68 Del Skrevet 4. mars 2011 Hm, jeg håper dere snart finner et hus med så mange rom at barna aldri trenger å måtte gå inn på de voksne sitt private soverom. I andre familier er det slik at masterbedroom er privat for de voksne, og barn ingen adgang. Slik skal det bli hos dere også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 4. mars 2011 #69 Del Skrevet 4. mars 2011 Hm, jeg håper dere snart finner et hus med så mange rom at barna aldri trenger å måtte gå inn på de voksne sitt private soverom. I andre familier er det slik at masterbedroom er privat for de voksne, og barn ingen adgang. Slik skal det bli hos dere også. Kanskje forde normenn ikke er så amrikanisert enda at de har ett masterbedroom som bare voksene har adgang til. Ganske mange(jeg kjenner) som syntes det er koselig at barna kommer opp i senga på morgenen i helgene og skravler. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Usikker Skrevet 4. mars 2011 #70 Del Skrevet 4. mars 2011 Underskriver jeg på med en gang!! Neste soverom har ingen barn unødvendig adgang til!' jeg skal kunne slenge trusene og bh'ene mine rundt uten å tenke p nysgjerrige barn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2011 #71 Del Skrevet 4. mars 2011 Kanskje forde normenn ikke er så amrikanisert enda at de har ett masterbedroom som bare voksene har adgang til. Ganske mange(jeg kjenner) som syntes det er koselig at barna kommer opp i senga på morgenen i helgene og skravler. Ja, altså, jeg mente utenom slike ting som feks litt morgenkos og lek i senga når alle har sovet litt lenge, og står opp sammen Det jeg egentlig mente var at det skal være et rom hverken 12 eller 14 åringen trenger å sove i, eller oppholde seg i når foreldrene ikke er tilstede. Beklager manglende utdyping. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2011 #72 Del Skrevet 4. mars 2011 Underskriver jeg på med en gang!! Neste soverom har ingen barn unødvendig adgang til!' jeg skal kunne slenge trusene og bh'ene mine rundt uten å tenke p nysgjerrige barn!! Det tror jeg du har godt av.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jade Skrevet 5. mars 2011 #73 Del Skrevet 5. mars 2011 Eh... en 12-åring som ikke kan sovne uten at pappa ligger der sammen med henne?? Er det en spøk? Hva gjør hun når hun er hos mammaen? Legger hun seg sammen med henne da? Eller reiser pappaen dit hver kveld? Denne tråden blir bare merkeligere og merkeligere. Jeg trodde dette dreide seg om at dere ikke hadde nok senger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #74 Del Skrevet 5. mars 2011 Høres ut som om denne jenta har et problem, synes jeg. Hun må jo være spesielt utrygg og umoden for alderen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Usikker Skrevet 5. mars 2011 #75 Del Skrevet 5. mars 2011 Hjemme hos mor er det ikke slik. Kun hos far. Hos far deler de seng, mens 14åring har egen. Han legger seg når han er trøtt og hun vil vente til far skal sove slik at han kan sove der. Det skjer noen ganger, men ikke alltid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinta Skrevet 5. mars 2011 #76 Del Skrevet 5. mars 2011 Jeg synes dette høres skikkelig ekkelt ut, jeg tenker mitt om den mannen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Usikker Skrevet 5. mars 2011 #77 Del Skrevet 5. mars 2011 Jeg velger å se bort ifra den påstanden der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mamma Skrevet 5. mars 2011 #78 Del Skrevet 5. mars 2011 Så mange egoistiske voksne som finnes! Er dette virkelig ett problem? Hva så om datteren hans ønsker å sove sammen med pappaen sin annenhver helg? Jeg er selv skilt, har ungene annenhver uke, og mine barn liker å sove sammen med meg. Eldstemann er 11, og han sov hos meg det første året etter at pappaen flyttet ut. Ikke fordi han skulle trøste mamma, men fordi han følte seg tryggere. Jeg sov dårligere med han i sengen, men hva så? Jeg tenkte at når han er klar for det så begynner han å sove hos seg selv. Og når det hadde gått ett år tok han den avgjørelsen selv og flyttet tilbake på sitt eget rom. Den yngste på 8 sover hos meg hver natt, selv om hun har sitt eget rom. Når hun er klar for det vil hun også flytte tilbake til eget soverom. Jenta er da virkelig ikke for gammel til å sove hos pappaen sin annenhver helg! Hva om hun føler seg trygg sammen med han, savner han og ønsker å føle seg nær han? At hun har blitt sendt ned til besteforeldrene fordi du skal sove der synes jeg vitner om en utrolig egoistisk oppførsel fra din side. Når dere flytter i nytt hus håper jeg at dere ikke stenger henne ute fra soverommet, men heller får inn en ekstra madrass. Herregud, 12 år er fremdeles barn! Så får dere heller ha dere ett annet sted annenhver helg, og du får lære deg å rydde etter deg (ikke slenge truser over alt). Jenta har en mor, så bh-er tipper jeg hun er vant til:-). Begynn å tenke på ungenes behov, og slutt å fokuser så utrolig mye på deg selv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jade Skrevet 5. mars 2011 #79 Del Skrevet 5. mars 2011 En 12-åring har da ikke noe behov for å sove i samme seng som faren sin? TS har ikke gitt noe inntrykk av at hun er redd? Hun klarer jo fint å sove når hun er hos mor. En 12-åring har heller ikke godt av å være oppe til far skal legge seg. Dessuten trenger de voksne litt alenetid. De får de ikke hvis de legger seg samtidig med barna. Her i huset sover alle ungene (unntatt han på et par uker) i egne senger i egne soverom. Betyr det at vi er egoistiske, har stengt dem ute fra soverommet vårt, og at vi STRAKS bør få inn to madrasser på soverommet vårt, slik at barna våre kan få den kosen og tryggheten de fortjener? Og selvsagt få være oppe til vi skal legge oss? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemeg25 Skrevet 5. mars 2011 #80 Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) Dette høres bare rart ut. Jeg hadde IKKE orket å vært sammen med en som sendte meg hjem annhver helg pga da skulle dattra hans på 12 år sove sammen med han! Altså... hva faen?! Ja man skal sette barna først osv men det får da være måt på. Jeg klarer ikke helt å forstå hvorfor hun må sove i seng med han? Hvis hun ikke er redd eller noe sånt? Dette handler da ikke om å være egoistisk, men hallo? De voksne skal sove sammen og en jente på 12 skal sove i sin egen seng! Hun er forsatt et barn men ærlig talt. Hun er ikke 3 år lengre heller. På tide å vokse opp her og sove på sitt rom og ikke de voksnes rom. Som sagt jeg hadde ikke funnet meg i dette. Det er ikke normalt at en 12 åring sover sammen med sin far. Dette er bare sikkelig rart altså. Endret 5. mars 2011 av Lillemeg22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå