Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Applestore
Skrevet

Jeg sier enkelt og greit at jeg ikke er interessert og legger på :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer egentlig bare på en ting dere som hater telefonselgere (nei jeg er ikke det selv): hvorfor tar dere telefonen når dere ikke har tid? Dere kan virkelig ikke ha så god tid...

Tror nok deter noen som kjøper over telefon ettersom telefonsalg fortsatt eksisterer. Er ettersom jeg skjønner en voksende bransje.

Fordi de ALDRI GIR SEG! Hvis du ikke svarer, ringer de opp igjen samme dag eller neste dag. Og de kan holde på i ukevis....

• Liker 1
  • 5 år senere...
Gjest besserwesser
Skrevet

Menneskelig søppel. De som gjør det godt i dette yrket er ikke mennesker du vil assosiere deg med.

Skrevet

Jeg har sluttet å ta disse telefonene. Jeg har reservert meg for ca 10 år siden på Brønnøysund, men det hjelper ikke en dritt hvis jeg har et kundeforhold via tv eller strøm aviser. Siden det ikke går an å forklare disse "grønnsakene" som ringer at jeg ikke vil bli oppringt, eller ikke så lar jeg det ringe ut.. 

Skrevet
På 4.3.2011 den 17.05, Kayli skrev:

Fordi de ALDRI GIR SEG! Hvis du ikke svarer, ringer de opp igjen samme dag eller neste dag. Og de kan holde på i ukevis....

Blokker hvert eneste nr de ringer fra. Jeg søkte opp et av disse selskapene og fikk opp enormt mange tlf nr som disse bruker. Jeg blokkerte hvert eneste lille nr.

• Liker 1
Skrevet

De er masete som fy, men jeg tror det verste er å være selger. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...