Gå til innhold

Hva tenker du på ?

Fremhevede innlegg

Gjest Lebewesen93
Skrevet

Ja , sånn til vanlig, hva tenker du på ? Tenker du på noe spessiellt eller er du helt opptatt av hva du holder på med at du ikke tenker på noe annet der og da ?

Men når du har lagt deg, da får du tid til å tenke, å hva tenker du på da ?

Jeg vet ikke om jeg tenker på noe spessiellt,jeg har lett for å gruble på ting som plager meg, eller så tenker jeg på sjokolade.

Noen ganger tenker jeg ikke i det hele tatt heller, tror jeg. Selvom det må være noe, så er det ikke noe alikevel ( rart)

Hva tenker du på ?:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Valiant
Skrevet

Desverre har du ingen adgang til mine tanker

Gjest Sommertid
Skrevet

Tenker for tiden mye på en spesiell :rodmer:

Ellers aner jeg egentlig ikke hva jeg tenker på :fnise: Jeg tenker på alt og ingenting. Når jeg legger meg surrer tankene mellom alt fra hva jeg skal ha til middag neste dag og store problemer i hverdagen.

Jeg tenker egentlig litt for masse. Har mye tankekjør hvor det er vanskelig å få tak i tankene mine for de surrer mellom så mye forskjellig.

Skrevet

Den var fiffig, Valiant. :biggrin:

For mitt vedkommende så flyr tankene i mer eller mindre fri flukt når jeg holder på med noe praktisk som ikke krever spesiell konsentrasjon.

Jeg har nok også en lei tendens til å gruble over ting når jeg ligger å skal sove. Har problemer med å nullstille meg å tenke på ingenting. Dermed kan det ta lang tid før jeg sovner. Er misunnelig på folk som er i stand til å kople ut alt og bare sovner når de legger hodet på puten. Som mannen min.

Har forresten stor sans for deg, Lebewesen. Du er søt. :)

Skrevet

Jeg synes at jeg tenker altfor mye! Det synes også alle som er rundt meg. Min konttinuerlige tenkning har flere ganger skapt problemer mellom meg og kjæresten. Jeg tenker på alt fra hverdagssmåtteri, er opptatt av å planlegge til fremtiden. Sistnevnt tenker jeg MYE på. Jeg tenker og grubler over valgene jeg har gjort her i livet, om de er rette eller gale. Bør jeg bytte stutium, eller fortsatte. Hvordan skape tid til å dyrke mine interesser.

Skulle ønske at det var en sånn knapp som jeg kunne switche av litt for å så skru på igjen.

Men, som ordtaket sier; "Det som skiller oss fra dyr, er hjernekapasiteten vår". Tja, et ortak fra mitt fødeland...

Skrevet

Nå for tiden går jeg mest rundt og bekymrer meg, irriterer meg og er litt ulykkelig forelska. Alt handler om samme person :fnise:

Skrevet

Jeg er nyforelsket, så store deler av mine dager svirrer tankene mine omkring han, hvor fantastisk han er og hvor mye jeg gleder meg til å møte han igjen. Vi planlegger å flytte sammen etterhvert, så tenker en del på det også. :rodmer:

AnonymBruker
Skrevet

Desverre har du ingen adgang til mine tanker

Din luremus.

Skrevet

Jeg bruker all tiden min nå om dagen å tenke på alle de tingene jeg må gjøre og hvorfor jeg ikke gjør dem for noen timer før deadline. :sukk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...