Gå til innhold

Om du kunne velge...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ville valgt bort sjokoladen i første tilfellet. Telefonen bruker jeg knapt, så ser ikke en grunn til å velge den i andre situasjonen.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Valgt bort mat og tlf, er avhengig av sjokolade. Ville hatt flere typer da, kunne ikke spist den samme i 4 mnd.

Skrevet

Tøft valg, ble faktisk litt usikker. Men siden jeg er gravid burde jeg nok prioritere mat framfor sjokolade. Greit at nurket får litt næringsstoffer.

Jeg kunne fint byttet mobilen mot en hustelefon i 4 mnd, så lenge ingen tar fra meg sjokoladen. Men greit å ha tilgang på telefon i tilfelle jeg er alene hjemme når fødselen starter.

Skrevet

Å ? Skillingsboller er jo godt det da, men her tror jeg nok jeg ville valgt å klart meg uten...

Er noen år siden jeg smakte det sist, faktisk :P

Haha..jeg må le av denne tråden :skratte: Tror nok de aller fleste hadde savnet vanlig mat etter en uke med kun sjokolade. Dessuten ville man nok blitt relativt feilernært.

Skrevet

Man kan ikke leve uten mat i fire mnd, så vidt jeg vet..?

Gjest Lebewesen93
Skrevet

Haha..jeg må le av denne tråden :skratte: Tror nok de aller fleste hadde savnet vanlig mat etter en uke med kun sjokolade. Dessuten ville man nok blitt relativt feilernært.

Jeg hadde savnet sjokolade mer, seriøst:P

Skrevet

Jeg ville valgt mat foran sjokolade, men jeg hadde valgt sjokolade foran mobil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...