Gå til innhold

Om du kunne velge...

Fremhevede innlegg

Gjest Lebewesen93
Skrevet

Om du kunne valgt å levd 4 måneder uten sjokolade fra og med nå, eller 4 måneder uten mat, hva ville du valgt ?

Jeg tror jeg ville levd uten mat i 4 måneder, eller jeg er ganske sikker på at jeg ville det.

Og om du kunne velge mellom å leve uten sjokolade i 4 måneder, eller mobil...hva ville du valgt ? Igjen ville jeg valgt å leve med sjokolade og vært uten mobil.

Hva ville du / dere ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville uten tvil valgt bort sjokoladen i begge tilfellene. Man klarer seg overraskende godt uten :jepp:

• Liker 1
Gjest Valiant
Skrevet

jeg hadde valgt bort sjokolade i begge tilfeller

Gjest Lebewesen93
Skrevet

Jeg ville uten tvil valgt bort sjokoladen i begge tilfellene. Man klarer seg overraskende godt uten :jepp:

Ikke jeg ! Det er rart, men sjokolade er liksom drivstoffet mitt. Jeg fungerer ikke uten sjokolade, å har jeg sjokolade har jeg alt.

Jeg kunne sittet fast i en grotte langt under bakken å vært fornøyd, bare jeg hadde hatt sjokolade.

Jeg er nok ikke til å leve med en gang om jeg ikke får sjokolade.

Mobilen er ikke SÅ viktig for meg, bare jeg har pc. Måtte jeg valgt bort pcn eller sjokoladen vet jeg ikke hva jeg hadde valgt. Det hadde blitt veldig vanskelig :jepp:

AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg måtte velge mellom skillingsboller og oksygen, så ville jeg valgt skillingsboller.

• Liker 1
Gjest Lebewesen93
Skrevet

Hvis jeg måtte velge mellom skillingsboller og oksygen, så ville jeg valgt skillingsboller.

Å ? Skillingsboller er jo godt det da, men her tror jeg nok jeg ville valgt å klart meg uten...

Er noen år siden jeg smakte det sist, faktisk :P

Gjest Sommertid
Skrevet

Jeg hadde valgt bort sjokoladen i begge tilfellene.

Jeg er glad i sjokolade, men ikke så glad i det :)

Gjest Adera
Skrevet

Hadde glatt valgt bort sjokolade i begge tilfellene.

Gjest Krizzy
Skrevet

Jeg hadde også valgt bort sjokoladen! :)

Skrevet

Jeg elsker sjokolade, men jeg hadde helt klart valgt den bort.. Kan jo ikke leve på kun sjokolade i 4 mnd. Mobilen må jeg også ha. hehe.

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg ville valgt bort sjokoladen.

Skrevet

Jeg kunne fint klart meg uten sjokolade.

Skrevet

Ikke noe problem å kutte sjokoladen. Leve på sjokolade, og kun det i 4 mnd? Neitakk...

Skrevet

Snakker vi litt avhengighet fra din side her, eller?

Jeg hadde klart meg uten sjokolade i 4 måneder helt fint. Spiser det veldig sjelden fra før av, så ville nok ikke lagt merke til sjokoladens fravær.

Skrevet

Jeg hadde lett valgt bort sjokoladen.

Skrevet

I begge tilfeller hadde sjokoladen røket.

Skrevet

Uh oh! Lebewesen93 du kommer med vanskelige spørsmål. :popcorn:

Jeg elsker sjokolade..... men kan man leve uten mat i 4 månder? Eller man kan jo bruke sjokoladen som mat da, men det tror jeg ikke er bra for kroppen.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg har ikke smakt sjokolade siden den 1. november. Null problem det, så jeg hadde valgt bort sjokoladen i begge tilfeller.

Skrevet

Jeg hadde valgt bort sjokoladen i begge tilfellene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...