Gå til innhold

stopp meg før jeg gjør noe dumt her

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Kjærlighet er en ting, men vi har alltid valg når det gjelder handlinger,

Å bryte er dødsvanskelig, men du må det for din skyld. Menn som blir sammen med elskerinnen sin har større sjanse for å være utro mot henne også etter hvert. Det vil du ikke leve med!

Bryt all kontakt. Du kommer over det og over tid får du det mye bedre enn du har det nå. Og dropp tanken om å si fra til henne, dette dreier seg ikke om henne, men om hans valg og hans handlinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis min mann hadde holdt på sånn over lengre tid så hadde jeg ønsket at noen sa i fra. Det hadde sikkert vært helt j*** å få en telefon fra en elskerinne, men heller det enn å kaste bort livet mitt på en utro dust.

Vil du ha en mann du ikke kan stole på?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg er sikkert naiv, men han er utro med meg kanskje fordi jeg kan være den rette? Jeg har selvfølgelig tenkt de tankene, men er villig til å ta sjansen på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper for guds skyld at dere bruker kondom. Å risikere å smitte denne uskyldige samboeren med seksuelt overførbare sykdommer i tillegg til å lure henne, er grusomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har allerede gjort noe dumt ts. Det gjorde du da du ble sammen med en opptatt mann.

(overskriften)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sikkert naiv, men han er utro med meg kanskje fordi jeg kan være den rette? Jeg har selvfølgelig tenkt de tankene, men er villig til å ta sjansen på det...

Ja, det er naivt. Urealistisk. Det kommer ikke til å skje. Hvis du var den rette, ville han ikke ha oppført seg sånn. Da ville han ha avsluttet forholdet han var inne i FØR han begynte med deg. Du er gratis-sex,en hverdags-fri sone der dere begge slipper å forholde dere til hverdagen i et forhold, som er alt fra økonomi, husarbeid, rutiner, kjedsomhet, vane osv. Det har dere jo aldri prøvd!

Kom deg avgårde, ta beina på nakken, kom deg vekk, vekk, vekk. Kutt all kontakt, det er den eneste måten på å komme seg videre. Sett en tidsramme du føler er overkommelig (f.eks. frem til påske? til 17. mai?), hold deg unna ham TOTALT frem til da, og vurder om du ikke greier deg bedre uten ham.

Sorry å måtte si det: Du har satset penger på et luftslott. Du har funnet en mann du aldri helt kan stole på, NOENSINNE. En som ikke prioriterer DEG, en som ikke er villig til å gi deg det du vil ha. Kom deg vekk! Det er hardt - men det beste for deg over tid. Garantert. Finn deg en SINGEL mann som gir deg kjærlighet, trygghet og en fremtid. Det er ingen fremtid i denne fyren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...