Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2011 #1 Del Skrevet 2. mars 2011 Jeg har hatt et seksuelt forhold til en mann som er i et forhold - ingen barn. Jeg er så desperat etter å få denne mannen at jeg har lyst til å ødelegge forholdet hans, ved at feks tipse samboeren. Men så er det det faktum, at jeg ikke vil være så "liten" - enten så velger han meg, eller ikke.Han er sykt av og på - og jeg stiller alltid. Går fra å være verdens lykkeligste, til å bli overdeprimert. Jeg tror han velger meg - så blir det helt stille. Jeg nekter å være en av de damene som lever sånn i årevis. Hvordan kan man behandle andre på denne måten? (Ja, jeg vet at jeg er slem med jenta hans - men det er en annen debatt) Pliiis, gi meg noen tips om bøker å lese eller selvopplevde historier om hvordan komme over en annen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2011 #2 Del Skrevet 2. mars 2011 finn en anne som topper denne karen. og vær kostbar tilbake 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lism Skrevet 2. mars 2011 #3 Del Skrevet 2. mars 2011 Jeg hadde en sånn i 2,5 år, han pratet om å forlate samboeren sin nesten omtrent fra vi møttes. Hadde det så bra i perioder, og så helt dritt som oftest fordi han dro jo alltid hjem til familien sin til slutt. Sånn holdt vi på, helt til jeg møtte en annen og dumpet han... da troppet han opp på døra med en bag og sa han hadde flyttet fra samboeren sin... jaja, da var det litt for seint kan du si! Råd? Still ett ultimatum, be ham ta ett valg. Klarer han ikke å velge så dumper du ham, velger han deg så må du sørge for at han flytter fra dama si asap. Uansett, det er ikke noe liv å gå sånn... Og ang å tipse samboeren hans, skjønner hva du mener, det hadde jeg alltid lyst til å gjøre og, men tror det vil slå imot deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Klok Skrevet 2. mars 2011 #4 Del Skrevet 2. mars 2011 Jeg har hatt et seksuelt forhold til en mann som er i et forhold - ingen barn. Jeg er så desperat etter å få denne mannen at jeg har lyst til å ødelegge forholdet hans, ved at feks tipse samboeren. Men så er det det faktum, at jeg ikke vil være så "liten" - enten så velger han meg, eller ikke.Han er sykt av og på - og jeg stiller alltid. Går fra å være verdens lykkeligste, til å bli overdeprimert. Jeg tror han velger meg - så blir det helt stille. Jeg nekter å være en av de damene som lever sånn i årevis. Hvordan kan man behandle andre på denne måten? (Ja, jeg vet at jeg er slem med jenta hans - men det er en annen debatt) Pliiis, gi meg noen tips om bøker å lese eller selvopplevde historier om hvordan komme over en annen!! Kanskje derfor man burde finne seg en ledig mann? Det er ikke bare deg den mannen uten moral sårer , men også samboeren sin ! Du velger det selv , hun er et uvitende offer for denne mannens umoral . Godt det ikke er barn innblandet . Mitt råd ; kom deg unna , finn deg en mann som er bare din ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2011 #5 Del Skrevet 2. mars 2011 Det er jo dette som er så dumt med den kjærligheten, den spør ikke om lov... Desverre har jeg ingen gode råd å komme med, har vert helt håpløst glad i samme fyren i 20 år nå. Vi hadde et forhold de første to årene før han skled helt ut på skråplanet, skadet seg alvorlig og desverre blir han aldri mere "som oss andre" selv om han har startet ett nytt liv nå. Jeg har vert gift, har barn og har vært sammen med mange andre men ingen kan måle seg men HAN... Jeg forteller meg selv daglig at det ikke går å ha et forhold til han men det hjelper fint lite. Og lettere er det ikke siden han og har følelser for meg og sier at dersom det ikke hadde vert for skaden han har så hadde det vert oss to for mange år siden.. Så her sitter vi, på hver vår kant og innser at kjæligheten er der men ikke kan leves ut......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt22 Skrevet 2. mars 2011 #6 Del Skrevet 2. mars 2011 Noen menn har bare ekstreme baller til å vinne jenter rundt lillefingeren. De går rett på målet og får deg i sin hule hånd. Innse realiteten at han er en drittsekk. Tenk på fremtiden, vil du sitte som en 80åring og være gift med noe slikt? Lev ditt eget liv og gjør det som gjør deg lykkelig uten han. Fjellklatring, venninebesøk, klubb, pul andre menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havbris Skrevet 2. mars 2011 #7 Del Skrevet 2. mars 2011 Å innlede et forhold til en mann som er opptatt innebærer desverre å måtte sitte på venteværelset uten særlig mange "rettigheter". Å tipse samboeren hans med den hensikt å ødelegge forholdet er vel ikke særlig smart. Eller har du kanskje mer ærlige hensikter med det? Du blir uansett ingen heltinne. Finn deg en mann som er ledig og etabler et forhold som ikke får frem så usympatiske sider i deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt22 Skrevet 2. mars 2011 #8 Del Skrevet 2. mars 2011 Finn deg en ledig mann. Igen ledige menn vil ha deg svarer sikkert du, men du må gi ledige menn en sjanse til å bli kjent med deg. Gifte menn er bare interesserte i en ting, elskerinner. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D.O.A. Skrevet 2. mars 2011 #9 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Når en som er i et forhold er utro, så er det ikke bare den single som ødelegger. Han/hun som er i et forhold er like mye med på det. Det vil alltid finnes single menn og kvinner som man kan være utro med, det er til syvende og sist den som er i et forhold som må ta valget mellom å være trofast eller ei. Endret 2. mars 2011 av D.O.A. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iah Skrevet 2. mars 2011 #10 Del Skrevet 2. mars 2011 Tråden er ryddet for krenkende uttalelser. Iah, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D.O.A. Skrevet 2. mars 2011 #11 Del Skrevet 2. mars 2011 TS; Antagelig vil denne mannen aldri forlate dama, og om han gjør det så er det likevel ikke sikkert at han velger deg. Og velger han deg så vil du måtte leve med tanken om at han kanskje er utro mot deg og. Avslutt forholdet, du bør ha såpass selvrespekt at du unner deg noe bedre enn en opptatt mann, finn deg en som bare vil ha deg. (Og kan du være sikker på at det er deg han velger hvis du tipser samboeren hans?) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2011 #12 Del Skrevet 2. mars 2011 Dump ham. Og så gjør en god ting for å veie opp for det dårlige: Tips samboeren hans, sånn at hun får øynene opp for hva hun kaster bort tid på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2011 #13 Del Skrevet 2. mars 2011 Kan fortelle deg om min erfaring ang det der: Møtte en gutt, han sendte meg masse meldinger. Jeg hadde kjæreste, så jeg svarte han ikke. Så ble det slutt med meg og eksen, så jeg begynte å svare han av og til, inntil jeg fant ut at han hadde dame. Helt tilfeldig møttes vi på byen, og snakket bra sammen.. så jeg begynte å svare han igjen, og kontakten varte en stund. Han gjorde det slutt med dama si, etter 3år. Hun flyttet ut. Vi holdt på et par månder, og hadde det veldig fint, frem til han plutselig fikk panikk over hva han hadde gjort. De ble sammen igjen. Jeg var knust, for jeg var jo kjempeforelska i fyren. Gikk et par månder, og han tok opp igjen kontakten. Neste halvår møttes vi flere ganger, og det endte jo med sex flere av gangene. På denne tiden kom det tilfeldigvis ut et bilde på facebook av oss to på et utested, og det ble slutt mellom de på nytt. Men jeg hadde møtt en ny gutt, så jeg var ikke intressert i han lenger. De ble sammen på nytt. Etter et par månder gikk det skeis med meg og han nye flammen min, og vi tok opp igjen kontakten på nytt. Det som var så vanskelig hele tiden var at vi hadde dype samtaler, kunne snakke om alt. Hadde det veldig morsomt sammen, og glemte alt rundt oss når vi var med hverandre. Så en dag fikk hun nyss om at vi sendte meldinger, og hun leste en melding fra meg. Videre fant hun at at han hadde vært utro mot henne. Så det ble jammen meg slutt på ny! Jeg hadde fått nok av å bli såret, så nå kuttet vi all kontakt.. og de ble jo sammen igjen. Dette er et halvt år siden nå, og han har blokket meg på facebook, etter hennes ønske. Han får ikke lov til å hilse på meg når vi møtes, og hun er visst syklig sjalu på meg. Han klarte å overtale meg til at han skulle få komme en tur til meg i forige uke. For å snakke om ting, forklare seg. Det var greit nok det, helt til han begynte å skulle kose med meg. Prøvde å kysse meg, men da sa jeg at han måtte dra. Sa også at jeg er enig i at vi har en sinnsyk god kjemi, men nå måtte han konsentrere seg om dama si og holde på henne, for det er hun verdt. Det hele har bare blitt et stort kaos. Har gang på gang blitt såret av han. Jeg visste jo at det jeg gjorde ikke var noe bra, men jeg var så utrolig forelsket i han. Han sa til meg når han var her, at det er to jenter i livet hans, og at han føler det er håpøst at vi har så god kjemi. Jeg tror nok vi hadde passet bra sammen som et par, men han har ei han virkelig bør satse på, selv om vi er glade i hverandre. Og jeg er ferdig med det dramet der, jeg vil finne med en annen. En som jeg i tillegg ikke møter via utroskap... hvem vet, er han det en gang, så hvorfor skal det ikke skje igjen?ty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2011 #14 Del Skrevet 2. mars 2011 Takk for gode svar! Setter veldig pris på å høre fra dere:) Jeg tenker å gi han ultimatumet, men er stygt redd for at jeg taper. Det er bare så leit dette altså. Sitter og ser på tlf hele tiden - og blir mer og mer skuffet og sint. Jeg prøvde sist å snakke med han , men da får han helt panikk og vrir seg unna. Kunne han ikke bare sagt - det er henne jeg vil ha for resten av livet? Holder meg på pinne og styrer alt - og jeg er så uendelig dum - går på hver gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulling Skrevet 2. mars 2011 #15 Del Skrevet 2. mars 2011 hun er visst syklig sjalu på meg. Ser ikke hva som er syklig med det når det er svært begrunnet. Forøvrig syns jeg at TS bør sette ultimatum for sin egen del. Men å informere samboeren hans kan slå dårlig ut og ende opp med å presse han fra deg, i tillegg til å ødelegge hans nåværende forhold. Alle kan sitte igjen som tapere hvis du gjør det, og ene parten er tross alt uskyldig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt22 Skrevet 2. mars 2011 #16 Del Skrevet 2. mars 2011 Syns TS skal fortsette i samme spor jeg av to grunner. Bedre elsket og pult enn ingenting. Og hvorfor ønsker TS et forhold. Det er jo bare dritt som kommer med et forhold. Utroskap, skillsmisse, KRANGLER OG IKKE MINST SJALUSI. Skulle ønske jeg var en alfahann som han utro duden. Han har det helt himmelsk med to elskere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2011 #17 Del Skrevet 2. mars 2011 Her skal du få et svar fra en annen vinkel enn de fleste svarene her. Har nemlig selv vært i hans situasjon. Mange tror han er ond, som gjør dette, både det han gjør mot kjæresten sin og det han gjør mot deg. Noen er sikkert onde også, og gjør dette med fullt overlegg og nyter situasjonen, men for andre så er det faktisk et sant helv.. å havne i den situasjonen han er i også. Som noen sa her; kjærligheten spør ikke om lov. Det gjelder like mye for han, som det gjør for deg. Ingen av dere burde gjøre det dere har gjort, men det er ikke alltid det går slik likevel. Når det først er komt så langt, er det ikke lett å snu. Forskjellen på meg og han, er at hos meg var det unger inkludert, noe som egentlig var det vanskeligste ved hele situasjonen. Det er ikke tilfelle for han da, men ellers så vet jeg det at han sikkert både vil og prøver å gjøre noe med situasjonen (hvis det ikke er en player du har møtt da), men det er fordømt vanskelig å vrake en annen person og alt det som følger med. Man tror hele tiden at "om litt er vi ferdig med den og den anledningen eller høytiden, da er tidspunktet inne", men så dukker det opp noe annet som gjør det vanskelig, og slik går dagan.. Så har han nok også vært inne på tanken å vrake deg også, men når man er forelsket og har fått tid til å lage noen gode minner, så er det fordømt vanskelig også. Man kan gjerne være sterk, men så dukker det opp en sang på radioen, eller man tar et par øl og havner i det sentimentale hjørnet, og så er det på'n igjen. Man går i et vakum, og en endeløs forvirring, og til slutt blir man bare deppa og mer tiltaksløs enn noensinne. (Og da skjer det ingenting.) Så uansett hvor forkastelig noen synes dette er, så er det faktisk sånn at de som havner i dette ofte har det verre enn noen annen som blir rammet. Selv om jeg tar avstand fra utroskap, så vet jeg dessverre dette av egen erfaring. Hvis noe kan hjelpe, så er min erfaring at man må gjøre en eller annen forandring, ellers vil det bare fortsette slik i all evighet, eller til kona hans kaster han ut. Og jeg er enig i at det bør ikke være grunnen til at han endelig kommer (selv om mange utro velger denne metoden, for da tar noen andre valget, på en måte.) Forandringen du bør gjøre etter min mening er å si at dere må slutte å treffes, at du vil gå videre med livet ditt og etterhvert kanskje få muligheten til å treffe en som ønsker å dele livet sitt med deg. Han vil få panikk, nå er det alvor og han kan ikke lenger surre rundt i dette vakumet der han får litt av begge deler, men har det likevel jævlig. Nå må han foreta seg noe. Enten forlate dama, eller miste deg. Vanskelig valg kanskje, men det er ihvertfall et valg med to muligheter, og ikke bare en haug med forvirring som surrer rundt i huet hans. Du sier du er redd han da ikke velger deg. En typisk frykt, men hvis man tenker realistisk: Du har vist hvem du er, han har sannsynligvis store følelser for deg, dere har gode minner. Du trenger ikke gi han mer for at han skal vite hva han får. Velger han deg ikke nå når han risikerer å miste deg, så ville han aldri valgt deg uansett. Og skulle det skje, så får du noen kjipe måneder, men så går det over. Fortsetter du slik, kommer du nok til å ha det vondt mye lenger. Og tiden vi går i møte nå er ihvertfall en grei tid å komme over noen på. Vår og sommer og mye som skjer, mange nye mennesker å treffe, og kanskje en som overgår han her også. Faktisk kan du, som mange andre, om få måneder komme til å lure på "Hva tenkte jeg på?" Helt sant! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 2. mars 2011 #18 Del Skrevet 2. mars 2011 jammen du skjønner jo det gutt22 at litt tenningen her er jo å ta en kar fra en annen dame. Det hjelper nemlig på kvinners selvtillit at de kan gjøre akkurat som de vil skjønner du. Blir en annen ulykkelig så vil det jo bare øke lykken hennes. Blir en annen såret vil det bare øke selvfølelsen hennes. Det er så sinnsykt mange grunner til at kvinner først og fremst blir kåte på menn som har damer at det er ikke plass til å liste opp alle årsakene her en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2011 #19 Del Skrevet 3. mars 2011 Jeg har vært der selv. Jeg gikk og håpet og håpet og håpet på at han skulle si han hadde dumpet samboeren og si han ville ha meg. For vi hadde det så bra sammen, og han hadde selv sagt at han hadde det bedre i mitt selskap. Men jeg ble gal av å vente, jeg var så hode stups forelsket i denne karen. Jeg ba han velge, svaret jeg fikk var at han ikke visste hva han skulle gjøre. Han ble dratt i to retninger. Jeg ble sint, fortvilet og alt det der. men jeg skjønte jo at dette ikke funket for meg siden det var følelser i bildet. Jeg brøt kontakten. Og det er jeg EVIG TAKKNEMLIG for idag. Selv om dette bare er noen mnd siden.. jeg kjenner et stikk av dårlig samvittighet ovenfor hans samboer. Men innerst inne ville jeg jo ikke ha en som er utro mot kjæresten sin. Om han hadde valgt meg, er det jo ikke sikkert han hadde vært trofast! marthe20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2011 #20 Del Skrevet 3. mars 2011 Hei igjen! Ja, da får jeg håpe jeg kommer godt ut av det da, når han eventuelt ikke velger meg. Jeg lenger tid uten kontakt, desto mer sint blir jeg også. Søren heller, dette finner jeg meg ikke i. Det er klart jeg er sjalu på jenta hans, WACO, men det handler ikke om å vinne her. Det handler om å leve fullt ut med et menneske jeg ser masse bra i og er forelsket i - eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå