Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2011 #1 Del Skrevet 1. mars 2011 Jeg tar meg nær av nesten alt kjæresten sier og gjør for tiden - tolker "alt" til at han ikke er glad i meg. Kjenner jeg begynner å bli skikkelig deprimert og sliten av det. Merker selv jeg trenger mye bekretelse. Og jeg går rundt med vonde tanker om å miste han, for jeg føler jeg feiler så mye i forholdet vårt. Av og til fører det til krangler, som gjør meg enda mer sliten og redd. Blir selvsagt også "laber" stemning, og da han i utg punktet ikke er en som strør om seg med "elsker deg", blir jeg nesten "sultforet" og sliter med å stole på at han fremdeles elsker meg. Til tross for at jeg "vet" han gjør det. Synes jeg har et hode som er veldig negativt for tiden! Og en kropp som er full av uro! Har noen små,fine perioder og da tenker jeg at jeg MÅ slutte å ta sånn på vei, at det sliter på forholdet osv. Men så går jeg ned i "kjelleren" igjen. Jeg føler meg klengete,krevende og usikker...eller,jeg ER nok det. Jeg vil ikke være sånn! Regner med han kommer til å miste følelsene for meg om jeg ikke kommer meg ut av det...Som gjør meg redd,og det blir nesten vanskeligere å være "glad". Ser at dette IKKE er bra for oss -at jeg går med disse tankene. Hva i all verden kan jeg gjøre for å grave meg ut av negative tanker og følelser? Føler jeg går rundt med mye uro og tristhet, og føler meg jevnt over ganske utilstrekkelig. Kan nevnes at jeg er arbeidsledig for tiden, og har generelt innholdsløse dager...Tror det er mye av grunnen. Men må likevel finne en måte å fungere frem til jeg får meg jobb... Skjønner ikke åssen jeg skal føle meg glad og rolig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 1. mars 2011 #2 Del Skrevet 1. mars 2011 Du kan ihvertfall prøve med magnesiumtilskudd, det skader ikke! Mangel på magnesium kjennetegnes ofte med angst og uro. Fåes på helsekosten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest belline Skrevet 2. mars 2011 #3 Del Skrevet 2. mars 2011 Hei du. JEg kjenner meg veeldig igjen. Vet ikke hva som går av meg.han valgte jo meg tenker jg, men alikevel føler jeg meg ikke bra nok i forhold til han og jg er mye engstelig og har uro over hele meg. Noen ganger tenker jeg at det ikke skal være sånn og at jeg kanskje burde gjøre det slutt, så slipper jeg føle presset. Men jeg elsker han så høyt og vi har det veldig bra sammen. Jg tror nok jeg har dårlig selvtillit. Dette er slitsomt. VI har vært sammen i nesten to år men min største frykt er at han ikke lenger skal være forelsket i mg. "alt" med han er bra, en lite ukomplisert person. Mens jeg er det alltid no gærent med. slik føler jeg det i hvertfall. Sier du det noen ganger til han? jeg har forsøkt å unnskylde meg hvis jeg har begynnt å grine feks. men jg tror ikke han vet hvordan jeg har det. Huff, så lykkelig men ulykkelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå