AnonymBruker Skrevet 1. mars 2011 #1 Del Skrevet 1. mars 2011 Nå sitter jeg å gruer meg over en gave jeg skal gi til min samboer. Jeg har bestilt en weekend for oss to til burdagen hans, men jeg syns for det første at det er så vanskelig å gi det/si til han hva det er og for det andre så sitter jeg å tenker på om han liker det eller om det er teit av meg osv. Å gi og motta gaver er noe av det værste jeg vet.. HVORFOR?? Aner ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 1. mars 2011 #2 Del Skrevet 1. mars 2011 Gi han utskrift av billettene og gi til han. Når han spør nikk å kyss han på kinnet. Klart han blir glad . Menn liker å bli spandert på av eventyrlysten kjæreste. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2011 #3 Del Skrevet 1. mars 2011 Gi han utskrift av billettene og gi til han. Når han spør nikk å kyss han på kinnet. Klart han blir glad . Menn liker å bli spandert på av eventyrlysten kjæreste. Ja, han blir nok glad! Men jeg syns det er så forferdelig flaut, nå angrer jeg for at jeg ikke bare kjøpte en genser... OFF! Juleaften var greit, for da så jeg ikke at han åpnet den opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå